Ogłoszenie z dnia 2023-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00421061/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA INWESTYCJI: „ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 405 NA ODCINKU WYDROWICE–TUŁOWICE MAŁE” – Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 4591800
1.5.8.) Numer faksu: 77 4581352
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl lub poprzez adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole, w tym dokumentacja dostępna do pobrania pod wskazanym adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/8240531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
administracja samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA INWESTYCJI: „ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 405 NA ODCINKU WYDROWICE–TUŁOWICE MAŁE” – Z PODZIAŁEM NA ZADANIA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cc8acde-5e94-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465770
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021486/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 405 na odcinku Wydrowice - Tułowice Małe z podziałem na zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421061
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.67.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 23817,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 jest wykonanie usług dotyczących pełnienia nadzoru inwestorskiego branży elektroenergetycznej dla inwestycji: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 405 na odcinku Wydrowice–Tułowice Małe” – z podziałem na zadania zgodnie z warunkami SWZ. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 71.52.00.00-9 – usługi nadzoru budowlanego.2. Celem zamówienia będzie:
a) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w poszczególnych branżach,
b) kontrola rozliczenia kosztów robót nadzorowanych branż,
c) skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych:
– wymaganej jakości wbudowanych materiałów,
– wymaganej jakości wykonanych robót w czasie realizacji inwestycji,
– wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową,
– wykonanie robót w ustalonym w umowie z wykonawcą robót budowlanych terminie.
3. W ramach inwestycji między innymi prowadzone będą roboty branży elektroenergetycznej:
a) przebudowa i zabezpieczenie istniejących linii kablowych niskiego napięcia,
b) budowa oświetlenia przejść dla pieszych,
c) budowa oświetlenia ulicznego ścieżki rowerowej wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 405.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 9965,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 jest wykonanie usług dotyczących pełnienia nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej dla inwestycji: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 405 na odcinku Wydrowice–Tułowice Małe” – z podziałem na zadania zgodnie z warunkami SWZ. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 71.52.00.00-9 – usługi nadzoru budowlanego.2. Celem zamówienia będzie:
a) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w poszczególnych branżach,
b) kontrola rozliczenia kosztów robót nadzorowanych branż,
c) skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych:
– wymaganej jakości wbudowanych materiałów,
– wymaganej jakości wykonanych robót w czasie realizacji inwestycji,
– wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową,
– wykonanie robót w ustalonym w umowie z wykonawcą robót budowlanych terminie.
3. W ramach inwestycji między innymi prowadzone będą roboty branży sanitarnej:
a) budowa kanalizacji deszczowej (budowę kanałów deszczowych, budowę wpustów deszczowych, budowę przykanalików odprowadzających wody opadowe z wpustów do kanałów deszczowych, budowę przykanalików odprowadzających wody opadowe z wpustów bezpośrednio do rowów drogowych, budowę wylotów wód opadowych,
b) budowę osadników na wlocie rowów drogowych do projektowanej kanalizacji deszczowej),
c) regulację wysokościową zaworów sieci wodociągowej.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 8135,29 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 3 jest wykonanie usług dotyczących pełnienia nadzoru inwestorskiego branży telekomunikacyjnej dla inwestycji: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 405 na odcinku Wydrowice–Tułowice Małe” – z podziałem na zadania zgodnie z warunkami SWZ. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 71.52.00.00-9 – usługi nadzoru budowlanego.2. Celem zamówienia będzie:
a) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w poszczególnych branżach,
b) kontrola rozliczenia kosztów robót nadzorowanych branż,
c) skuteczne wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych:
– wymaganej jakości wbudowanych materiałów,
– wymaganej jakości wykonanych robót w czasie realizacji inwestycji,
– wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową,
– wykonanie robót w ustalonym w umowie z wykonawcą robót budowlanych terminie.
3. W ramach inwestycji między innymi prowadzone będą roboty branży telekomunikacyjnej:
a) budowa kanału technologicznego,
b) regulacja wysokościowa studni telekomunikacyjnych.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 5716,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12915,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12915,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12915,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Kaczor NADZÓR I PROJEKTOWANIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540401657
7.3.3) Ulica: ul. Dworska 14
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-749
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zbigniew Kaczor - Nadzór i Projektowanie
jakie przetargi wygrała firma
Zbigniew Kaczor - Nadzór i Projektowanie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12915,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7121,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7872,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7121,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ALPROJ” Usługi projektowo-inwestycyjne Alicja Stępień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541807249
7.3.3) Ulica: ul. Fieldorfa 6/303
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-273
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALPROJ" Usługi projektowo-inwestycyjne Alicja Stępień
jakie przetargi wygrała firma
"ALPROJ" Usługi projektowo-inwestycyjne Alicja Stępień
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7121,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7995,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7995,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7995,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Kaczor NADZÓR I PROJEKTOWANIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540401657
7.3.3) Ulica: ul. Dworska 14
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-749
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zbigniew Kaczor - Nadzór i Projektowanie
jakie przetargi wygrała firma
Zbigniew Kaczor - Nadzór i Projektowanie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7995,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-28INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla mieszkańców Bursy oraz dla uczestników kursów Branżowego Centrum Umiejętności w roku szkolnym 2025/2026 prowadzonych przez Zespół Placówek Oświatowych w Opolu.
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- "Organizacja 12 warsztatów rękodzielniczych o charakterze integracyjnym"
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dostawa diatermii elektrochirurgicznej z argonem dla SP ZOZ OCO w Opolu.
- D/35/2025 Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji projektu: Zachowanie bioróżnorodności i ograniczenie presji turystów poprzez modernizację ścieżki "Kładka wśród bagien".
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przystosowanie budynku B Szpitala do świadczenia opieki długoterminowej nad pacjentami przewlekle chorymi"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania (...) nyskiego i prudnickiego
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania: Adaptacja strefy SPA na strefę Saun -1" w kompleksie sportowo - rekreacyjnym "Termy Maltańskie" przy ul. Termalnej 1 w Poznaniu
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.