eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskOchrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Apelacyjnego w Gdańsku oraz w pomieszczeniach wynajmowanych



Ogłoszenie z dnia 2025-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Apelacyjnego w Gdańsku oraz w pomieszczeniach wynajmowanych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD APELACYJNY W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002861350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowe Ogrody 28/29

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gdansk.sa.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.sa.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sagdansk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Apelacyjnego w Gdańsku oraz w pomieszczeniach wynajmowanych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f82b05df-e6a1-4bb8-bc08-0a54716348d1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00465501

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00125652/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach Sądu Apelacyjnego w Gdańsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00385314

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I.261.11.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu w Gdańsku oraz w pomieszczeniach wynajmowanych.
Przedmiotem zamówienia jest całodobowa bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Apelacyjnego w Gdańsku i w pomieszczeniach wynajmowanych oraz ochrona obiektów poprzez monitorowanie wizyjne systemu dozoru telewizyjnego (CCTV), monitorowanie sygnałów z zabezpieczeń elektronicznych (SSNiW) oraz interwencje podejmowanie przez grupę interwencyjną. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w budynkach sądowych zlokalizowanych w Gdańsku, będących w trwałym zarządzie Sądu Apelacyjnego w Gdańsku obejmujących:
– budynek Sądu, usytuowany w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 28/29,
– budynek Sądu usytuowany w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 7
oraz w pomieszczeniach wynajmowanych położonych na trzecim piętrze budynku Tryton Business House przy ul. Jana z Kolna 11 w Gdańsku.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) całodobową ochronę fizyczną osób i mienia wraz z monitoringiem w budynku Sądu Apelacyjnego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 28/29:
a) od poniedziałku do piątku każdego tygodnia:
- w godz. od 7:30 do 15:30 – przez 3 pracowników ochrony, w tym: do obsługi bramki magnetycznej i urządzenia rentgenowskiego do prześwietlania bagażu – 1 pracownik oraz do obsługi i nadzoru monitoringu oraz do zabezpieczenia porządku i bezpieczeństwa na terenie budynku, podwórzu wewnętrznym-dziedzińcu i przed wejściem głównym – 2 pracowników ochrony,
- w godz. 15:30 do 7:30 dnia następnego – 1 pracownik ochrony,
b) w soboty, niedziele i święta – całą dobę – 1 pracownik ochrony;
2) całodobową ochronę fizyczną osób i mienia wraz z monitoringiem w budynku Sądu Apelacyjnego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 7:
a) od poniedziałku do piątku każdego tygodnia:
- w godz. od 7:30 do 15:30 – do obsługi bramki magnetycznej, do obsługi i nadzoru monitoringu oraz do zabezpieczenia porządku i bezpieczeństwa na terenie budynku, podwórzu wewnętrznym-dziedzińcu i przed wejściem głównym – 1 pracownik ochrony,
- w godz. 15:30 do 7:30 dnia następnego – 1 pracownik ochrony,
b) w soboty, niedziele i święta – całą dobę – 1 pracownik ochrony;
3) całodobową ochronę fizyczną osób i mienia wraz z monitoringiem w pomieszczeniach wynajmowanych położonych na trzecim piętrze budynku Tryton Business House przy ul. Jana z Kolna 11 w Gdańsku:
a) od poniedziałku do piątku każdego tygodnia:
- w godz. od 7:30 do 15:30 – do obsługi bramki magnetycznej i urządzenia rentgenowskiego do prześwietlania bagażu, do obsługi i nadzoru monitoringu oraz do zabezpieczenia porządku i bezpieczeństwa na terenie wynajmowanych pomieszczeń – 1 pracownik ochrony,
- w godz. 15:30 do 7:30 dnia następnego – 1 pracownik ochrony,
b) w soboty, niedziele i święta – całą dobę – 1 pracownik ochrony.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79715000-9 - Usługi patrolowe

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 2387309,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu w Elblągu.
Przedmiotem zamówienia jest całodobowa bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Apelacyjnego w Gdańsku poprzez monitorowanie wizyjne systemu dozoru telewizyjnego (CCTV), monitorowanie sygnałów z zabezpieczeń elektronicznych (SSNiW) oraz interwencje podejmowanie przez grupę interwencyjną.

Przedmiot zamówienia obejmuje całodobową ochronę fizyczną osób i mienia wraz z monitoringiem w budynku sądowym zlokalizowanym w Elblągu przy Al. Grunwaldzkiej 77-79
a) od poniedziałku do piątku każdego tygodnia:
- w godz. od 7:00 do 15:30 – 1 pracownik ochrony;
- w godz. 15:30 do 7:30 dnia następnego – 1 pracownik ochrony,
b) soboty, niedziele i święta – całą dobę – 1 pracownik ochrony.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79715000-9 - Usługi patrolowe

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.5.5.) Wartość części: 603388,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2231528,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3233668,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2231528,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MSA SECURITY Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571115385

7.3.3) Ulica: ks. Leona Miszewskiego 3 lok. 2

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-239

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2231528,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-10-01 do 2027-10-01

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 640023,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 904436,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 667391,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MSA SECURITY Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571115385

7.3.3) Ulica: ks. Leona Miszewskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-239

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 667391,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-10-01 do 2027-10-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.