eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokDostawa środków czyszcząco - dezynfekujących, artykułów gospodarstwa domowego, artykułów biurowych oraz sprzętów i akcesoriów różnych



Ogłoszenie z dnia 2022-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków czyszcząco - dezynfekujących, artykułów gospodarstwa domowego, artykułów biurowych oraz sprzętów i akcesoriów różnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050657729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej-Curie 26

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wsz@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadecja.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.sniadecja.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków czyszcząco - dezynfekujących, artykułów gospodarstwa domowego, artykułów biurowych oraz sprzętów i akcesoriów różnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-497efe98-5c28-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465804

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00092951/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.36 Dostawa środków czyszcząco - dezynfekujących, artykułów gospodarstwa domowego, artykułów biurowych oraz sprzętów i akcesoriów różnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426339/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.ZP.242.59.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 444808,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania oraz ilość stanowi załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 95330,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania oraz ilość stanowi załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39831200-8 - Detergenty

4.5.5.) Wartość części: 32653,66 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania oraz ilość stanowi załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221200-9 - Zastawa stołowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32550000-3 - Sprzęt telefoniczny

39717100-2 - Wentylatory

4.5.5.) Wartość części: 70386,99 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania oraz ilość stanowi załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44521200-0 - Kłódki i łańcuchy

4.5.5.) Wartość części: 1605,69 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 5: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania oraz ilość stanowi załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39713100-4 - Zmywarki do naczyń

4.5.5.) Wartość części: 28455,28 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 6: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania oraz ilość stanowi załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 135198,40 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 7: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania oraz ilość stanowi załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30199000-0 - Papeteria i inne wyroby

4.5.5.) Wartość części: 36096,75 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 8: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania oraz ilość stanowi załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 22723,58 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 9 Tonery oryginalne: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania oraz ilość stanowi załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

4.5.5.) Wartość części: 22357,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do Pakietu nr 1 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione w ww. pakiecie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp – nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do Pakietu nr 2 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym postępowanie zostaje
unieważnione w ww. pakiecie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp – nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w Pakiecie nr 3 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) - cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do Pakietu nr 4 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym postępowanie zostaje
unieważnione w ww. pakiecie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp – nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w Pakiecie nr 5 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) - cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do Pakietu nr 6 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym postępowanie zostaje
unieważnione w ww. pakiecie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp – nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do Pakietu nr 7 nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym postępowanie zostaje
unieważnione w ww. pakiecie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp – nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w Pakiecie nr 8 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) - cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do Pakietu nr 9 wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona. W związku z powyższym
postępowanie w ww. pakiecie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp – wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.