Og³oszenie z dnia 2024-08-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00417704/01 - Og³oszenie z dnia 2024-07-17
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby Przedszkola Publicznego w Micha³owicach w okresie od dnia 02.09.2024 r. do dnia 30.06.2025 r. oraz od dnia 01.08.2025 r. do dnia 29.08.2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PRZEDSZKOLE PUBLICZNE W MICHA£OWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522590598
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Paw³a II 119
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Micha³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-091
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 395 73 18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przedszkolewmichalowicach.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.przedszkolewmichalowicach.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f2aabe9d-0120-4175-be5b-5f11dc8679511.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby Przedszkola Publicznego w Micha³owicach w okresie od dnia 02.09.2024 r. do dnia 30.06.2025 r. oraz od dnia 01.08.2025 r. do dnia 29.08.2025 r.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f2aabe9d-0120-4175-be5b-5f11dc867951
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00466028
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00370648/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby Przedszkola Publicznego w Micha³owicach w okresie od 01.09.2024 r. do dnia 30.06.2025 r. oraz w okresie od dnia 01.08.2025 r. do dnia 31.08.2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00417704
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PP.26.1.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi pn. „¦wiadczenie us³ug cateringowych na potrzeby Przedszkola Publicznego w Micha³owicach w okresie od dnia 02.09.2024 r. do dnia 30.06.2025 r. oraz od dnia 01.08.2025 r. do dnia 29.08.2025 r.”.
2. Us³uga cateringu - przygotowanie i dostawa wy¿ywienia bêdzie realizowana dla maksymalnie 200 dzieci w wieku przedszkolnym, które bêd± uczêszczaæ do: 8 oddzia³ów przedszkolnych (3-6 lat) – maksymalnie 200 dzieci: w okresie od dnia 02.09.2024 r. do dnia 30.06.2025 r. oraz od dnia 01.08.2025 r. do dnia 29.08.2025 r.”
3. Liczba dzieci korzystaj±cych z posi³ków wskazana w ust. 2 mo¿e ulec zmianie.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie:
Czterech posi³ków dziennie, tj. ¶niadanie, drugie ¶niadanie, obiad dwudaniowy (zupa + drugie danie) i podwieczorek dla grupy maksymalnie 200 dzieci (ilo¶æ dzieci mo¿e ulec zmianie) w okresie od dnia 02.09.2024 r. do dnia 30.06.2025 r. oraz od dnia 01.08.2025 r. do dnia 29.08.2025 r.” dla dzieci uczêszczaj±cych do Przedszkola Publicznego w Micha³owicach. Zamawiaj±cy zastrzega prawo wyboru posi³ku, z którego skorzysta dziecko danego dnia, za które bêdzie ponoszona op³ata.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Us³ugi dostarczania posi³ków do szkó³
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 618348,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 771800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 618348,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Evmont Tomasz Kowal
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364774484
7.3.4) Miejscowo¶æ: Czernichów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-104
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 618348,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-298.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug przygotowania, dostarczenia i wydania posi³ków dla uczniów szkó³ podstawowych w Mie¶cie Zielonka
- ¦wiadczenie us³ug przygotowywania i dostarczania posi³ków dla mieszkañców Domu Pomocy Spo³ecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim
- Us³uga cateringowa zbiorowego ¿ywienia podczas pó³kolonii letnich w Rzeszowskim Domu Kultury
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych: przygotowanie, dostarczenie i wniesienie posi³ków na pierwsze piêtro do pomieszczeñ kuchennych do siedziby Zamawiaj±cego.
- ¦wiadczenie us³ug ¿ywieniowych dla pacjentów Oddzia³u Kardiologii w Cieszynie
- Swiadczenie us³ug cateringu w zakresie do¿ywiania uczniów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Strza³kowie w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.