Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00409012/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
DOSTOSOWANIE MZS NR 1 W GORLICACH DO WARUNKÓW P. POŻ. - WYMIANA OKIEN NA KLATKACH SCHODOWYCH SZKOŁY MZS NR 1 W GORLICACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorlice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893204
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Gorlice
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3551252
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.gorlice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9533991.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTOSOWANIE MZS NR 1 W GORLICACH DO WARUNKÓW P. POŻ. - WYMIANA OKIEN NA KLATKACH SCHODOWYCH SZKOŁY MZS NR 1 W GORLICACH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70314279-a69a-4470-bbfc-9f2ea727b9cb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00465251
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048866/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Dostosowanie MZS nr 1 w Gorlicach do warunków p.poż
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409012
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-III.271.2.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 138835,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie okien na klatkach schodowych szkoły
MZS nr 1 w Gorlicach (część dydaktyczna) na nowe okna o odporności ogniowej EI 60 których zakres obejmuje:
1) wykonanie robót przygotowawczych,
2) wykonanie robót demontażowych - demontaż istniejącej stolarki przewidzianej do wymiany należy przeprowadzić do
wewnątrz pomieszczeń tak aby nie uszkodzić elewacji zewnętrznej budynku. W przypadku uszkodzeń elewacji Wykonawca
będzie winien usunąć uszkodzenia na własny koszt. Parapety zewnętrzne jeśli nie ulegną uszkodzeniu - do zachowania.
3) montaż nowych okien o odporności EI 60,
4) tynkowanie szpaletek w miejscach wymienianej stolarki oraz uzupełnienie tynku i okładzin w miejscach uszkodzonych i
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00371339/01 z dnia 2024-06-18
2024-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
odkrytych podczas robót,
5) gruntowanie i malowanie powierzchni wokół wymienianych okien (szpalet) oraz miejsc uszkodzonych i odkrytych w
trakcie robót
6) porządkowanie placu budowy.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa poniższa dokumentacja:
1) Projekt architektoniczno-budowlany – Budowa pionowej platformy osobowej wraz z dostosowaniem poszczególnych
pięter budynku dla osób niepełnosprawnych wraz z częściowa nadbudową budynku na poziomie II-go pietra, przy czym z
całości projektu niniejsze zamówienie obejmuje wyłącznie roboty wskazane w ust. 1.1 powyżej – załącznik nr 1 do SWZ
(lokalizacja wymienianych okien została zaznaczona na wyciągu z projektu budowlanego - rzuty kondygnacji z
zaznaczonymi w „chmurkach” oknami do wymiany wraz z zestawieniem stolarki stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ),
2) Wyciąg z projektu budowlanego z zaznaczoną lokalizacją stolarki do wymiany - załącznik nr 2 do SWZ,
3) Pozwolenie na budowę nr 600/2022 z dnia 18.10.2022 r. – załącznik nr 3 do SWZ,
4) Informacja wyjaśniająca do projektu budowlanego – stolarka o odporności ogniowej – załącznik nr 4 do SWZ,
5) STWIORB branża budowlana – załącznik nr 5 do SWZ,
3. Zamawiający podkreśla, iż ewentualne znaki towarowe, patenty lub źródła pochodzenia materiałów lub urządzeń podane
w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia są przykładowe. Zamawiający dopuszcza użycie
materiałów/urządzeń równoważnych, tzn. o nie gorszych parametrach technicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142188,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211614,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142188,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjno Handlowe „OTECH” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008095649
7.3.3) Ulica: ul. Dukielska 83
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE "OTECH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE "OTECH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142188,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Opracowanie dokumentacji projektowych wraz z pozyskaniem prawomocnych decyzji/zezwolenia na realizację inwestycji zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2025.418 ze zm.)
- Wykonywanie usług pralniczych wraz z użyczeniem pościeli szpitalnej
- Mechaniczne poziome oznakowanie dróg powiatowych
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH W OKRESIE:OD 01.07.2025 r. DO 31.12.2025 r DLA POTRZEB DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GORLICACH UL. MICHALUSA 14
- Dostawa nici chirurgicznych
- ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI BUDYNKU MZS NR 5 W GORLICACH DLA OSÓB Z TRUDNOŚCIAMI W PORUSZANIU SIĘ, POPRZEZ MONTAŻ PLATFORMY PRZYSCHODOWEJ
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn: Zagospodarowanie miejsca do rozwoju infrastruktury kulturalnej i turystycznej nad Jeziorem Bialskim w miejscowości Białka
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Bogusławiu-Bogusławicach oraz w Kucharach
- Zaprojektowanie, dostawa, montaż agregatu prądotwórczego, zbiornika paliwa a także utylizacja dotychczasowego zbiornika.
- Likwidacja pomieszczeń piwnicznych przyległych do budynków mieszkalnych przy ul. Kartuskiej 68, 70, 72, 74, 76, 78 i 80 w Gdańsku wraz z przebudową sieci ciepłowniczej
- "Roboty remontowo - budowlane w Szkole Podstawowej w Zajączkowie"
- Remont lokali socjalnych zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.