Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00402545/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla potrzeb PZPW w Rzeszowie, SSM w Czudcu, Filia w Tarnobrzegu z podziałem na 2 części, z czego część I w ramach projektu „RaP STEAM"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZESPÓŁ PLACÓWEK WOJEWÓDZKICH W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385631788
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romana Niedzielskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-036
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzpw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzpw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pcen.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej nieposiadające osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla potrzeb PZPW w Rzeszowie, SSM w Czudcu, Filia w Tarnobrzegu z podziałem na 2 części, z czego część I w ramach projektu „RaP STEAM"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6451876-a9f6-4a75-ba5e-6213f682f729
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00465620
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056885/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa owoców i warzyw dla PZPW w Rz-wie na 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt: „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego” realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7 – Kapitał ludzki gotowy do zmian. Działanie 7.10 Kształtowanie kompetencji w zakresie robotyki i programowania, dotyczy części 12.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00402545
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.2.31.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11022,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie, SSM w Czudcu, Filia w Tarnobrzegu z podziałem na 2 części, z czego część I w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego.Część 1 - Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego” – do Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, Filia w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 206
2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane owocowe i warzywa stanowiące przedmiot zamówienia winny być całe, zdrowe (bez oznak gnicia i pleśni), czyste, odpowiednio dojrzałe ale nie przejrzałe, praktycznie wolne od szkodników
i uszkodzeń przez nich wyrządzonych, pozbawione nieprawidłowej wilgoci zewnętrznej, wolne od oznak zwiędnięcia i wysuszenia pod względem kształtu, rozmiaru i wybarwienia muszą spełniać wymogi cechy odmianowej.
3. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
5. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 7102,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie, SSM w Czudcu, Filia w Tarnobrzegu z podziałem na 2 części, z czego część I w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego.Część 2 - Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie – do Ośrodka Szkoleniowego i Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, Filia w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 206.
2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane owocowe i warzywa stanowiące przedmiot zamówienia winny być całe, zdrowe (bez oznak gnicia i pleśni), czyste, odpowiednio dojrzałe ale nie przejrzałe, praktycznie wolne od szkodników
i uszkodzeń przez nich wyrządzonych, pozbawione nieprawidłowej wilgoci zewnętrznej, wolne od oznak zwiędnięcia i wysuszenia pod względem kształtu, rozmiaru i wybarwienia muszą spełniać wymogi cechy odmianowej.
3. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
5. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 3920,35 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu, tym samym z uwagi na fakt, iż wszystkie złożone oferty w zakresie Części 1 przedmiotowym postępowaniu podlegały odrzuceniu, to zgodnie z przywołaną normą istnieją przesłanki unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu, tym samym z uwagi na fakt, iż wszystkie złożone oferty w zakresie Części 2 w przedmiotowym postępowaniu podlegały odrzuceniu, to zgodnie z przywołaną normą istnieją przesłanki unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa paliw płynnych
- 15/TP/25 - DOSTAWY ROŚLIN UPRAWNYCH, PRODUKTÓW WARZYWNICTWA I OGRODNICTWA ORAZ WARZYW KISZONYCH DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
- Usługa przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. B wraz z egzaminem dla uczestników projektu "Młodzi na PLUS" z jednostek podległych PWK OHP (etap 1a)
- Remont nawierzchni asfaltowej na terenie kompleksu wojskowego przy ul. 3-go Maja 80 w Jarosławiu
- Dostawa ładowarki teleskopowej z osprzętem
- "Dostawy środków opatrunkowych - uzupełnienie"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków spożywczych na potrzeby żywienia zbiorowego dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Otmicach w roku 2026
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Pułtusku w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (warzyw, owoców i jaj) dla statku Nawigator XXI
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na stołówkę Szkoły Podstawowej im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Czudcu''.
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów na stołówkę dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2026 roku"
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 59 w Szczecinie w podziale na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





