eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Aktualizacja i dostawa oprogramowania



Ogłoszenie z dnia 2022-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Aktualizacja i dostawa oprogramowania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Aktualizacja i dostawa oprogramowania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97fb4ae9-4946-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464191

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001828/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Aktualizacja i dostawa oprogramowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395597/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.84.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 727758,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 216016,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i odnowienie licencji oprogramowania zgodnie z poniższą tabelą.
Lp. Nazwa oprogramowania Ilość
A B C
1 Adobe Creative Cloud for Teams Complete - odnowienie na 12 miesięcy 2
2 Adobe Photoshop CC for Teams - odnowienie na 12 miesięcy 2
3 Adobe Illustrator CC – odnowienie na 12 miesięcy 1
4 Adobe Acrobat Pro – dodatkowe licencje na 12 miesięcy 10
5 CorelDraw Graphics Suite - roczna gwarancja aktualności 2
6 Acronis Device Lock – roczna aktualizacja posiadanych licencji 500
7 Merak Mail Server + WebMail + Anti-Spam + Anti-Virus, 2000 Accounts - roczna aktualizacja posiadanej licencji Order ID: EUR20211013-010656-8322 1
8 CA Arcserve Backup for Windows (serwer) - 1 Year Maintenance Renewal - dla 2 licencji
Obecne licencje ważne do 2023.01.21 Order Number: 638130 2
9 CA Arcserve Backup for Windows NDMP NAS Option - 1 Year Maintenance Renewal 1
10 CA Arcserve Backup for Windows File Server Module - 1 Year Maintenance Renewal - dla 1 licencji Obecna licencja ważna do 2022.12.19 1
11 AdRem NetCrunch Premium XE 10000 Nodes - roczna aktualizacja posiadanej licencji
Obecna licencja ważna do 2022.11.24 1
12 WinMagic SecureDoc Disk Encryption Client - aktualizacja dla 20 licencji + WinMagic SES SecureDoc - konsola zarządzająca (1 szt.)
Obecne licencje ważne do 2022.12.30 20
13 Windows Server Standard Core SA OPEN GOV (samo SA) aktualizacja posiadanej licencji 128
14 Windows Device CAL SA (samo SA) aktualizacja posiadanej licencji 216
15 Microsoft SQL Server Standard Core SA aktualizacja posiadanej licencji 4
16 Vmaware vSphere Standard dla 14 procesorów - 1 rok wsparcia i aktualizacji na poziomie produkcyjnym Contract Number: 420113016, 48431655 14
17 Vmaware vCenter Server Standard - 1 rok wsparcia i aktualizacji na poziomie produkcyjnym dla 1 licencji Contract Number: 420113016 1
18 VEEAM Availability Suite Standard - aktualizacja i wsparcie Basic dla 16 procesorów
Obecne wsparcie ważne do 2022.12.16 Support Id: ID: #02595748 16
19 IBExpert Developer Studio Software Subscription – aktualizacja
Obecne wsparcie wygasa 2022.12.22 2
20 Microsoft Office Home & Business 2019 PL P6 Win PKC BOX– dodatkowe licencje 30
21 Zoom – aktualizacja na rok 3

Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SWZ z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299552,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333641,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299552,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPAE sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462926077

7.3.3) Ulica: Piwna 32

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299552,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.