eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynWykonanie podobnych robót budowlanych dla zadania realizowanego pn.: "Remont nawierzchni DW 593 na odc. Kominki - Ryn Reszelski (dł. 1,984) od km 70+860 do km 72+844"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie podobnych robót budowlanych dla zadania realizowanego pn.: „Remont nawierzchni DW 593 na odc. Kominki – Ryn Reszelski (dł. 1,984) od km 70+860 do km 72+844”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pstrowskiego 28b

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-602

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.ketrzyn@zdw.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


samorządowa jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie podobnych robót budowlanych dla zadania realizowanego pn.: „Remont nawierzchni DW 593 na odc. Kominki – Ryn Reszelski (dł. 1,984) od km 70+860 do km 72+844”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02208cef-501f-4410-b0f6-f4e3195a2ec7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00465528

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030666/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.1.3 Remont nawierzchni DW 593 k/msc. Kominki odc.Kominki-Ryn Reszelski (wartość szacunkowa zamówienia zawiera wartość zamówień podobnych w kwocie 2 603 000,00 zł)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Art. 305 pkt 1) w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) Pzp ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z WR, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku
udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych RB, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w
ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Uzasadnienie faktyczne : Przedmiotowe zamówienie stanowi zamówienie podobne, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7) Pzp do zamówienia podstawowego nr ZDW/RDWK/PN-1/2610/8/2025 prowadz. pod nazwą: „Remont nawierzchni DW 593 na odc. Kominki – Ryn Reszelski (dł. 1,984) od km 70+860 do km 72+844”.
Wartość szac. zamówienia podobnego została ujęta w wartości szac. zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDW/RDWK/WR-2.305.1-214.7-PN-1.8.2025/2610/148/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Wykonanie podobnych robót budowlanych dla zadania realizowanego p.n.:
a) Pierwotne zamówienie – „Remont nawierzchni DW 593 na odc. Kominki – Ryn Reszelski (dł. 1,984) od km 70+860 do km 72+844”
b) Zamówienie podobne - „Remont nawierzchni DW 593 od km 43+861 do km 45+769 i od km 46+300 do km 46+500”
2) Zakres robót odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia podobnego i jest zgodny z Opisem Przedmiotu Zamówienia podstawowego.
Wartość szacunkowa zamówienia podobnego została ujęta w wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
3) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiącą Załącznik nr 2 do zaproszenia.
4) Szczegółowy zakres zamówienia zawiera KOSZTORYS OFERTOWY – Zał. Nr 1 do Zaproszenia.
5) Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia.
6) Wszelkie materiały rozbiórkowe nie nadające się do powtórnego użycia Wykonawca ma obowiązek wywieźć i zutylizować własnym staraniem i na własny koszt. Wykonawca zutylizuje odpady i przedstawi dokumenty z utylizacji odpadów zgodnie z ustawą o odpadach.
7) Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2025 r., poz. 418 ze zm.); ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2025 r., poz. 1071) i ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431729488

7.3.3) Ulica: ul. Olsztyńska 12

7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński

7.3.5) Kod pocztowy: 11-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1451752,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający wskazał w ogłoszeniu termin wykonania zamówienia w dniach: 56 dni, tj. 8 tygodni z uwagi na to, że ogłoszenie wskazuje dni.

W SWZ i umowie termin wykonania umowy określono w tygodniach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.