eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedlceZakup samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami uczęszczających do Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Siedleckiej w Siedlcach



Ogłoszenie z dnia 2025-10-09

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami uczęszczających do Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Siedleckiej w Siedlcach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Caritas Diecezji Siedleckiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710387392

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Budowlana 1

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (25) 640 71 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: siedlce@caritas.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.caritas.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Kościelna osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność charytatywna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami uczęszczających do Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Siedleckiej w Siedlcach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5c1c8c1-3851-4c79-905e-4e11b445e679

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00465722

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e5c1c8c1-3851-4c79-905e-4e11b445e679

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
a. platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl,
b. poczty elektronicznej: siedlce@caritas.pl.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty odbywasię elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza korespondencji udostępnionego na platformie e-Zamówienia. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawca posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
3. Dokumenty elektroniczne są składane przez Wykonawcę za pośrednictwem formularza do komunikacji jako załączniki. W przypadku problemów technicznych w funkcjonowaniu platformy e-Zamówienia Zamawiający dopuszcza również możliwość ich składania za pomocą poczty elektronicznej na adres email: siedlce@caritas.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CDS/WTZ_Siedlce/1/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 168293 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami uczęszczających do Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Siedleckiej w Siedlcach. Samochód fabrycznie nowy, wcześniej niezarejestrowany, rok produkcji 2025, o liczbie miejsc 9 (8+1), przystosowany do przewozu jednej osoby z niepełnosprawnością poruszającej się na wózku inwalidzkim.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-02-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny: a. cena – C; b. termin wykonania zamówienia – T.
2. Powyższym kryteriom przypisano następujące znaczenie: a. cena - 90%, b. termin wykonania zamówienia - 10% (powyżej 90 dni–0 pkt, do 90 dni włącznie – 10 pkt)
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru: L = C + T gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium cena,
T – punkty uzyskane w kryterium termin wykonania zamówienia.
4. Ocena punktowa w kryterium Cena dokonana zostanie na podstawie całkowitej ceny oferty brutto wskazanej przez Wykonawcę wofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
5. Ocena punktowa w kryterium Termin wykonania zamówienia dokonana zostanie według zasad opisanych w tabeli powyżej napodstawie terminu wykonania zamówienia wskazanego przez Wykonawcę w formularzu oferty.
6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym wustawie Prawie zamówień publicznych i Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria.
9. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej uzyskało taką samą liczbę punktów,Zamawiający wybiera ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium cenowym.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału i braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 4).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału i braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 4).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 do SWZ z minimalnymi wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty należy dołączyć oświadczenia oraz inne dokumenty w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie formularza oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z tego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w formularzu ofertowym.
3. Do oferty należy dołączyć:
a. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału i podstaw wykluczenia z postępowania – załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia;
b. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – załącznik nr 5;
c. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 6;
d. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – załącznik nr 7.
e. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Na podstawie z art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału i braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 4) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Jeżeli w postępowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może żądać kopii umowy regulującej ich współpracę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-17 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia oferty dostępnego na platformie e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych w funkcjonowaniu platformy e-Zamówienia Zamawiający dopuszcza również możliwość jej składania za pomocą poczty elektronicznej na adres email: siedlce@caritas.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-17 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.