eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY NA 2024 R. DLA ŻOŁNIERZY, ŻOŁNIERZY DZSW I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOG



Ogłoszenie z dnia 2023-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY NA 2024 R.
DLA ŻOŁNIERZY, ŻOŁNIERZY DZSW I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOG

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY NA 2024 R.
DLA ŻOŁNIERZY, ŻOŁNIERZY DZSW I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOG

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61ddad1d-73fa-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465876

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00127407/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY W 2024 R. DLA ŻOŁNIERZY I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄ CYCH NA ZAOPATRZENIU 21 WOG

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Tak

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/21wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/21wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane
w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich
użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na:

„USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY NA 2024 R. DLA ŻOŁNIERZY, ŻOŁNIERZY DOBROWOLNEJ ZASADNICZEJ SŁUŻBY WOJSKOWEJ I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOG”

nr postępowania 66/SZP/US/2023;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): J.W.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.67.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY NA 2024 R. DLA ŻOŁNIERZY, ŻOŁNIERZY DOBROWOLNEJ ZASADNICZEJ SŁUŻBY WOJSKOWEJ I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOG

KOD CPV:
85121000 – 3 – usługi medyczne
1. Przedmiotem zamówienia dla części zamówienia nr 1, są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno – epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy, żołnierzy Dobrowolnej Zasadniczej Służby Wojskowej i pracowników RON, przeprowadzanie badań lekarskich i psychologicznych pracowników ochrony fizycznej, prowadzenie dyspensaryzacji w stosunku do żołnierzy, kwalifikowanie i kierowanie żołnierzy na turnusy leczniczo-profilaktyczne, wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy. Usługi te realizowane będą dla żołnierzy, żołnierzy DZSW i pracowników RON Jednostek i Instytucji Wojskowych z Garnizonu Elbląg, będącego na zaopatrzeniu 21WOG.
Szczegółowe zestawienie wykazu czynności (rodzaju badań) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) .
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z obowiązkiem pracodawcy wynikającym z przepisów prawa, w szczególności: art. 229 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 1465), Ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 437), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. 2023, poz. 607), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 grudnia 2022 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (tj. Dz.U. z 2022 r., poz.2503), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165 z późn.zm.) oraz przepisów resortowych:
Ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2305 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010 Nr 187 poz. 1257), Zarządzeniem Nr 12/MON z dnia 21 maja 2013 roku w sprawie utworzenia, przekształcenia i likwidacji podmiotów leczniczych w formie jednostki budżetowej z późn. zm.
Badania lekarskie do celów sanitarno - epidemiologicznych wykonywane będą w oparciu o Ustawę z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1284 z poźn. zm.).
Badania pracowników ochrony fizycznej realizowane będą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz.U.2022, poz.2344).
Wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udział w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy, realizowane będą zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, (art. 237, Dz.U. z 2023 r., poz. 1465).
Wykonawca akceptuje fakt, iż ilości badań lekarskich, laboratoryjnych, diagnostycznych i konsultacji specjalistycznych wyszczególnionych w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami szacunkowymi i służyć będą wyłącznie do wyliczenia ceny oferty i wyboru Wykonawcy. Użyte przez Wykonawcę, (który złoży ofertę najkorzystniejszą) do obliczenia ceny oferowanej, ceny jednostkowe, będą stałe w okresie obowiązywania umowy.
3. Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań.
4. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania kwoty umowy w pełnej wysokości.
5. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeprowadzone badania.
6. Badanie profilaktyczne zakończone zostanie wydaniem zaświadczenia lekarskiego z przeprowadzonych badań na obowiązującym formularzu lub wydaniem wyników badań, które zlecił lekarz medycyny pracy.
7. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację medyczną pacjentów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
8. Wykonawca zobowiązuje się realizować procedurę odwoławczą zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010, Nr 187 poz. 1257).
9. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia musi być wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 i 106 ustawy
z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 991 z późn.zm.) i posiadać aktualne ubezpieczenie OC, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 866 z późn. zm.).

CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 – BADANIA PROFILAKTYCZNE ŻOŁNIERZE GARNIZON ELBLĄG, BADANIA PROFILAKTYCZNE PRACOWNICY CYWILNI GARNIZON ELBLĄG:
Wykaz jednostek i instytucji wojskowych z Garnizonu Elbląg do zaopatrywania w usługi medyczne z zakresu medycyny pracy:
- 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu;
- Pułk Wsparcia Dowodzenia DWD P-W w Elblągu;
- Dowództwo Wielonarodowej Dywizji Północny-Wschód w Elblągu;
- Regionalne Centrum Informatyki w Elblągu;
- Wojskowe Centrum Rekrutacji w Elblągu;
- Orkiestra Wojskowa w Elblągu;
- 16 pułk logistyczny w Elblągu;
- Oddział Żandarmerii Wojskowej w Elblągu;
- 2dplot 15 pułku przeciwlotniczego w Elblągu;
- Skład Materiałowy 2 RBLog w Elblągu;
- Parafia Wojskowa w Elblągu;
- Kompania Chemiczna Batalionu Dowodzenia w Elblągu.
1. Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane
w Elblągu.
2. Badania wykonywane będą na podstawie skierowania wystawionego żołnierzowi/żołnierzowi DZSW/pracownikowi RON przez pracodawcę do lekarza medycyny pracy, które będzie zawierało dane dotyczące zajmowanego stanowiska, czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.
3. Lekarz medycyny pracy w oparciu o w/w skierowanie określa zakres badań i konsultacji.
4. Wykonawca wykona badania i konsultacje specjalistyczne oraz wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych w czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie.
5. Wykonawca po przeprowadzeniu badań wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych, które wręczy badanemu żołnierzowi/ żołnierzowi DZSW/ pracownikowi RON do rąk własnych (oryginał plus kopia). Zaświadczenie będzie zawierało termin następnego badania lekarskiego określone pełną datą tj. dzień, miesiąc i rok.
6. Wykonawca po przeprowadzeniu przez okulistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez żołnierza/ żołnierza DZSW/ pracownika RON okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego, udokumentuje konieczność korekcji wady wzroku, stosownym wpisem na zaświadczeniu lekarskim z przeprowadzonych badań okresowych i wystawi dodatkowe zaświadczenie lekarskie, (jeżeli jest wymagane przez pracodawcę).
7. Wykonawca realizować będzie usługi polegające na wykonywaniu czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy w Jednostkach i Instytucjach Wojskowych będących na zaopatrzeniu 21WOG.
8. Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych żołnierzy/ żołnierzy DZSW pracowników RON zawierający: imię i nazwisko, numer PESEL, adres, nazwisko lekarza udzielającego świadczenia, datę badania i inne niezbędne dane do identyfikacji udzielonego świadczenia zdrowotnego.
9. Wykonawca prześle fakturę za wykonane usługi medycyny pracy, wystawioną oddzielnie za każdą jednostkę i instytucję wojskową wraz z imiennym, sporządzonym w sposób czytelny, wykazem przebadanych żołnierzy, żołnierzy DZSW i pracowników RON z nr pesel oraz rodzajem i ilością przeprowadzonych badań, łączną wartością przeprowadzonych badań oraz łączną ilością wykonanych badań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: UWAGA:
Określone w formularzu ofertowym ilości badań stanowią ilość szacunkową. Wyliczona dla tych ilości cena brutto oferty będzie służyła do porównania złożonych w postępowaniu ofert.
Wartością umowy dla każdej części zamówienia będzie kwota środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia (odpowiednio dla części zamówienia).
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla części zamówienia nr 1 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty - 60%

najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej

2) Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienia zaświadczenia – 40%
• w ciągu jednego dnia roboczego od okazania skierowania przez żołnierza/żołnierza DZSW/pracownika RON: 40 pkt
• w ciągu dwóch dni roboczych od okazania skierowania przez żołnierza/żołnierza DZSW/pracownika RON: 20 pkt
• od trzech do pięciu dni roboczych od okazania skierowania przez żołnierza/żołnierza DZSW/pracownika RON: 0 pkt

2. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczana według wzoru:
1) dla części zamówienia nr 1
P = K1 +K2
P - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w obu kryteriach;
K1 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”;
K2 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienia zaświadczenia”;



3. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienia zaświadczenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY NA 2024 R. DLA ŻOŁNIERZY, ŻOŁNIERZY DOBROWOLNEJ ZASADNICZEJ SŁUŻBY WOJSKOWEJ I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOG

KOD CPV:
85121000 – 3 – usługi medyczne
1. Przedmiotem zamówienia dla części zamówienia nr 2, są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno – epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy, żołnierzy Dobrowolnej Zasadniczej Służby Wojskowej i pracowników RON, przeprowadzanie badań lekarskich i psychologicznych pracowników ochrony fizycznej, prowadzenie dyspensaryzacji w stosunku do żołnierzy, kwalifikowanie i kierowanie żołnierzy na turnusy leczniczo-profilaktyczne, wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy. Usługi te realizowane będą dla żołnierzy, żołnierzy DZSW i pracowników RON Jednostek i Instytucji Wojskowych z Garnizonu Braniewo będącego na zaopatrzeniu 21WOG.
Szczegółowe zestawienie wykazu czynności (rodzaju badań) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) .
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z obowiązkiem pracodawcy wynikającym z przepisów prawa, w szczególności: art. 229 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 1465), Ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 437), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. 2023, poz. 607), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 grudnia 2022 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (tj. Dz.U. z 2022 r., poz.2503), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165 z późn.zm.) oraz przepisów resortowych:
Ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2305 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010 Nr 187 poz. 1257), Zarządzeniem Nr 12/MON z dnia 21 maja 2013 roku w sprawie utworzenia, przekształcenia i likwidacji podmiotów leczniczych w formie jednostki budżetowej z późn. zm.
Badania lekarskie do celów sanitarno - epidemiologicznych wykonywane będą w oparciu o Ustawę z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1284 z poźn. zm.).
Badania pracowników ochrony fizycznej realizowane będą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz.U.2022, poz.2344).
Wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udział w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy, realizowane będą zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, (art. 237, Dz.U. z 2023 r., poz. 1465).
Wykonawca akceptuje fakt, iż ilości badań lekarskich, laboratoryjnych, diagnostycznych i konsultacji specjalistycznych wyszczególnionych w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami szacunkowymi i służyć będą wyłącznie do wyliczenia ceny oferty i wyboru Wykonawcy. Użyte przez Wykonawcę, (który złoży ofertę najkorzystniejszą) do obliczenia ceny oferowanej, ceny jednostkowe, będą stałe w okresie obowiązywania umowy.
3. Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań.
4. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania kwoty umowy w pełnej wysokości.
5. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeprowadzone badania.
6. Badanie profilaktyczne zakończone zostanie wydaniem zaświadczenia lekarskiego z przeprowadzonych badań na obowiązującym formularzu lub wydaniem wyników badań, które zlecił lekarz medycyny pracy.
7. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację medyczną pacjentów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
8. Wykonawca zobowiązuje się realizować procedurę odwoławczą zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010, Nr 187 poz. 1257).
9. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia musi być wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 i 106 ustawy
z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 991 z późn.zm.) i posiadać aktualne ubezpieczenie OC, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 866 z późn. zm.).

CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 – BADANIA PROFILAKTYCZNE ŻOŁNIERZE GARNIZON BRANIEWO, BADANIA PROFILAKTYCZNE PRACOWNICY CYWILNI GARNIZON BRANIEWO:
Wykaz jednostek i instytucji wojskowych z Garnizonu Braniewo do zaopatrywania w usługi medyczne z zakresu medycyny pracy:
- 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Braniewie;
- 9 Brygada Kawalerii Pancernej w Braniewie;
- Komórka wewnętrzna zamiejscowa OŻW w Braniewie;
- Regionalne Centrum Informatyki w Braniewie;
- 8 batalion radiotechniczny w Braniewie;
- Centrum Rozpoznania i Wsparcia Walki Radioelektronicznej w Braniewie;
- 6 Ośrodek Radioelektroniczny w Braniewie;
- 43 batalion lekkiej piechoty w Braniewie.

1. Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane
w Braniewie lub w obrębie do 50 km od Braniewa.
2. Badania wykonywane będą na podstawie skierowania wystawionego żołnierzowi/ żołnierzowi DZSW/pracownikowi RON przez pracodawcę do lekarza medycyny pracy, które będzie zawierało dane dotyczące zajmowanego stanowiska, czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.
3. Lekarz medycyny pracy w oparciu o w/w skierowanie określa zakres badań i konsultacji.
4. Wykonawca wykona badania i konsultacje specjalistyczne oraz wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych w czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie.
5. Wykonawca po przeprowadzeniu badań wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych, które wręczy badanemu żołnierzowi/ żołnierzowi DZSW/pracownikowi RON do rąk własnych (oryginał plus kopia). Zaświadczenie będzie zawierało termin następnego badania lekarskiego określone pełną datą tj. dzień, miesiąc i rok.
6. Wykonawca po przeprowadzeniu przez okulistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez żołnierza/ żołnierza DZSW/ pracownika RON okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego udokumentuje konieczność korekcji wady wzroku, stosownym wpisem na zaświadczeniu lekarskim z przeprowadzonych badań okresowych.
7. Wykonawca realizować będzie usługi polegające na wykonywaniu czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy w Jednostkach i Instytucjach Wojskowych będących na zaopatrzeniu 21WOG.
8. Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych żołnierzy/ żołnierza DZSW/ pracowników RON zawierający: imię i nazwisko, numer PESEL, adres, nazwisko lekarza udzielającego świadczenia, datę badania i inne niezbędne dane do identyfikacji udzielonego świadczenia zdrowotnego.
9. Wykonawca prześle fakturę za wykonane usługi medycyny pracy, wystawioną oddzielnie za każdą jednostkę i instytucję wojskową wraz z imiennym, sporządzonym w sposób czytelny, wykazem przebadanych żołnierzy, żołnierzy DZSW i pracowników RON z nr pesel oraz rodzajem i ilością przeprowadzonych badań, łączną wartością przeprowadzonych badań oraz łączną ilością wykonanych badań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: UWAGA:
Określone w formularzu ofertowym ilości badań stanowią ilość szacunkową. Wyliczona dla tych ilości cena brutto oferty będzie służyła do porównania złożonych w postępowaniu ofert.
Wartością umowy dla każdej części zamówienia będzie kwota środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia (odpowiednio dla części zamówienia).

2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla części zamówienia nr 2, 3, 4 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty - 60%

najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej

2) Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienia zaświadczenia (odpowiednio dla części zamówienia) – 20%
• w ciągu jednego dnia roboczego od okazania skierowania przez żołnierza/żołnierza DZSW/pracownika RON: 20 pkt
• w ciągu dwóch dni roboczych od okazania skierowania przez żołnierza/żołnierza DZSW/pracownika RON: 10 pkt
• od trzech do pięciu dni roboczych od okazania skierowania przez żołnierza/żołnierza DZSW/pracownika RON: 0 pkt

3) Miejsce wykonania badań profilaktycznych (odpowiednio dla części zamówienia) – 20%
• jeśli badania profilaktyczne będą wykonane w miejscowości Braniewo, Morąg, Bartoszyce: 20 pkt
• jeśli badania profilaktyczne nie będą wykonane w miejscowości Braniewo, Morąg, Bartoszyce: 0 pkt
UWAGA! Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane w Braniewie/Morągu/Bartoszycach (odpowiednio dla części zamówienia) lub w obrębie:
do 50 km od Braniewa (dla części zamówienia nr 2);
lub do 60 km od Morąga (dla części zamówienia nr 3);
lub do 120 km od Bartoszyc (dla części zamówienia nr 4).
– odpowiednio dla części zamówienia

3. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczana według wzoru:
dla części zamówienia nr 2, 3, 4
P = K1 +K2 +K3
P - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w trzech kryteriach;
K1 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”;
K2 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienia zaświadczenia”;
K3 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Miejsce wykonania badań profilaktycznych”.

4. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienia zaświadczenia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce wykonania badań profilaktycznych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY NA 2024 R. DLA ŻOŁNIERZY, ŻOŁNIERZY DOBROWOLNEJ ZASADNICZEJ SŁUŻBY WOJSKOWEJ I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOG

KOD CPV:
85121000 – 3 – usługi medyczne
1. Przedmiotem zamówienia dla części zamówienia nr 3, są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno – epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy, żołnierzy Dobrowolnej Zasadniczej Służby Wojskowej i pracowników RON, przeprowadzanie badań lekarskich i psychologicznych pracowników ochrony fizycznej, prowadzenie dyspensaryzacji w stosunku do żołnierzy, kwalifikowanie i kierowanie żołnierzy na turnusy leczniczo-profilaktyczne, wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy. Usługi te realizowane będą dla żołnierzy, żołnierzy DZSW i pracowników RON Jednostek i Instytucji Wojskowych z Garnizonu Morąg, będącego na zaopatrzeniu 21WOG.
Szczegółowe zestawienie wykazu czynności (rodzaju badań) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) .
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z obowiązkiem pracodawcy wynikającym z przepisów prawa, w szczególności: art. 229 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 1465), Ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 437), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. 2023, poz. 607), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 grudnia 2022 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (tj. Dz.U. z 2022 r., poz.2503), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165 z późn.zm.) oraz przepisów resortowych:
Ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2305 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010 Nr 187 poz. 1257), Zarządzeniem Nr 12/MON z dnia 21 maja 2013 roku w sprawie utworzenia, przekształcenia i likwidacji podmiotów leczniczych w formie jednostki budżetowej z późn. zm.
Badania lekarskie do celów sanitarno - epidemiologicznych wykonywane będą w oparciu o Ustawę z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1284 z poźn. zm.).
Badania pracowników ochrony fizycznej realizowane będą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz.U.2022, poz.2344).
Wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udział w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy, realizowane będą zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, (art. 237, Dz.U. z 2023 r., poz. 1465).
Wykonawca akceptuje fakt, iż ilości badań lekarskich, laboratoryjnych, diagnostycznych i konsultacji specjalistycznych wyszczególnionych w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami szacunkowymi i służyć będą wyłącznie do wyliczenia ceny oferty i wyboru Wykonawcy. Użyte przez Wykonawcę, (który złoży ofertę najkorzystniejszą) do obliczenia ceny oferowanej, ceny jednostkowe, będą stałe w okresie obowiązywania umowy.
3. Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań.
4. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania kwoty umowy w pełnej wysokości.
5. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeprowadzone badania.
6. Badanie profilaktyczne zakończone zostanie wydaniem zaświadczenia lekarskiego z przeprowadzonych badań na obowiązującym formularzu lub wydaniem wyników badań, które zlecił lekarz medycyny pracy.
7. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację medyczną pacjentów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
8. Wykonawca zobowiązuje się realizować procedurę odwoławczą zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010, Nr 187 poz. 1257).
9. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia musi być wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 i 106 ustawy
z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 991 z późn.zm.) i posiadać aktualne ubezpieczenie OC, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 866 z późn. zm.).

CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 3 – BADANIA PROFILAKTYCZNE ŻOŁNIERZE GARNIZON MORĄG, BADANIA PROFILAKTYCZNE PRACOWNICY CYWILNI GARNIZON MORĄG:
Wykaz jednostek i instytucji wojskowych z Garnizonu Morąg do zaopatrywania w usługi medyczne z zakresu medycyny pracy:
- 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Morągu;
- 20 Brygada Zmechanizowana w Morągu;
- Komórka wewnętrzna zamiejscowa OŻW w Morągu;
- Regionalne Centrum Informatyki w Morągu;
- 42 batalion lekkiej piechoty w Morągu.

1. Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane
w Morągu lub w obrębie do 60 km od Morąga.
2. Badania wykonywane będą na podstawie skierowania wystawionego żołnierzowi/ żołnierzowi DZSW/pracownikowi RON przez pracodawcę do lekarza medycyny pracy, które będzie zawierało dane dotyczące zajmowanego stanowiska, czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.
3. Lekarz medycyny pracy w oparciu o w/w skierowanie określa zakres badań i konsultacji.
4. Wykonawca wykona badania i konsultacje specjalistyczne oraz wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych w okresie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie.
5. Wykonawca po przeprowadzeniu badań wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych, które wręczy badanemu żołnierzowi/ żołnierzowi DZSW/pracownikowi RON do rąk własnych (oryginał plus kopia). Zaświadczenie będzie zawierało termin następnego badania lekarskiego określone pełną datą tj. dzień, miesiąc i rok.
6. Wykonawca po przeprowadzeniu przez okulistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez żołnierza/ żołnierza DZSW/pracownika RON okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego udokumentuje konieczność korekcji wady wzroku, stosownym wpisem na zaświadczeniu lekarskim z przeprowadzonych badań okresowych.
7. Wykonawca realizować będzie usługi polegające na wykonywaniu czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy w Jednostkach i Instytucjach Wojskowych będących na zaopatrzeniu 21WOG.
8. Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych żołnierzy/ żołnierzy DZSW/ pracowników RON zawierający: imię i nazwisko, numer PESEL, adres, nazwisko lekarza udzielającego świadczenia, datę badania i inne niezbędne dane do identyfikacji udzielonego świadczenia zdrowotnego.
9. Wykonawca prześle fakturę za wykonane usługi medycyny pracy, wystawioną oddzielnie za każdą jednostkę i instytucję wojskową, wraz z imiennym, sporządzonym w sposób czytelny, wykazem przebadanych żołnierzy, żołnierzy DZSW i pracowników RON z nr pesel oraz rodzajem i ilością przeprowadzonych badań, łączną wartością przeprowadzonych badań oraz łączną ilością wykonanych badań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: UWAGA:
Określone w formularzu ofertowym ilości badań stanowią ilość szacunkową. Wyliczona dla tych ilości cena brutto oferty będzie służyła do porównania złożonych w postępowaniu ofert.
Wartością umowy dla każdej części zamówienia będzie kwota środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia (odpowiednio dla części zamówienia).

2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla części zamówienia nr 2, 3, 4 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty - 60%

najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej

2) Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienia zaświadczenia (odpowiednio dla części zamówienia) – 20%
• w ciągu jednego dnia roboczego od okazania skierowania przez żołnierza/żołnierza DZSW/pracownika RON: 20 pkt
• w ciągu dwóch dni roboczych od okazania skierowania przez żołnierza/żołnierza DZSW/pracownika RON: 10 pkt
• od trzech do pięciu dni roboczych od okazania skierowania przez żołnierza/żołnierza DZSW/pracownika RON: 0 pkt

3) Miejsce wykonania badań profilaktycznych (odpowiednio dla części zamówienia) – 20%
• jeśli badania profilaktyczne będą wykonane w miejscowości Braniewo, Morąg, Bartoszyce: 20 pkt
• jeśli badania profilaktyczne nie będą wykonane w miejscowości Braniewo, Morąg, Bartoszyce: 0 pkt
UWAGA! Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane w Braniewie/Morągu/Bartoszycach (odpowiednio dla części zamówienia) lub w obrębie:
do 50 km od Braniewa (dla części zamówienia nr 2);
lub do 60 km od Morąga (dla części zamówienia nr 3);
lub do 120 km od Bartoszyc (dla części zamówienia nr 4);
– odpowiednio dla części zamówienia

3. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczana według wzoru:
dla części zamówienia nr 2, 3, 4
P = K1 +K2 +K3
P - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w trzech kryteriach;
K1 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”;
K2 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienia zaświadczenia”;
K3 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Miejsce wykonania badań profilaktycznych”.

4. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienia zaświadczenia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce wykonania badań profilaktycznych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY NA 2024 R. DLA ŻOŁNIERZY, ŻOŁNIERZY DOBROWOLNEJ ZASADNICZEJ SŁUŻBY WOJSKOWEJ I PRACOWNIKÓW RON Z JEDNOSTEK I INSTYTUCJI WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOG

KOD CPV:
85121000 – 3 – usługi medyczne
1. Przedmiotem zamówienia dla części zamówienia nr 4, są usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, sanitarno – epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, konsultacje specjalistyczne) żołnierzy, żołnierzy Dobrowolnej Zasadniczej Służby Wojskowej i pracowników RON, przeprowadzanie badań lekarskich i psychologicznych pracowników ochrony fizycznej, prowadzenie dyspensaryzacji w stosunku do żołnierzy, kwalifikowanie i kierowanie żołnierzy na turnusy leczniczo-profilaktyczne, wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy. Usługi te realizowane będą dla żołnierzy, żołnierzy DZSW i pracowników RON Jednostek i Instytucji Wojskowych z Garnizonu Bartoszyce będącego na zaopatrzeniu 21WOG.
Szczegółowe zestawienie wykazu czynności (rodzaju badań) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) .
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z obowiązkiem pracodawcy wynikającym z przepisów prawa, w szczególności: art. 229 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 1465), Ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 437), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. 2023, poz. 607), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 grudnia 2022 r. w sprawie badań lekarskich osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami i kierowców (tj. Dz.U. z 2022 r., poz.2503), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących pracę na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165 z późn.zm.) oraz przepisów resortowych:
Ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2305 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010 Nr 187 poz. 1257), Zarządzeniem Nr 12/MON z dnia 21 maja 2013 roku w sprawie utworzenia, przekształcenia i likwidacji podmiotów leczniczych w formie jednostki budżetowej z późn. zm.
Badania lekarskie do celów sanitarno - epidemiologicznych wykonywane będą w oparciu o Ustawę z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1284 z poźn. zm.).
Badania pracowników ochrony fizycznej realizowane będą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (Dz.U.2022, poz.2344).
Wykonywanie czynności lekarskich w zakresie udział w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy, realizowane będą zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, (art. 237, Dz.U. z 2023 r., poz. 1465).
Wykonawca akceptuje fakt, iż ilości badań lekarskich, laboratoryjnych, diagnostycznych i konsultacji specjalistycznych wyszczególnionych w poszczególnych częściach zamówienia są ilościami szacunkowymi i służyć będą wyłącznie do wyliczenia ceny oferty i wyboru Wykonawcy. Użyte przez Wykonawcę, (który złoży ofertę najkorzystniejszą) do obliczenia ceny oferowanej, ceny jednostkowe, będą stałe w okresie obowiązywania umowy.
3. Zamawiający nie ponosi konsekwencji finansowych zmniejszenia ilości badań.
4. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania kwoty umowy w pełnej wysokości.
5. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za faktycznie przeprowadzone badania.
6. Badanie profilaktyczne zakończone zostanie wydaniem zaświadczenia lekarskiego z przeprowadzonych badań na obowiązującym formularzu lub wydaniem wyników badań, które zlecił lekarz medycyny pracy.
7. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację medyczną pacjentów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
8. Wykonawca zobowiązuje się realizować procedurę odwoławczą zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010, Nr 187 poz. 1257).
9. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia musi być wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 i 106 ustawy
z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 991 z późn.zm.) i posiadać aktualne ubezpieczenie OC, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 866 z późn. zm.).
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 4 – BADANIA PROFILAKTYCZNE ŻOŁNIERZE GARNIZON BARTOSZYCE, BADANIA PROFILAKTYCZNE PRACOWNICY CYWILNI GARNIZON BARTOSZYCE:
Wykaz jednostek i instytucji wojskowych z Garnizonu Bartoszyce do zaopatrywania w usługi medyczne z zakresu medycyny pracy:
- 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bartoszycach;
- 20 Brygada Zmechanizowana w Bartoszycach;
- Komórka wewnętrzna zamiejscowa OŻW w Bartoszycach;
- Regionalne Centrum Informatyki w Bartoszycach.
1. Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane
w Bartoszycach lub w obrębie do 120 km od Bartoszyc.
2. Badania wykonywane będą na podstawie skierowania wystawionego żołnierzowi/ żołnierzowi DZSW/pracownikowi RON przez pracodawcę do lekarza medycyny pracy, które będzie zawierało dane dotyczące zajmowanego stanowiska, czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych.
3. Lekarz medycyny pracy w oparciu o w/w skierowanie określa zakres badań i konsultacji.
4. Wykonawca wykona badania i konsultacje specjalistyczne oraz wystawi zaświadczenie lekarskie z przeprowadzonych badań okresowych w okresie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie.
5. Wykonawca po przeprowadzeniu badań wystawi zaświadczenie lekarskie
z przeprowadzonych badań okresowych, które wręczy badanemu żołnierzowi/ żołnierzowi DZSW/pracownikowi RON do rak własnych (oryginał plus kopia). Zaświadczenie będzie zawierało termin następnego badania lekarskiego określone pełną datą tj. dzień, miesiąc i rok.
6. Wykonawca po przeprowadzeniu przez okulistę badań okulistycznych i po stwierdzeniu konieczności stosowania przez żołnierza/ żołnierza DZSW/ pracownika RON okularów korygujących wzrok przy obsłudze monitora ekranowego udokumentuje konieczność korekcji wady wzroku, stosownym wpisem na zaświadczeniu lekarskim z przeprowadzonych badań okulistycznych.
7. Wykonawca realizować będzie usługi polegające na wykonywaniu czynności lekarskich
w zakresie udziału w posiedzeniach komisji BHP i społecznych przeglądach stanowisk służby i pracy w Jednostkach i Instytucjach Wojskowych będących na zaopatrzeniu 21WOG.
8. Wykonawca będzie prowadził rejestr przyjmowanych żołnierzy/ żołnierzy DZSW/ pracowników RON zawierający: imię i nazwisko, numer PESEL, adres, nazwisko lekarza udzielającego świadczenia, datę badania i inne niezbędne dane do identyfikacji udzielonego świadczenia zdrowotnego.
9. Wykonawca prześle fakturę za wykonane usługi medycyny pracy, wystawioną oddzielnie za każdą jednostkę i instytucję wojskową, wraz z imiennym, sporządzonym w sposób czytelny, wykazem przebadanych żołnierzy, żołnierzy DZSW i pracowników RON z nr pesel oraz rodzajem i ilością przeprowadzonych badań, łączną wartością przeprowadzonych badań oraz łączną ilością wykonanych badań.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: UWAGA:
Określone w formularzu ofertowym ilości badań stanowią ilość szacunkową. Wyliczona dla tych ilości cena brutto oferty będzie służyła do porównania złożonych w postępowaniu ofert.
Wartością umowy dla każdej części zamówienia będzie kwota środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia (odpowiednio dla części zamówienia).

2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla części zamówienia nr 2, 3, 4 Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty - 60%

najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej

2) Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienia zaświadczenia (odpowiednio dla części zamówienia) – 20%
• w ciągu jednego dnia roboczego od okazania skierowania przez żołnierza/żołnierza DZSW/pracownika RON: 20 pkt
• w ciągu dwóch dni roboczych od okazania skierowania przez żołnierza/żołnierza DZSW/pracownika RON: 10 pkt
• od trzech do pięciu dni roboczych od okazania skierowania przez żołnierza/żołnierza DZSW/pracownika RON: 0 pkt

3) Miejsce wykonania badań profilaktycznych (odpowiednio dla części zamówienia) – 20%
• jeśli badania profilaktyczne będą wykonane w miejscowości Braniewo, Morąg, Bartoszyce: 20 pkt
• jeśli badania profilaktyczne nie będą wykonane w miejscowości Braniewo, Morąg, Bartoszyce: 0 pkt
UWAGA! Usługi medyczne obejmujące przedmiot zamówienia muszą być wykonywane w Braniewie/Morągu/Bartoszycach (odpowiednio dla części zamówienia) lub w obrębie:
do 50 km od Braniewa (dla części zamówienia nr 2);
lub do 60 km od Morąga (dla części zamówienia nr 3);
lub do 120 km od Bartoszyc (dla części zamówienia nr 4).
– odpowiednio dla części zamówienia

3. Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczana według wzoru:
dla części zamówienia nr 2, 3, 4
P = K1 +K2 +K3
P - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w trzech kryteriach;
K1 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty”;
K2 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienia zaświadczenia”;
K3 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Miejsce wykonania badań profilaktycznych”.

4. Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas wykonania badań profilaktycznych, specjalistycznych oraz wystawienia zaświadczenia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Miejsce wykonania badań profilaktycznych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, tj. posiadają uprawnienia do wykonywania
działalności leczniczej, o której mowa w art. 100 i 106 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U z 2023 r., poz. 991 z późn. zm.)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym
terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków
dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie, jeśli uzyska je za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych;
2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym
mowa w pkt 1), dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające, że:
nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami,
jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej
procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
3) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2),
zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone
pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod
przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony
odpowiednio jak w terminie wskazanym w pkt 1).
4) Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) oraz podwykonawców
niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na tych zasadach, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przepisy pkt 2) i 3) stosuje się odpowiednio.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych
środków dowodowych:
1) wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą,
o której mowa w art. 100 i 106 ustawy z dnia 15.04.2021 r. o działalności leczniczej (Dz. U z 2023 r., poz. 991 z późn. zm.) lub Zamawiający nie wezwie, jeśli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych, o ile Wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzonego zgodnie ze wzorem – załącznik nr 3 do SWZ (Rozdział IV oświadczenia), dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia:
1) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli
co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i realizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonują roboty
budowlane lub usługi do realizacji których, te zdolności są wymagane.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3
do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak
podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2 Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - wzór - załącznik nr 5 do SWZ.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia znajdują się w §7 projektowanych postanowieniach umowy
stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-08 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/21wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-08 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-07

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin realizacji zamówienia:
Część zamówienia nr 1 – od daty zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r., lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wartość umowy;
Część zamówienia nr 2 – od daty zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r., lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wartość umowy;
Część zamówienia nr 3 – od daty zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r., lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wartość umowy;
Część zamówienia nr 4 – od daty zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r., lub do wyczerpania kwoty stanowiącej wartość umowy.
2. Zamawiający informuje, że z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę na podstawie przesłanek
opisanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.