Ogłoszenie z dnia 2025-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00219316/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia w formie opiekuńczej i specjalistycznej w Placówce Wsparcia Dziennego (PWD)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK KULTURY W SKALBMIERZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001286004
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Romanowskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Skalbmierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-530
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektormgokskalbmierz@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skalbmierz.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a3a1b15-03fa-494b-88b8-b494e3842ae91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia w formie opiekuńczej i specjalistycznej w Placówce Wsparcia Dziennego (PWD)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a3a1b15-03fa-494b-88b8-b494e3842ae9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00464759
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00108846/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia w formie opiekuńczej i specjalistycznej w Placówce Wsparcia Dziennego (PWD)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA” realizowany na podstawie umowy o dofinansowanie nr umowy: FESW.09.05-IZ.00-0009/24 z dnia 17.12.2024 r. zawartej z Województwem Świętokrzyskim reprezentowanym przez Zarząd Województwa pełniącym funkcję Instytucji Zarządzającej programem regionalnym Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00219316
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/PRZ/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Zatrudnienie nauczyciela prowadzącego zajęcia z języka angielskiego (1 grupa x 228 godzin*).I. Kwalifikacje**: Wykazana osoba musi posiadać co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną, wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe związane z kierunkiem kształcenia (posiadający tytuł nauczyciela dyplomowanego) tj. nauczyciel języka angielskiego.
II. Czas pracy średnio: 1-2 dni w tygodniu oraz w ferie od godziny 15.00 do 20.00 w dni robocze, ferie wg potrzeb dzieci. Harmonogram pracy w PWD ustalany wg potrzeb dzieci;
III. Miejsce realizacji: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Skalbmierzu, ul. Stanisława Romanowskiego 1, 28-530 Skalbmierz
IV. Okres zatrudnienia: od m-ca czerwca/września 2025 r. do 31.12.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 15756,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Zatrudnienie nauczyciela prowadzącego zajęcia z matematyki (1 grupa x 228 godzin*).I. Kwalifikacje**: Wykazana osoba musi posiadać co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną, wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe związane z kierunkiem kształcenia tj. nauczyciel matematyki.
II. Czas pracy średnio: 1-2 dni w tygodniu oraz w ferie od godziny 15.00 do 20.00 w dni robocze, ferie wg
potrzeb dzieci. Harmonogram pracy w PWD ustalany wg potrzeb dzieci;
III. Miejsce realizacji: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Skalbmierzu, ul. Stanisława Romanowskiego 1, 28-530 Skalbmierz
IV. Okres zatrudnienia: od m-ca czerwca/września 2025 r. do 31.12.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 15756,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: zatrudnienie psychologa łącznie 240 godzin w tym łącznie 120 godziny dla dzieci (60 godzin* x 2 grupy) oraz terapia psychologiczna grupowa w tym indywidualna wg potrzeb dla min. 8 rodziców łącznie 120 godzin.I. Kwalifikacje** psychologa: wymagane prawo wykonywania zawodu psychologa w rozumieniu ustawy z dnia 8 czerwca2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz. U. z 2019 r. poz.1026); Wykazana osoba musi posiadać co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.
II. Czas pracy średnio: 1-2 dni w tygodniu oraz w ferie od godziny 15.00 do 20.00 w dni robocze, ferie wg potrzeb dzieci. Harmonogram pracy w PWD ustalany wg potrzeb dzieci oraz rodziców;
III. Miejsce realizacji: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Skalbmierzu, ul. Stanisława
Romanowskiego 1, 28-530 Skalbmierz.
IV. Okres zatrudnienia: od m-ca CZERWCA/września 2025 r. do 31.12.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 31219,51 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: Zatrudnienie logopedy, zajęcia indywidualne wg potrzeb dzieci (łącznie 300 godziny*).I. Kwalifikacje** logopedy: Wykazana osoba musi posiadać co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną, wykształcenie wyższe kierunkowe związane z kierunkiem kształcenia lub licencjat.
II. Czas pracy średnio: 1-2 dni w tygodniu oraz w ferie od godziny 15.00 do 20.00 w dni robocze, ferie wg potrzeb dzieci. Harmonogram pracy w PWD ustalany wg potrzeb dzieci;
III. Miejsce realizacji zajęć: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Skalbmierzu, ul. Stanisława
Romanowskiego 1, 28-530 Skalbmierz.
IV. Okres zatrudnienia: od m-ca czerwca / września 2025 r. do 31.12.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5: Zatrudnienie nauczyciela prowadzącego zajęcia rytmiczno-taneczne i muzykoterapii (1 grupa x 15 UP x200 godzin*) oraz zajęcia z gry na instrumentach (1 grupa x 15 UP x 200 godzin*) łącznie 400 godzin.I. Kwalifikacje**. Wykazana osoba musi posiadać co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną, doświadczenie w realizacji zajęć z teorii muzyki, lekcji śpiewu i zajęć z rytmiki, muzykoterapii, prowadzenia zajęć nauki gry na instrumentach np. keyboardzie, akordeon, bębenki, pianinie, gitara oraz wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe związane z kierunkiem kształcenia tj. instruktor muzyczny / muzyk / nauczyciel muzyki.
II. Czas pracy średnio: 2-3 dni w tygodniu oraz w ferie od godziny 15.00 do 20.00 w dni robocze, ferie wg potrzeb dzieci. Harmonogram pracy w PWD ustalany wg potrzeb dzieci.
III. Miejsce realizacji: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Skalbmierzu, ul. Stanisława Romanowskiego 1, 28-530 Skalbmierz.
IV. Okres zatrudnienia: od m-ca czerwca/września 2025 r. do 31.12.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 58536,59 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6: Zatrudnienie wychowawcy świetlicy (tj. 1 osoba x 1440 godzin zegarowych.I. Kwalifikacje** osób pracujących z dziećmi w PWD: posiada kwalifikacje na podstawie Art. 26. Kwalifikacje osób pracujących z dziećmi w PWD zg. z Ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej:
a) wykształcenie wyższe:
– na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą lub
– na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, lub
– na dowolnym kierunku oraz przygotowanie pedagogiczne uprawniające do wykonywania zawodu nauczyciela,
b) co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe i udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.
II. Czas pracy średnio: 5 dni w tygodniu oraz w ferie od godziny 15.00 do 20.00 w dni robocze, ferie wg potrzeb dzieci. Harmonogram pracy w PWD ustalany wg potrzeb dzieci.
III. Miejsce realizacji: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Skalbmierzu, ul. Stanisława Romanowskiego 1, 28-530 Skalbmierz.
IV. Okres zatrudnienia: od m-ca czerwca/września 2025 r. do 31.12.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 93658,54 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7: Zatrudnienie opiekuna PWD tj. opiekun (tj. 1 osoba x 1440 godzin zegarowych).I. Kwalifikacje** osób pracujących z dziećmi w PWD - opiekuna dziecięcego: posiada kwalifikacje na podstawie Art. 26. Kwalifikacje osób pracujących z dziećmi w PWD zg. z Ustawą z dnia 9 czerwca 2011
r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej:
a) ukończoną szkołę przygotowującą do pracy w zawodzie opiekuna dziecięcego lub pielęgniarki lub
a) wykształcenie wyższe: na kierunku studiów związanym z kształceniem w zakresie pedagogiki lub na dowolnym kierunku oraz przygotowanie pedagogiczne uprawniające do wykonywania zawodu nauczyciela i udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.
II. Czas pracy średnio: 5 dni w tygodniu oraz w ferie od godziny 15.00 do 20.00 w dni robocze, ferie wg potrzeb dzieci. Harmonogram pracy w PWD ustalany wg potrzeb dzieci.
III. Miejsce realizacji: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Skalbmierzu, ul. Stanisława Romanowskiego 1, 28-530 Skalbmierz.
IV. Okres zatrudnienia: od m-ca czerwca/września 2025 r. do 31.12.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 93658,54 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8: Zatrudnienie pedagoga prowadzącego terapie pedagogiczną indywidualną wg potrzeb dla min. 8 rodziców i 15 dzieci łącznie 250 godzin.I. Kwalifikacje**: tytuł zawodowy magistra na kierunku pedagogika albo pedagogika specjalna. Wykazana osoba musi posiadać co najmniej 3 letni staż pracy z dziećmi lub rodziną. W przypadku osoby prowadzącej terapię - udokumentowane przygotowanie do prowadzenia terapii o profilu potrzebnym w pracy z dzieckiem i rodziną;
II. Czas pracy średnio: 3 dni w tygodniu oraz w ferie od godziny 15.00 do 20.00 w dni robocze, ferie wg potrzeb dzieci. Harmonogram pracy w PWD ustalany wg potrzeb dzieci.
III. Miejsce realizacji: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Skalbmierzu, ul. Stanisława
Romanowskiego 1, 28-530 Skalbmierz.
IV. Okres zatrudnienia: od m-ca września 2025 r. do 31.12.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 28455,28 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9: Zatrudnienie trenera zajęć plastycznych, zajęcia grupowe (2 grupy * 80 godzin*) wg potrzeb dzieci (160 godziny*).I. Kwalifikacje** trenera zajęć plastycznych: Wykazana osoba musi posiadać co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną ORAZ wykształcenie wyższe kierunkowe związane z kierunkiem kształcenia: nauczyciel plastyki lub wykształcenie wyższe i ukończone studia podyplomowe/kurs/szkolenia z plastyki lub historii sztuki lub pedagogiki sztuki.
II. Czas pracy średnio: 1 dzień w tygodniu oraz w ferie od godziny 15.00 do 20.00 w dni robocze, ferie wg potrzeb dzieci. Harmonogram pracy w PWD ustalany wg potrzeb dzieci;
III. Miejsce realizacji: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Skalbmierzu, ul. Stanisława Romanowskiego 1, 28-530 Skalbmierz.
IV. Okres zatrudnienia: od m-ca czerwca/września 2025 r. do 31.12.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 15609,76 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 10: Zatrudnienie trenera zajęć fotografii, zajęcia grupowe (1 grupa * 80 godzin*) wg potrzeb dzieci (80 godzin*).I. Kwalifikacje** trenera zajęć fotografii: Wykazana osoba musi posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu fotografii lub/i udokumentowane doświadczenie w wykonywaniu zdjęć oraz posiada wykształcenie wyższe lub średnie.
II. Czas pracy średnio: 1 dzień w tygodniu oraz w ferie od godziny 15.00 do 20.00 w dni robocze, ferie wg potrzeb dzieci. Harmonogram pracy w PWD ustalany wg potrzeb dzieci;
III. Miejsce realizacji: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Skalbmierzu, ul. Stanisława Romanowskiego 1, 28-530 Skalbmierz.
IV. Okres zatrudnienia: od m-ca czerwca/września 2025 r. do 31.12.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9105,69 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 11: Zatrudnienie trenera zajęć tańca z elementami akrobatyki, zajęcia grupowe (1 grupa * 80 godzin*) wg potrzeb dzieci (80 godzin*).I. Kwalifikacje** trenera zajęć tańca z elementami akrobatyki: Wykazana osoba musi posiadać co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku, wykształcenie wyższe kierunkowe związane z kierunkiem kształcenia tj.: posiada wykształcenie wyższe i ukończony/a np. szkoła z choreografii / kurs / szkolenie / studia podyplomowe z tańca oraz wykazana osoba musi posiadać co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub z młodzieżą w prowadzeniu zajęć tanecznych lub rekreacyjnych na poziomie trenera lub instruktora lub instruktora tańca współczesnego lub choreografa lub tancerza
lub
posiada wykształcenie średnie i ukończona/y szkoła z choreografii / kurs / szkolenie z tańca oraz wykazana osoba musi posiadać co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub z młodzieżą lub 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć tanecznych lub rekreacyjnych na poziomie trenera lub instruktora lub instruktora tańca współczesnego
lub
choreograf lub tancerz zawodowy lub pedagog tańca lub tancerz w specjalności pedagogika baletowa lub osoba posiadająca wykształcenie wyższe pedagogiczne oraz posiada ukończone kursy / szkolenia / studia podyplomowe z zakresu baletu lub posiada dyplom ukończenia średniej szkoły baletowej i tytuł zawodowy tancerz oraz posiada min. 3-letnie doświadczenie w realizacji zajęć z baletu.
II. Czas pracy średnio: 1 dzień w tygodniu oraz w ferie od godziny 15.00 do 20.00 w dni robocze, ferie wg potrzeb dzieci. Harmonogram pracy w PWD ustalany wg potrzeb dzieci;
III. Miejsce realizacji: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Skalbmierzu, ul. Stanisława Romanowskiego 1, 28-530 Skalbmierz.
IV. Okres zatrudnienia: od m-ca czerwca/września 2025 r. do 31.12.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9105,69 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 12: Zatrudnienie trenera zajęć wokalnych, zajęcia grupowe (1 grupa * 80 godzin*) wg potrzeb dzieci (80 godzin*).I. Kwalifikacje** trenera zajęć wokalnych: Wykazana osoba musi posiadać co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną ORAZ wykształcenie wyższe kierunkowe związane z kierunkiem kształcenia (nauczyciel muzyki / muzyk).
II. Czas pracy średnio: 1 dzień w tygodniu oraz w ferie od godziny 15.00 do 20.00 w dni robocze, ferie wg potrzeb dzieci. Harmonogram pracy w PWD ustalany wg potrzeb dzieci;
III. Miejsce realizacji: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Skalbmierzu, ul. Stanisława Romanowskiego 1, 28-530 Skalbmierz.
IV. Okres zatrudnienia: od m-ca czerwca/września 2025 r. do 31.12.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9105,69 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 13: Zatrudnienie eksperta prowadzącego zajęcia z działań antydyskryminacyjnych, z równości szans, tolerancji, zajęcia grupowe (2 grupy * 80 godzin*) wg potrzeb dzieci (160 godzin*).I. Kwalifikacje** eksperta prowadzącego zajęcia z działań antydyskryminacyjnych, z równości szans, tolerancji. Będzie posiadał min. 3-letnie doświadczenie dot. postaw antydyskryminacyjnych w zakresie szkoleń lub osoba do realizacji warsztatów, posiadająca wykształcenie wyższe zgodne z realizowaną tematyką np. filozof, socjolog, ekonomista i posiada dyplom ukończenia studiów podyplomowych//kursów/szkoleń związanych z zajęciami antydyskryminacyjnymi (równości szans, płci, budowania postaw społecznych opartych m.in.: na tolerancji, wolności i szacunku do drugiej osoby) lub edukator sprawiedliwości transformacyjnej i wiedzy o wykluczeniach, ukończone min, 3 warsztaty grupowe z ww. tematyki. Co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub z młodzieżą
II. Czas pracy średnio: 1 dzień w tygodniu oraz w ferie od godziny 15.00 do 20.00 w dni robocze, ferie wg potrzeb dzieci. Harmonogram pracy w PWD ustalany wg potrzeb dzieci;
III. Miejsce realizacji: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Skalbmierzu, ul. Stanisława Romanowskiego 1, 28-530 Skalbmierz.
IV. Okres zatrudnienia: od m-ca czerwca/września 2025 r. do 31.12.2026 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 19512,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14820,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25992,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14820,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Zaręba-Majewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PESEL: 77100217009
7.3.4) Miejscowość: Skalbmierz
7.3.5) Kod pocztowy: 28-530
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14820,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 w związku z art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U z 2024 roku poz. 1320) Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Część nr 2.
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Cena oferty najkorzystniejszej na Część nr 2 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postepowanie na Część nr 2 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 w związku z art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U z 2024 roku poz. 1320) Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Część nr 3.
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Cena oferty najkorzystniejszej na Część nr 3 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postepowanie na Część nr 3 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 w związku z art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U z 2024 roku poz. 1320) Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Część nr 4
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Cena oferty najkorzystniejszej na Część nr 4 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postepowanie na Część nr 4 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury, ul. Stanisława Romanowskiego 1, 28-530 Skalbmierz, informuje, iż w związku z odmową podpisania umowy przez Wykonawcę: Tomasz Kura, Donosy, 28-500 Kazimierza Wielka, którego oferta została wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza na Część nr 5, uchyla informację o wyborze oferty najkorzystniejszej na Część nr 5 z dnia 05.06.2025 r.
W związku z powyższym wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 7 w związku z art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp tj.:
„wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263”, Zamawiający unieważnia postępowanie na Część nr 5.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 w związku z art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U z 2024 roku poz. 1320) Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Część nr 6.
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Cena oferty najkorzystniejszej na Część nr 6 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postepowanie na Część nr 6 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95056,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iwona Wójcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PESEL: 81031313541
7.3.4) Miejscowość: Pałecznica
7.3.5) Kod pocztowy: 32-109
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 w związku z art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U z 2024 roku poz. 1320) Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Część nr 8
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Cena oferty najkorzystniejszej na Część nr 8 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postepowanie na Część nr 8 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Szafarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PESEL: 68110511485
7.3.4) Miejscowość: Skalbmierz
7.3.5) Kod pocztowy: 28-530
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Kalinowski Foto-Video Adam i Ewa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6050052539
7.3.4) Miejscowość: Skalbmierz
7.3.5) Kod pocztowy: 28-530
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkoła Tańca STEP Sławomir Haczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7343169541
7.3.4) Miejscowość: Skawina
7.3.5) Kod pocztowy: 32-050
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury, ul. Stanisława Romanowskiego 1, 28-530 Skalbmierz, informuje, iż w związku z odmową podpisania umowy przez Wykonawcę: Tomasz Kura, Donosy, 28-500 Kazimierza Wielka, którego oferta została wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza na Część nr 12, uchyla informację o wyborze oferty najkorzystniejszej na Część nr 12 z dnia 05.06.2025 r.
W związku z powyższym wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 7 w związku z art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp tj.:
„wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263”, Zamawiający unieważnia postępowanie na Część nr 12.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 260 w związku z art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U z 2024 roku poz. 1320) Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Część nr 13.
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Cena oferty najkorzystniejszej na Część nr 13 przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postepowanie na Część nr 13 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe (4 części) w ramach projektu "Dobry zawód - moja przyszłość"
- Realizacja kursów języka polskiego jako obcego dla cudzoziemców zamieszkujących na terenie województwa dolnośląskiego
- Usługa szkolenia dla nauczycieli i uczniów z zastosowaniem metodologii Design Thinking
- Aktywna integracja w Mieście Grybów - Asystent, Asystentka Osoby Niepełnosprawnej - wsparcie dla Osób Niepełnosprawnych
- Cyberbezpieczna Gmina Bytoń
- Wybór ekspertów do prowadzenia szkolenia organizowanego w ramach projektu Branżowe Centrum Umiejętności w Wodzisławiu Śląskim w dziedzinie robotyki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.