Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00458763/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-06
- 2025/BZP 00486114/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-21
- 2025/BZP 00510438/01 - Wynik z dnia 2025-11-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa budynku klubów sportowych na dzienny dom pobytu dla senior w Nowogardzie w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Dofinansowanie zadań wynikających z programu wieloletniego „Senior+
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWOGARD
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684278
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 1
1.4.2.) Miejscowość: Nowogard
1.4.3.) Kod pocztowy: 72-200
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.4.7.) Numer telefonu: 513201351
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowogard.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowogard.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00465761
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00458763
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
1. Wykonawca poda cenę oferty w Formularzu ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, jako cenę brutto (z uwzględnieniem kwoty podatku od towarów i usług) z wyszczególnieniem stawki podatku od towarów i usług (VAT).
2. Cena oferty stanowi wynagrodzenie ryczałtowe.
3. Podstawą do obliczenia ceny jest dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie dane z analizy dokumentacji technicznej oraz przedmiaru robót.
4. Cena oferty winna zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia z uwzględnieniem ryzyka Wykonawcy, w tym także opłaty związane z kosztem robocizny, materiałów, pracy sprzętu, środków transportu niezbędnego do wykonania robót, koszt nakładów, prac i robót nieprzewidzianych, a niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wszystkie inne koszty, które będą musiały być poniesione przy wykonywaniu zamówienia.
5. Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po przecinku.
6. Wykonawca poda w Formularzu ofertowym stawkę podatku od towarów i usług (VAT) właściwą dla przedmiotu zamówienia, obowiązującą według stanu prawnego na dzień składania ofert. Określenie ceny ofertowej z zastosowaniem nieprawidłowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) będzie potraktowane jako błąd w obliczeniu ceny i spowoduje odrzucenie oferty, jeżeli nie ziszczą się ustawowe przesłanki omyłki.
7. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN).
Po zmianie:
1. Wykonawca poda cenę oferty w Formularzu ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ, jako cenę brutto (z uwzględnieniem kwoty podatku od towarów i usług) z wyszczególnieniem stawki podatku od towarów i usług (VAT).
2. Cena oferty stanowi wynagrodzenie ryczałtowe.
3. Podstawą do obliczenia ceny jest dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie dane z analizy dokumentacji technicznej oraz przedmiaru robót.
4. Cena oferty winna zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia z uwzględnieniem ryzyka Wykonawcy, w tym także opłaty związane z kosztem robocizny, materiałów, pracy sprzętu, środków transportu niezbędnego do wykonania robót, koszt nakładów, prac i robót nieprzewidzianych, a niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wszystkie inne koszty, które będą musiały być poniesione przy wykonywaniu zamówienia.
5. Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością nie większą niż dwa miejsca po przecinku.
6. Wykonawca poda w Formularzu ofertowym stawkę podatku od towarów i usług (VAT) właściwą dla przedmiotu zamówienia, obowiązującą według stanu prawnego na dzień składania ofert. Określenie ceny ofertowej z zastosowaniem nieprawidłowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) będzie potraktowane jako błąd w obliczeniu ceny i spowoduje odrzucenie oferty, jeżeli nie ziszczą się ustawowe przesłanki omyłki.
7. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN).
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium dla obu części :
1) Cena – znaczenie: 60%
2) Okres gwarancji: 40%
2. Sposób obliczania :
Przyjmuje się, że w zakresie każdego kryterium, że 1% wagi kryterium = 1 pkt
Punkty obliczane są w następujący sposób:
1) Kryterium „Cena”
najniższa cena ofertowa brutto
Ilość punktów za cenę oferty = ---------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena badanej oferty
2) Kryterium „Okres gwarancji”
Ocena ofert w tym kryterium dokonana będzie na podstawie danych zawartych w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, w którym Wykonawca zobowiązany jest podać okres gwarancji, z zastrzeżeniem, iż minimalny (wymagany) okres liczony od daty odbioru ostatecznego wynosi 36 miesięcy. Do punktacji Zamawiający przyjmuje okres gwarancji od 37 do 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania gwarancji dłuższej niż 60 miesięcy Zamawiający dokona oceny jak za okres gwarancji 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania okresu krótszego niż 36 miesięcy oferta zostanie odrzucona.
Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty w danym kryterium oceny ofert, wg następującego wzoru :
okres gwarancji oferty badanej
Ilość punktów za Okres gwarancji = ---------------------------------------------- x 100 pkt x 40%
okres gwarancji najdłuższej
Punkty zostaną przyznane tylko wtedy, gdy Wykonawca w sposób jednoznaczny wskaże w „Formularzu oferty” okres gwarancji wyrażony w pełnych miesiącach. Jeżeli Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje termin gwarancji równy lub krótszy niż 36 miesiące i nie przyzna punktów w tym kryterium.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.7. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.5. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.6. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWOGARDU
- Dostawa leków w 22 pakietach do Magazynu Apteki Szpitalnej do Samodzielnego Publicznego Szpitala Rejonowego w Nowogardzie w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
- Zakup dwóch agregatów o mocy 250 KW-270 KW i trzech agregatów o mocy 15-18 KW na potrzeby Zarządzania Kryzysowego w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie mienia i ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów Gminy Nowogard
- Zimowe utrzymanie dróg w gminie Nowogard nieobjętych harmonogramem oraz chodników na terenie miasta Nowogard w sezonie zimowym 2025/2026
- Modernizacja budynku do przechowywania sprzętu ochrony ludności i obrony cywilnej Gminy Nowogard polegająca na wymianie pokrycia dachowego i wymianie bram garażowych
- "Nowogardzka Przystań - zielona infrastruktura wodna" Część 4: Zagospodarowanie terenu fragmentu dz. nr 122/6 w Nowogardzie
więcej: przetargi w Nowogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
więcej: Roboty sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





