eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w roku 2023 - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych – gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w roku 2023 – nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OŚWIĘCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181787

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zaborska 2

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 84 66 222, +48 33 84 66 223,

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych – gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w roku 2023 – nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da8efc0e-3fd9-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465563

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023284/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Utrzymanie nawierzchni, dróg, chodników i parkingów dróg publicznych-gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim w roku 2023- nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371897/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.41.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych – gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w roku 2023 – nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe w ramach zadania pn.: „Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów”, zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w SWZ i dokumentach do niej dołączonych.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) bieżącą kontrolę stanu infrastruktury objętej przedmiotem zamówienia,
2) dokonywanie zgłoszeń upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego zauważonych awarii i ubytków,
3) wykonywanie napraw - na zlecenie Zamawiającego - nawierzchni infrastruktury objętej przedmiotem zamówienia, odpowiednio do charakteru obiektu i uszkodzenia, poprzez:
a) powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem,
b) regenerację nawierzchni bitumicznych emulsją i kruszywem łamanym,
c) naprawę nawierzchni tłuczniowych;
d) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi;
e) mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy;
f) konserwację i naprawę przepustów drogowych;
g) wypełnianie spękań zalewą asfaltową;
4) prace, czynności i procedury nieokreślonych lub niewymienionych wprost w SWZ lub w dokumentach do niej dołączonych, a niezbędne dla właściwego i należytego wykonania zamówienia, takie jak m.in.:
a) przygotowanie, utrzymanie, organizację i likwidację zaplecza budowy na czas prowadzenia robót wraz z kosztami transportu osób, materiałów i sprzętu,
b) oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót na czas ich prowadzenia,
c) opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (w razie konieczności),
d) zajęcie pasa drogowego i opłaty z tym związane (w razie konieczności),
e) działania ochronne zgodnie z warunkami BHP,
f) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz uporządkowanie po zakończeniu robót,
g) usuwanie odpadów z obszaru budowy oraz usuwanie zanieczyszczeń wynikających z robót wykonywanych (koszty transportu, składowania i zagospodarowania odpadów obciążają wykonawcę),
h) prowadzenie dokumentacji zgodnie z zaleceniami Zamawiającego w tym wykonanie wymaganej dokumentacji powykonawczej,
i) nadzorowanie robót,
j) ubezpieczenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310234,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 585471,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 310234,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Franciszek Fryc prowadzący działalność gospodarczą pn. Franciszek Fryc. Przedsiębiorstwo Budowlano‑Drogowo‑Mostowe „DROG‑BUD”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5510001248

7.3.3) Ulica: ul. Zamkowa 3

7.3.4) Miejscowość: Spytkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-116

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310234 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania Umowy: 12 miesięcy od 01 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.