Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie sąsiedzkich usług opiekuńczych dla osób niesamodzielnych, mieszkających na terenie Gminy Stalowa Wola Część VIII
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie sąsiedzkich usług opiekuńczych dla osób niesamodzielnych, mieszkających na terenie Gminy Stalowa Wola Część VIII2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cf109e3-eefe-4371-8326-1fc18408baa9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00465509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049027/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.46 Usługi sąsiedzkich świadczeń opiekuńczych w wymiarze do 30 h miesięcznie 7 dnia w tygodniu przez wskazanych opiekunów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00435901
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie udzielane jest zgodnie z art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp gdyż usługa może być
świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze i nie istnieje rozsądne
rozwiązanie alternatywne oraz zastępcze, ponadto brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów
zamówienia. Zamówienie jest kontynuacją umowy współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020 w ramach projektu pt. „Anioł
stróż”, gdzie warunkiem koniecznym w realizacji usługi opieki była i jest akceptacja osoby wykonującej usługi przez
osobę objętą wsparciem oraz jej opiekuna faktycznego. Uczestnik Programu wybiera osobę, która będzie
świadczyć usługę opieki. Usługi w ramach zamówienia polegają na asyście w wykonywaniu codziennych czynności oraz
funkcjonowaniu w codziennym życiu społecznym osób niesamodzielnych starszych lub z niepełnosprawnościami
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.178.2025.KA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3946,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia świadczenie sąsiedzkich usług opiekuńczych dla osób niesamodzielnych, mieszkających na terenie Gminy Stalowa Wola. Osoby te, ze względu na swój wiek i stan zdrowia wymaga opieki w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych.
Usługi sąsiedzkie obejmują wspieranie i pomoc w podstawowych, codziennych czynnościach domowych i życiowych, w szczególności:
a. Pomoc w dokonywaniu zakupów podstawowych artykułów;
b. Pomoc w przygotowywaniu i podawaniu posiłków;
c. Pomoc w wykonywaniu prac porządkowych w gospodarstwie domowym;
d. Pomoc w praniu odzieży i bielizny;
e. Pomoc w uiszczaniu opłat, w dotarciu do lekarzy, placówek i urzędów, w tym kontaktowanie się w sprawach urzędowych w imieniu osoby objętej usługą ;
f. Zapewnienie kontaktów z otoczeniem - towarzyszenie na spacerach;
g. Pomoc w podstawowej opiece higieniczno-pielęgnacyjnej;
h. Odwiedziny w szpitalu;
Usługi sąsiedzkie świadczone są w zależności od potrzeb osoby starszej, niesamodzielnej i/lub niepełnosprawnej.
Dostępność usług przez 7 dni w tygodniu. W nagłych przypadkach usługi mogą być świadczone w nocy (np. nagłe zachorowanie lub złe samopoczucie).
Osoba wspierająca osobę niepełnosprawną i niesamodzielną wykona usługi sąsiedzkie w wymiarze maksymalnie 30 godzin dla jednego świadczeniobiorcy w każdym miesiącu i będzie osobą blisko zamieszkującą z osobą potrzebującą wsparcia. W przypadku wezwania maksymalny czas dotarcia do osoby, u której świadczona jest sąsiedzka usługa opiekuńcza wynosi 30 minut.
Osoba świadcząca usługi opiekuńcze składając ofertę, zgłasza gotowość do rozpoczęcia świadczenia usług.
Maksymalny wymiar Usług realizowanych w okresie obowiązywania umowy wynosi łącznie 160 godzin zegarowych.
Sąsiedzkie usługi będą realizowane w okresie od sierpnia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
II Rozliczanie pracy
Organizowanie i świadczenie usług podlega indywidualnemu dokumentowaniu w formie papierowej i obejmuje w szczególności:
a)indywidualny zakres sąsiedzkiej usługi opiekuńczej w formie karty czasu pracy;
b)ewidencja pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aneta Kaczmarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nie dotyczy
7.3.3) Ulica: Poniatowskiego 9/54
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4880 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Obsługa instruktorska zajęć: nauka pływania dla dzieci, młodzieży i dorosłych
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz Prokuratury Rejonowej w Stalowej Woli
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia, konwojowania oraz monitoringu antywłamaniowego obiektów Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli
- "Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy ul. Podleśnej 15"
- Dostawa specjalnego samochodu do przewozu osób dla KP PSP w Stalowej Woli
- Świadczenie usług cateringowych i dystrybucji posiłków w Domu Pomocy Społecznej im. J. Gawła w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych na terenie gminy Zławieś Wielka od 01 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2027 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w ich miejscu zamieszkania, objętych pomocą Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Morzeszczynie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2026 r.
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (...) realizowanych w miejscu ich zamieszkania na rzecz podopiecznych MOPS w Zawierciu".
- Świadczenie usług specjalistycznych dla dzieci i młodzieży z FAS/FASD i innymi zaburzeniami rozwojowymi oraz udzielanie konsultacji opiekunom tych dzieci
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





