Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00304821/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
- 2025/BZP 00466000/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa 3 urządzeń multimedialnych, tzw. lornet „oka czasu"
wraz z zaimplementowaniem treści multimedialnych oraz stworzenie aplikacji mobilnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa 3 urządzeń multimedialnych, tzw. lornet „oka czasu"wraz z zaimplementowaniem treści multimedialnych oraz stworzenie aplikacji mobilnej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bf4bd83-3a2f-41f2-966e-0846edc6cbac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00465270
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032267/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.25 Naprawa 3 urządzeń multimedialnych tzw. lornety „oka czasu" wraz z zaimplementowaniem treści multimedialnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304821
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.85.2025.EM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest naprawa trzech urządzeń multimedialnych, tzw. lornet „oka czasu" wraz z zaimplementowaniem treści multimedialnych na wyżej wymienionych urządzeniach i przywrócenie ich do pełnej funkcjonalności oraz stworzenie aplikacji mobilnej, współpracującej z ww. urządzeniami.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Odnowienie korpusu urządzeń oraz zabezpieczenie przed warunkami atmosferycznymi.
2. Wzmocnienie kluczowych elementów w celu zwiększenia wytrzymałości mechanicznej urządzeń.
3. Wymianę podzespołów urządzeń na ogólnodostępne klasy przemysłowej.
4. Wymianę okablowania w urządzeniach, dołożenie systemów porządkujących kable oraz wymianę wszelkich podzespołów nie działających w sposób prawidłowy.
5. Naprawę oprogramowania znajdującego się na urządzeniach
z zachowaniem treści multimedialnych znajdujących się w obecnej wersji
i przywrócenie ich do pełnej funkcjonalności.
6. Stworzenie od nowa aplikacji mobilnej na urządzenia mobilne, umożliwiającej przedstawienie uproszczonej wersji obrazu z Urządzeń na telefonach/tabletach (z systemem operacyjnym Android/ iOs).
7. Przygotowanie oraz zabezpieczenie miejsca montażu urządzeń.
8. Montaż urządzeń w miejscu docelowym po naprawie.
9. Przekazanie dokumentacji powykonawczej Systemu oraz przygotowanie instrukcji obsługi Urządzeń.
10. Wsparcie techniczne w przypadku problemów z urządzeniami lub aplikacją mobilną.
3) Wybrany Wykonawca zobowiązany jest odebrać urządzenia multimedialne przeznaczone do naprawy z siedziby Inżyniera Kontraktu w ciągu 15 dni od zawarcia umowy, zgodnie z par. 1 ust. 7 Wzoru umowy, a po dokonaniu napraw zamontować w lokalizacjach wskazanych w par. 1 ust. 5 Wzoru umowy.
4) Stworzone aplikacje muszą być zgodne ze standardami określonymi w ustawie z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, w szczególności dostosowane jako produkt cyfrowy do wymagań WCAG 2.1 na poziomie AA.
5) Zamawiający wymaga, aby zaproponowane komponenty i materiały użyte do naprawy urządzeń były fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone, nieobciążone prawami osób trzecich, pierwszej jakości. Zamawiający nie wyraża zgody, aby zaproponowane komponenty w urządzeniach multimedialnych były prototypami. Zamawiający dopuszcza jedynie wykorzystanie komponentów gotowych, ogólnodostępnych (brak rozwiązań autorskich), posiadających znak CE oraz zgodnych z normami i dyrektywami dopuszczającymi do stosowania w Unii Europejskiej.
6) Aspekt środowiskowy
Zamawiający wymaga, aby wykorzystane przez Wykonawca do realizacji niniejszego zamówienia urządzenia, o których mowa w pkt I. 2. 6) a) i b) Załącznika nr 2 do Wzoru umowy, tj.
a) sterownik PLC był zgodny z normą PN-EN IEC 60068-2-6 (Próby środowiskowe) lub równoważną w zakresie odporności na wibracje oraz z normą PN-EN IEC 60068-2-27 (Próby środowiskowe) lub równoważną w zakresie odporności na wstrząsy,
b) wyspa do sterownika PLC była zgodna z normą PN-EN IEC 60068-2-6 (Próby środowiskowe) lub równoważną w zakresie odporności na wibracje, normą PN-EN IEC 60068-2-27 (Próby środowiskowe) lub równoważną w zakresie odporności na wstrząsy, normą PN-EN 61000-6-2 (Kompatybilność elektromagnetyczna) lub równoważną w zakresie odporności na zakłócenia EMC, normą PN-EN 61000-6-3 (Kompatybilność elektromagnetyczna) lub równoważną w zakresie emisji zakłóceń EMC, z normami PN-EN IEC 60068-2-42 oraz PN-EN IEC 60068-2-43 (Próby środowiskowe) lub równoważnymi w zakresie narażenia na wpływ substancji szkodliwych oraz z normą IEC 61131-2 (Sterowniki Programowalne) lub równoważną w zakresie stopnia zanieczyszczenia.
7) Zamawiający wymaga złożenia oferty wyłącznie po odbyciu wizji lokalnej, zgodnie z pkt III. 4. SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50340000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
48921000-0 - System automatyzacji
32321200-1 - Urządzenia audiowizualne
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
72212520-0 - Usługi opracowywania oprogramowania multimedialnego
79930000-2 - Specjalne usługi projektowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1005000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1005000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1005000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kayla Consulting Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6040224795
7.3.3) Ulica: Jodłowa 13
7.3.4) Miejscowość: Kleszczewo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-034
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1005000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Konserwacja instalacji elektrycznej w przejściu podziemnym Kaponiera oraz konserwacja instalacji elektrycznej i przepompowni na obiektach inżynierskich w Poznaniu
- "Modernizacja wraz z wyposażeniem Szkoły Podstawowej nr 6 w Poznaniu na rzecz poprawy dostępności placówki dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi"
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej Koninko-Szczytniki w ciągu drogi powiatowej nr 2489P
- Sukcesywna dostawa osobistych pomp insulinowych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Zakup konsolety akustycznej (miksera cyfrowego) na wyposażenie Sceny im. Tadeusza Łomnickiego
- Kompleksowe usługi pralnicze dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żołnierzy Wyklętych 26 w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie szkół w sprzęt TIK i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu "Wsparcie na starcie (edycja 3)! wsparcie uczniów/uczennic z 3 szkół podstawowych (...)
- Konserwacja oraz przygotowanie do ekspozycji rzeźb pochodzących z elewacji Pałacu Brühla, Pałacu Krasińskich oraz z Ogrodu Saskiego.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miasto Sierpc
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla użytkowanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA Systemu FUDO
- Dzierżawa modułów programów: Petrel, Techlog, Petromod lub równoważnych - na okres 1 miesiąca na potrzeby WGGiOŚ
- Zakup licencji Jaspersoft - Reporting Edition, lub rozwiązania równoważnego, wraz ze wsparciem na okres 1 roku
więcej: Urządzenia audiowizualne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





