Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00385314/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-21
- 2025/BZP 00392302/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Apelacyjnego w Gdańsku oraz w pomieszczeniach wynajmowanych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD APELACYJNY W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002861350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowe Ogrody 28/29
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gdansk.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.sa.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sagdansk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Apelacyjnego w Gdańsku oraz w pomieszczeniach wynajmowanych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f82b05df-e6a1-4bb8-bc08-0a54716348d1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00465501
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00125652/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach Sądu Apelacyjnego w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00385314
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.261.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu w Gdańsku oraz w pomieszczeniach wynajmowanych.Przedmiotem zamówienia jest całodobowa bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Apelacyjnego w Gdańsku i w pomieszczeniach wynajmowanych oraz ochrona obiektów poprzez monitorowanie wizyjne systemu dozoru telewizyjnego (CCTV), monitorowanie sygnałów z zabezpieczeń elektronicznych (SSNiW) oraz interwencje podejmowanie przez grupę interwencyjną. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w budynkach sądowych zlokalizowanych w Gdańsku, będących w trwałym zarządzie Sądu Apelacyjnego w Gdańsku obejmujących:
– budynek Sądu, usytuowany w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 28/29,
– budynek Sądu usytuowany w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 7
oraz w pomieszczeniach wynajmowanych położonych na trzecim piętrze budynku Tryton Business House przy ul. Jana z Kolna 11 w Gdańsku.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) całodobową ochronę fizyczną osób i mienia wraz z monitoringiem w budynku Sądu Apelacyjnego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 28/29:
a) od poniedziałku do piątku każdego tygodnia:
- w godz. od 7:30 do 15:30 – przez 3 pracowników ochrony, w tym: do obsługi bramki magnetycznej i urządzenia rentgenowskiego do prześwietlania bagażu – 1 pracownik oraz do obsługi i nadzoru monitoringu oraz do zabezpieczenia porządku i bezpieczeństwa na terenie budynku, podwórzu wewnętrznym-dziedzińcu i przed wejściem głównym – 2 pracowników ochrony,
- w godz. 15:30 do 7:30 dnia następnego – 1 pracownik ochrony,
b) w soboty, niedziele i święta – całą dobę – 1 pracownik ochrony;
2) całodobową ochronę fizyczną osób i mienia wraz z monitoringiem w budynku Sądu Apelacyjnego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 7:
a) od poniedziałku do piątku każdego tygodnia:
- w godz. od 7:30 do 15:30 – do obsługi bramki magnetycznej, do obsługi i nadzoru monitoringu oraz do zabezpieczenia porządku i bezpieczeństwa na terenie budynku, podwórzu wewnętrznym-dziedzińcu i przed wejściem głównym – 1 pracownik ochrony,
- w godz. 15:30 do 7:30 dnia następnego – 1 pracownik ochrony,
b) w soboty, niedziele i święta – całą dobę – 1 pracownik ochrony;
3) całodobową ochronę fizyczną osób i mienia wraz z monitoringiem w pomieszczeniach wynajmowanych położonych na trzecim piętrze budynku Tryton Business House przy ul. Jana z Kolna 11 w Gdańsku:
a) od poniedziałku do piątku każdego tygodnia:
- w godz. od 7:30 do 15:30 – do obsługi bramki magnetycznej i urządzenia rentgenowskiego do prześwietlania bagażu, do obsługi i nadzoru monitoringu oraz do zabezpieczenia porządku i bezpieczeństwa na terenie wynajmowanych pomieszczeń – 1 pracownik ochrony,
- w godz. 15:30 do 7:30 dnia następnego – 1 pracownik ochrony,
b) w soboty, niedziele i święta – całą dobę – 1 pracownik ochrony.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79715000-9 - Usługi patrolowe
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 2387309,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu w Elblągu.Przedmiotem zamówienia jest całodobowa bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Apelacyjnego w Gdańsku poprzez monitorowanie wizyjne systemu dozoru telewizyjnego (CCTV), monitorowanie sygnałów z zabezpieczeń elektronicznych (SSNiW) oraz interwencje podejmowanie przez grupę interwencyjną.
Przedmiot zamówienia obejmuje całodobową ochronę fizyczną osób i mienia wraz z monitoringiem w budynku sądowym zlokalizowanym w Elblągu przy Al. Grunwaldzkiej 77-79
a) od poniedziałku do piątku każdego tygodnia:
- w godz. od 7:00 do 15:30 – 1 pracownik ochrony;
- w godz. 15:30 do 7:30 dnia następnego – 1 pracownik ochrony,
b) soboty, niedziele i święta – całą dobę – 1 pracownik ochrony.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79715000-9 - Usługi patrolowe
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 603388,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2231528,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3233668,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2231528,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MSA SECURITY Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571115385
7.3.3) Ulica: ks. Leona Miszewskiego 3 lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-239
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2231528,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-01 do 2027-10-01Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 640023,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 904436,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 667391,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MSA SECURITY Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571115385
7.3.3) Ulica: ks. Leona Miszewskiego 3
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-239
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 667391,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-01 do 2027-10-01INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa 11 szt. kabin akustycznych dla Politechniki Gdańskiej na potrzeby realizacji Projektu "Akademicki Kompas: Mechanizm Przeciwdziałania Drop-outowi na Politechnice Gdańskiej".
- Dostawa fabrycznie nowego lekkiego pojazdu operacyjnego typu SUV.
- Kompleksowy remont sześciu dachów w budynkach mieszkalnych przy ul. Przybrzeżnej 20A, Smolnej 9, Kolonia Rola 26 i 32, Gwiazda Morza 10 oraz Szarotki 7 w Gdańsku.
- Usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia
- Prace modernizacyjne związane z wymianą regulatora napięcia generatora bloku energetycznego nr 4 w Elektrowni Połaniec.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ STAŁEJ I DORAŹNEJ, OBSŁUGA RECEPCJI ORAZ OBSŁUGA STACJI MONITOROWANIA W BUDYNKU CENTRUM KULTURY W BŁONIU
- Ochrona obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Skarżysku-Kamiennej w budynkach przy ul. Krasińskiego 11 i ul. Sikorskiego 20
- DOZÓR MIENIA PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o.
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu, obsługi systemów i urządzeń zabezpieczenia technicznego obiektu OFiP położonego w Białymstoku przy ulicy Odeskiej 1 w okresie 2025 - 2027
- Stała bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia GWDY sp. z o.o. w Pile
- Świadczenie usług stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Dąbrowie Górniczej na okres 01.12.2025 r. - 30.11.2026 r.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.