Ogłoszenie z dnia 2024-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00412069/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do ośrodków w roku szkolnym 2024/2025 - Zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu w czasie przewozu do ośrodków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Istebna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Istebna 1000
1.5.2.) Miejscowość: Istebna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-470
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 855 65 00 wew. 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@istebna.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.istebna.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-32ea2bf4-6547-4681-82ce-d59e0600d3161.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do ośrodków w roku szkolnym 2024/2025 - Zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu w czasie przewozu do ośrodków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32ea2bf4-6547-4681-82ce-d59e0600d316
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00464361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017644/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do ośrodków w roku szkolnym 2024/2025 - Zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu w czasie przewozu do ośrodków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00412069
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 278405,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewóz 1 ucznia niepełnosprawnego z terenu Gminy Istebna z jego miejsca zamieszkania Jaworzynka do:1) Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy „Promyk”, ul Jana Kazimierza 128, 34-360 Milówka.
Zamawiający po dokonaniu pomiarów ustala dzienną ilość kilometrów – około 46km (dowóz oraz powrót).
Dziecko musi być dowiezione do szkoły w takim czasie aby mogło rozpoczynać zajęcia szkolne punktualnie o godz.8.00, nie wcześniej niż o 7.40. Odwożenie dziecka do domu po zakończonych zajęciach odbywać się będzie w godz. od 14.30 – 14.45.Zakłada się, że maksymalna ilość dni nauki szkolnej dla I części zamówienia wynosi 191 dni. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował minimum 1 samochodem, posiadającym maksymalnie (4+1) miejsc, przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, ogrzewanym i klimatyzowanym, posiadającym oznakowanie informujące o przewozie osób niepełnosprawnych zgodne z zapisem art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 z późn. zm.), zarejestrowanym, dopuszczonym do ruchu, posiadającym aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC, NW, z siedzeniami pasażerów wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa, z możliwością dotarcia opiekuna do dziecka potrzebującego pomocy podczas jazdy. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia opiekuna dla dzieci w każdym samochodzie. W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości dzieci +/- 2, warunki umowy nie będą ulegały zmianom. Zamawiający nie dopuszcza łączenia usługi dowozu dzieci z usługą wykonywaną na rzecz innego Zamawiającego. Kierowcy w czasie wykonywania usługi muszą być wyposażeni w telefony komórkowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 70479,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Istebna z ich miejsca zamieszkania Jaworzynka, Istebna, Koniaków do:1) Zespół Placówek Szkolno - Wychowawczo - Rewalidacyjnych w Cieszynie ul. Wojska Polskiego 3: 10 uczniów zamieszkałych w Istebnej i Jaworzynce.
2) Zespół Szkół Specjalnych w Skoczowie ul. Mickiewicza 12, 43-430 Skoczów: 1 uczeń zamieszkały w Koniakowie.
Zamawiający po dokonaniu pomiarów ustala dzienną ilość kilometrów – około 140 km (dowóz oraz powrót). Dzieci muszą być dowiezione do szkoły w Skoczowie i Cieszynie, tak aby mogły rozpocząć zajęcia szkolne punktualnie tzn. w Skoczowie nie wcześniej niż o 7:30, a o godz. 8.00 w Cieszynie oraz odebrane po zajęciach. Odwożenie dzieci do domu po zakończonych zajęciach odbywać się będzie w godz. od 15.00 – 16.30. Dwoje dzieci z Jaworzynki będzie dowożone tylko w poniedziałek i odbierane w piątek po zajęciach ponieważ maja mieszkać w internacie w Cieszynie. Zakłada się, że maksymalna ilość dni nauki szkolnej dla II części zamówienia wynosi 191 dni Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował minimum 1 samochodem, posiadającym maksymalnie (14+1) miejsc, przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, ogrzewanym i klimatyzowanym, posiadającym oznakowanie informujące o przewozie osób niepełnosprawnych zgodne z zapisem art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 z późn. zm.), zarejestrowanym, dopuszczonym do ruchu, posiadającym aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC, NW, z siedzeniami pasażerów wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa, z możliwością dotarcia opiekuna do dziecka potrzebującego pomocy podczas jazdy. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia opiekuna dla dzieci w każdym samochodzie. W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości dzieci +/- 2, warunki umowy nie będą ulegały zmianom. Zamawiający nie dopuszcza łączenia usługi dowozu dzieci z usługą wykonywaną na rzecz innego Zamawiającego. Kierowcy w czasie wykonywania usługi muszą być wyposażeni w telefony komórkowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 160440,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Istebna z ich miejsca zamieszkania Jaworzynka, Istebna do:1) Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy w Istebnej Zaolziu, 43-470 Istebna 30: 10 uczniów zamieszkałych w Istebnej i Jaworzynce.
Zamawiający po dokonaniu pomiarów ustala dzienną ilość kilometrów – około 58 km (dowóz oraz powrót).
Łącznie 10 dzieci, w tym jedno jest na wózku inwalidzkim
Dzieci muszą być dowiezione do szkoły w takim czasie aby mogły rozpoczynać zajęcia szkolne punktualnie o godz.8.00, nie wcześniej niż o 7.40. Odwożenie dzieci do domu po zakończonych zajęciach odbywać się będzie w godz. od 15.00 – 16.30. Zakłada się, że maksymalna ilość dni nauki szkolnej dla III części zamówienia wynosi 191 dni. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował minimum 1 samochodem, posiadającym maksymalnie (14+1) miejsc, przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, ogrzewanym i klimatyzowanym, posiadającym oznakowanie informujące o przewozie osób niepełnosprawnych zgodne z zapisem art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 z późn. zm.), zarejestrowanym, dopuszczonym do ruchu, posiadającym aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC, NW, z siedzeniami pasażerów wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa, z możliwością dotarcia opiekuna do dziecka potrzebującego pomocy podczas jazdy. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia opiekuna dla dzieci w każdym samochodzie. W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości dzieci +/- 2, warunki umowy nie będą ulegały zmianom. Zamawiający nie dopuszcza łączenia usługi dowozu dzieci z usługą wykonywaną na rzecz innego Zamawiającego. Kierowcy w czasie wykonywania usługi muszą być wyposażeni w telefony komórkowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 95309,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70479,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102185,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70479,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Modesta Daniel Łaszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412389039
7.3.3) Ulica: ul. Kępki 6
7.3.4) Miejscowość: Cisiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-350
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70479,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130835,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160440 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUSCAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389178357
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 10
7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze
7.3.5) Kod pocztowy: 32-620
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95309,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141340,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95309,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Wypoczynkowy Las Anna Rucka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5481386931
7.3.3) Ulica: Istebna 1025
7.3.4) Miejscowość: Istebna
7.3.5) Kod pocztowy: 43-470
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95309,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ISTEBNA
więcej: przetargi ISTEBNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA KRUSZYWA ŁAMANEGO NA POTRZEBY GMINY CIĘŻKOWICE
- Mobilna usługa edukacyjna w sezonie 2025
- Przewóz dzieci i uczniów do szkół i przedszkola od IX.2025 r. do VI.2026 r.
- PRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKOŁY SPECJALNEJ NA TRASIE III - PIASECZNO W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- PRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKOŁY SPECJALNEJ NA TRASIE II - ŁBISKA W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- Świadczenie usług transportu sanitarnego pacjentów 6 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Dęblinie ambulansem drogowym typu C z zespołem specjalistycznym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.