Ogłoszenie z dnia 2025-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00333863/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KPO D1-1.1.1 - USŁUGA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD PROWADZONĄ ROZBUDOWĄ ZESPOŁU BUDYNKÓW WSSK NA POTRZEBY ZAKŁADU PATOMORFOLOGII ORAZ PORADNI ONKOLOGICZNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000977893
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: H. Kamieńskiego 73a
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-124
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wssk.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.platformazakupowa.pl/pn/wssk_wroclaw
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11334031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KPO D1-1.1.1 - USŁUGA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD PROWADZONĄ ROZBUDOWĄ ZESPOŁU BUDYNKÓW WSSK NA POTRZEBY ZAKŁADU PATOMORFOLOGII ORAZ PORADNI ONKOLOGICZNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-450933f6-f74d-4cd9-beb3-1fc405c0a10e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00464363
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Poprawa efektywności, dostępności i jakości opieki medycznej poprzez rozwój i modernizację infrastruktury onkologicznej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Wrocławiu2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00333863
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Szp-241/FZ-044/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 160000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65313,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65313,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65313,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA PROJEKTOWO-WYKONAWCZA ST-PROJEKT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131445243
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJCIECH SOCHA FIRMA PROJEKTOWO-WYKONAWCZA ST-PROJEKT
jakie przetargi wygrała firma
WOJCIECH SOCHA FIRMA PROJEKTOWO-WYKONAWCZA ST-PROJEKT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65313 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym, że nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu dla Zadania nr 2 zgodnie z art. 255 pkt 1 uPzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie ww. zadania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60885 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60885 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60885 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Wacko TW Inżynieria
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9211842597
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60885 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych - apteczek dla jednostek garnizonu dolnośląskiego.
- Dostawa 2 szt. serwerów typu RACK oraz karty graficznej klasy serwerowej: NVIDIA L40S.
- Dostawa sprzętu dla Uniwersyteckiego Centrum Ginekologii i Położnictwa
- Naprawy powypadkowe ambulansów sanitarnych marki Mercedes Sprinter 319 i 419 oraz innych pojazdów Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM I SZKOLENIEM Z OBSŁUGI MASZYN I URZĄDZEŃ NA WYPOSAŻENIE WARSZTATÓW WITI
- Remont lokali mieszkalnych w zakresie usamodzielnienia w budynku przy ul. Żeromskiego 82 we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie systemu klimatyzacji i modernizacja instalacji elektrycznej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Kwidzynie
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla budowy 5 wiat śmietnikowych na terenie Gdańska
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Kwidzynie
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Kwidzynie
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach projektu pn.: "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków komunalnych na terenie Gminy Miasto Zgierz"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.