Ogłoszenie z dnia 2025-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00466123/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na remoncie budynku w Filii SPR SPZOZ w Radzyniu Podlaskim a także rozbudowie budynków garażowych w Piszczacu i Terespolu w podziale na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W BIAŁEJ PODLASKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000570559
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 20
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83 343 40 68
1.5.8.) Numer faksu: 83 344 37 46
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pogotowiebp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowiebp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane polegające na remoncie budynku w Filii SPR SPZOZ w Radzyniu Podlaskim a także rozbudowie budynków garażowych w Piszczacu i Terespolu w podziale na 3 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-540035b0-4bcb-4cd9-a008-a3e54f207a46
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00464036
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00676115/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa garażów na ambulanse w Terespolu i Piszczacu oraz remont budynku Punktu Wyjazdowego w Piszczacu.
1.1.3 Remont Filii Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radzyniu Podlaskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11883373.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy użyciu platformy opisane zostały w rozdz. IX SWZ.
2. Wykonawca rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący. Korzystanie z Platformy Zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Zamawiający określa dopuszczalne formaty
przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv,
jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml,
xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig XAdES, PAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
4. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w
tym wszelkie dokumenty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem Platformy w zakładce „wyslij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich
przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zamówieniapubliczne@pogotowiebp.pl
5. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7. Zamawiający, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
• Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8. Możliwość otworzenia pliku
dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert,
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stacja Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Białej Podlaskiej, ul. Warszawska 20, 21-500 Biała Podlaska.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@pogotowiebp.pl
3. Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”.
5. Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia oraz w okresie przechowywania dokumentacji ustalonym zgodnie z odrębnymi przepisami.
6. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Wykonawcy dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Wykonawca jak i osoby których dane Wykonawca przekazał w ramach obowiązku informacyjnego wskazanego w art. 14 RODO posiadają:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych ich dotyczących*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NZP.3522.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
remont budynku w Filii SPR SPZOZ w Radzyniu Podlaskim (naprawa pokrycia dachowego, ocieplenie sufitu, dwukrotne malowanie tynków, wewnętrznych ścian i sufitów, remont piwnicy, remont ściany piwnicy z zewnątrz).
Szczegółowy zakres prac został określony w załączniku nr 4 i 8-10 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Opis kryterium Ranga
cena oferty [C] 60 %
gwarancja jakości [G] 40 %
2. Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium cena oferty (C), nastąpi wg. wzoru:
C = najniższa cena oferowana spośród złożonych ofert / cena oferowana oferty rozpatrywanej (ocenianej) x ranga x 100
3. Obliczenie liczby punktów za kryterium Gwarancja jakości [G] nastąpi wg poniższych zasad:
Wartość punktowa w kryterium gwarancja jakości, zostanie dokonana na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Wykonawca zagwarantuje minimalny okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy. Wykonawca otrzyma maksymalną możliwą liczbę punktów za zaoferowanie okresu gwarancji równego 60 m-cy. Pozostałe zaoferowane okresy gwarancji w pełnych miesiącach otrzymają proporcjonalną liczbę punktów zgodnie ze wzorem:
G= okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę / 36 miesięcy x ranga x 100
Wykonawca zagwarantuje minimalny okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy. Ocenie będzie podlegać zakres zaoferowanych wartości (miesięcy) od 36 do 60.
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje okres krótszy niż 36 m-cy zostanie odrzucona.
Wykonawca może zaoferować tylko jeden okres gwarancji.
W przypadku wskazania dwóch lub więcej okresów gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował najkrótszy ze wskazanych okresów.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę niepełnych miesięcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował okres krótszy poprzez zaokrąglenie go do pełnych miesięcy w dół.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze w formularzu ofertowym żadnego okresu, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaakceptował i zaoferował minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji, tj. 36 m-cy.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji powyżej 60m-cy, Zamawiający na potrzeby przyznania punktacji przyjmie, że Wykonawca zaoferował okres gwarancji równy 60 m-cy. Do umowy z wykonawcą zostanie wpisany faktyczny deklarowany przez Wykonawcę okres.
Więcej informacji w SWZ rozdział XX.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
rozbudowa budynku garażowego w punkcie wyjazdowym Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Białej Podlaskiej w miejscowości Piszczac. Szczegółowy zakres prac został określony w załączniku nr 4 i 8-10 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Opis kryterium Ranga
cena oferty [C] 60 %
gwarancja jakości [G] 40 %
2. Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium cena oferty (C), nastąpi wg. wzoru:
C = najniższa cena oferowana spośród złożonych ofert / cena oferowana oferty rozpatrywanej (ocenianej) x ranga x 100
3. Obliczenie liczby punktów za kryterium Gwarancja jakości [G] nastąpi wg poniższych zasad:
Wartość punktowa w kryterium gwarancja jakości, zostanie dokonana na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Wykonawca zagwarantuje minimalny okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy. Wykonawca otrzyma maksymalną możliwą liczbę punktów za zaoferowanie okresu gwarancji równego 60 m-cy. Pozostałe zaoferowane okresy gwarancji w pełnych miesiącach otrzymają proporcjonalną liczbę punktów zgodnie ze wzorem:
G= okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę / 36 miesięcy x ranga x 100
Wykonawca zagwarantuje minimalny okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy. Ocenie będzie podlegać zakres zaoferowanych wartości (miesięcy) od 36 do 60.
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje okres krótszy niż 36 m-cy zostanie odrzucona.
Wykonawca może zaoferować tylko jeden okres gwarancji.
W przypadku wskazania dwóch lub więcej okresów gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował najkrótszy ze wskazanych okresów.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę niepełnych miesięcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował okres krótszy poprzez zaokrąglenie go do pełnych miesięcy w dół.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze w formularzu ofertowym żadnego okresu, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaakceptował i zaoferował minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji, tj. 36 m-cy.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji powyżej 60m-cy, Zamawiający na potrzeby przyznania punktacji przyjmie, że Wykonawca zaoferował okres gwarancji równy 60 m-cy. Do umowy z wykonawcą zostanie wpisany faktyczny deklarowany przez Wykonawcę okres.
Więcej informacji w SWZ rozdział XX.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
rozbudowa budynku garażowego w punkcie wyjazdowym Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Białej Podlaskiej w miejscowości Terespol. Szczegółowy zakres prac został określony w załączniku nr 4 i 8-10 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Opis kryterium Ranga
cena oferty [C] 60 %
gwarancja jakości [G] 40 %
2. Sposób obliczenia wartości punktowej za kryterium cena oferty (C), nastąpi wg. wzoru:
C = najniższa cena oferowana spośród złożonych ofert / cena oferowana oferty rozpatrywanej (ocenianej) x ranga x 100
3. Obliczenie liczby punktów za kryterium Gwarancja jakości [G] nastąpi wg poniższych zasad:
Wartość punktowa w kryterium gwarancja jakości, zostanie dokonana na podstawie informacji podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Wykonawca zagwarantuje minimalny okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy. Wykonawca otrzyma maksymalną możliwą liczbę punktów za zaoferowanie okresu gwarancji równego 60 m-cy. Pozostałe zaoferowane okresy gwarancji w pełnych miesiącach otrzymają proporcjonalną liczbę punktów zgodnie ze wzorem:
G= okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę / 36 miesięcy x ranga x 100
Wykonawca zagwarantuje minimalny okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy. Ocenie będzie podlegać zakres zaoferowanych wartości (miesięcy) od 36 do 60.
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje okres krótszy niż 36 m-cy zostanie odrzucona.
Wykonawca może zaoferować tylko jeden okres gwarancji.
W przypadku wskazania dwóch lub więcej okresów gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował najkrótszy ze wskazanych okresów.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę niepełnych miesięcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował okres krótszy poprzez zaokrąglenie go do pełnych miesięcy w dół.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze w formularzu ofertowym żadnego okresu, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaakceptował i zaoferował minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji, tj. 36 m-cy.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji powyżej 60m-cy, Zamawiający na potrzeby przyznania punktacji przyjmie, że Wykonawca zaoferował okres gwarancji równy 60 m-cy. Do umowy z wykonawcą zostanie wpisany faktyczny deklarowany przez Wykonawcę okres.
Więcej informacji w SWZ rozdział XX.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców:
1) którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdz. XV ust.1 SWZ;
2) którzy nie wykażą, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 Pzp;
3) wobec których zachodzą przesłanki określone w art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5 i 7-10 Pzp.
4) wobec których zachodzą przesłanki określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 507 z późn. zm.).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) Oświadczenie dot. przynależności lub braku do tej samej grupy kapitałowej w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp (Załącznik nr 5 do SWZ),
3) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1-4 i 6 Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 1, 5 i 7-10 Pzp, jak również w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507) (Załącznik nr do 6 SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga, ale zaleca aby Wykonawca wraz z ofertą złożył przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania, cechy i kryteria opisane w SWZ, a w szczególności: katalogi, foldery, opisy, karty katalogowe.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć:1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;
2) prawidłowo wypełniony formularz ofertowy wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
3) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy;
4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – o ile dotyczy;
5) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) – o ile dotyczy;
6) oświadczenie dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 2 PZP, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ – o ile dotyczy.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. XVII A ust. 1 pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunku udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec ich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, przedstawia oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków postępowania dotyczące tego podwykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:Część 1 – 2 900,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące dziewięćset 00/100)
Część 2 – 1 475,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc czterysta siedemdziesiąt pięć 00/100)
Część 3 – 1 200,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1. pieniądzu;
2. gwarancjach bankowych;
3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023r.poz. 462).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Banku nr rachunku 53 1500 13311213 3001 0852 0000 z dopiskiem ”Roboty budowlane polegające na remoncie budynku w Filii SPR SPZOZ w Radzyniu Podlaskim a także rozbudowie budynków garażowych w Piszczacu i Terespolu w podziale na 3 części”. Dokument potwierdzający dokonanie powyższej operacji Wykonawca winien dołączyć do oferty. Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację przetargu i nr części, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot, w którego imieniu jest wpłacane – w przypadku jeśli przelewu nie dokonuje Wykonawca składający ofertę. Celem właściwej identyfikacji wpłaty z tytułu wadium powinny zawierać w tytule przelewu znak sprawy postępowania.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
5) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Białej Podlaskiej; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp, zostanie odrzucona (zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp).
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia o których mowa w Rozdz. XVII A ust. 1 pkt 1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający, zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp, uzna warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 3 do SWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-23 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1188337
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-23 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający przewiduje wymagania wskazane w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w Rozdz. V ust. 17 SWZ.2. Zamawiający nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
3. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp (zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, zamówienia na dodatkowe dostawy).
5. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych.
7. Zamawiający nie wymaga obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie stawia wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.
9. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
10. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
10. Wykonawca zobowiązany będzie realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w zakresie elektromobilności zgodnie z ustawą z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 875 z późn. zm.), o których mowa w §15 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
11. Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć na czas obowiązywania umowy, nie później niż do dnia poprzedzającego dzień zawarcia umowy, umowę lub umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (OC) Wykonawcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującego swym zakresem co najmniej roboty objęte umową, materiały, sprzęt i inne mienie związane z wykonywaniem robót, w tym utratę, zniszczenie lub uszkodzenie mienia osób trzecich, a także szkody spowodowane błędami (szkoda rzeczowa) oraz odpowiedzialność cywilną za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osoby trzecie, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto, oraz do terminowego opłacania składek, a także do przedłożenia Zamawiającemu kopii dokumentów potwierdzających zawarcie umowy ubezpieczenia oraz zapłatę wymagalnych składek, najpóźniej w dniu zawarcia niniejszej Umowy. Wykonawca zobowiązuje się także do aktualizowania (przedłużania) dokumentu/dokumentów w zakresie ochrony ubezpieczeniowej, o której mowa w niniejszym ustępie, oraz przedstawienia Zamawiającemu kopii stosownych dokumentów potwierdzających spełnienie tego obowiązku oraz zapłatę wymagalnych składek nie później niż na 5 dni przed upływem terminu ich ważności.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Roboty budowlane polegające na remoncie budynku w Filii SPR SPZOZ w Radzyniu Podlaskim a także rozbudowie budynków garażowych w Piszczacu i Terespolu w podziale na 3 części
- Dostawa sprzętu do diagnostyki patomorfologicznej, tj. procesora tkankowego i mikrotomu, w podziale na 2 części.
- Budowa hali magazynowo-garażowej w Jednostce Ratowniczo-Gaśniczej w Międzyrzecu Podlaskim z placem manewrowym
- ,,Przebudowa i doposażenie istniejącego placu zabaw w Gminie Biała Podlaska w ramach Resortowego programu "Aktywne place zabaw" 2025 w Żłobku Samorządowym w Ciciborze Dużym"
- Dostawa defibrylatorów, respiratorów i urządzeń do ucisku klatki piersiowej w podziale na 3 części
- "Przebudowa i rozbudowa kwatery nr II składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Białej Podlaskiej. ETAP II, część A - roboty budowlane."
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń Centrum Sztuki Współczesnej "Kronika" w ramach projektu "Remont i poprawa stanu technicznego budynku Bytomskiego Centrum Kultury oraz zakup wyposażenia
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie drzwi i szyldu w budynku Scena Baraku przy ul. Jaworzyńskiej 1 w Warszawie
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE
- Prace remontowe pomieszczeń wraz z aranżacją pomieszczeń budynku "Dom Dziecka Nasz Dom im. Maryny Falskiej" przy Alei Zjednoczenia 34 w Warszawie.
- Budowa budynku wielofunkcyjnego w miejscowości Boleścin oraz budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Komorów
- Utworzenie instytucji opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w formie 1 dziennego opiekuna pod adresem: Dziaduszyce 23, 32-218 Słaboszów (postępowanie powtórzone)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.