eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Zasobami Bibliotecznymi w modelu SaaS, działającego w chmurze obliczeniowej



Ogłoszenie z dnia 2025-10-08

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Zasobami Bibliotecznymi w modelu SaaS, działającego w chmurze obliczeniowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MUZYCZNY FRYDERYKA CHOPINA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Okólnik 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-368

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chopin.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chopin.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Zasobami Bibliotecznymi w modelu SaaS, działającego w chmurze obliczeniowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5345d053-c4d2-4bf1-a342-d1d828592936

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00463845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00133095/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa, instalacja i wdrożenie systemu bibliotecznego, przeprowadzenie szkolenia oraz świadczenie usługi serwisowej wdrożonego systemu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „Sztuka Dostępności” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Priorytetu 3 Dostępność i usługi dla osób z niepełnosprawnościami, Działania 03.01 Dostępność szkolnictwa wyższego programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5345d053-c4d2-4bf1-a342-d1d828592936

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@chopin.edu.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków/próbek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje na temat wymagań technicznych oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy"

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.UEL 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych jest Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina ul. Okólnik 2, 00-368 Warszawa;
2) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
3) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ust. 1 i 4 oraz art. 266 w zw. z art. 222 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.);
4) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres nie krótszy niż 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, w sytuacjach gdy źródłem finansowania są środki zewnętrzne długość przechowywania danych określa umowa dofinansowująca projekt;
5) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-16/09/2025/272/W/TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania zasobami bibliotecznymi w modelu SaaS w środowisku chmury obliczeniowej na potrzeby realizacji Projektu „Sztuka Dostępności” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Priorytetu 3 Dostępność i usługi dla osób z niepełnosprawnościami, Działania 03.01 Dostępność szkolnictwa wyższego programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

1. dostawę i wdrożenie systemu do zarządzania zasobami bibliotecznymi,
2. świadczenie usługi w modelu SaaS w środowisku chmury obliczeniowej,
3. migrację danych z systemu bibliotecznego ALEPH,
4. bieżące wsparcie techniczne i serwisowe systemu,
5. zapewnienie ciągłości działania systemu,
6. dostarczenie wszelkich niezbędnych licencji do działania usługi.

Realizacja zamówienia będzie przebiegać w trzech etapach:

Etap 1: Opracowanie analizy przedwdrożeniowej.
Etap 2: Wdrożenie Systemu Zarządzania Zasobami Bibliotecznymi w chmurze obliczeniowej wraz z migracją danych z systemu ALEPH.
Etap 3: Usługa wsparcia technicznego, serwisowego oraz zapewnienia ciągłości działania Systemu Zarządzania Zasobami Bibliotecznymi w modelu SaaS wraz z przechowywaniem danych Zamawiającego na serwerach Wykonawcy (hosting) od daty podpisania protokołu odbioru etapu drugiego do dnia 31 grudnia 2028 roku, ze względu na termin zakończenia realizacji Projektu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48161000-4 - Biblioteczny system zarządzania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48160000-7 - Pakiety oprogramowania bibliotecznego

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zespołu projektowego

4.3.6.) Waga: 17

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Terminy związane z wdrożeniem systemu

4.3.6.) Waga: 8

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość wsparcia technicznego, serwisowego i utrzymania ciągłości funkcjonowania systemu (SLA)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe funkcjonalności systemu

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
d) zdolności technicznej lub zawodowej; za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy:
Zamawiający mając na względzie specyficzny charakter przedmiotu zamówienia działając na mocy § 9. 1. pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. /poz. 2415/ w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu dopuszcza by wykonawca wykazał posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia w okresie dłuższym niż 3 lata tj.
• w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali i zakończyli:
- co najmniej 3 (trzy) zamówienia (umowy), obejmujących dostawę oraz wdrożenie Systemu Zarządzania Zasobami Bibliotecznymi w modelu chmurowym (SaaS), wraz ze wsparciem technicznym i serwisowym. Każde zamówienie co najmniej obejmowało: analizę przedwdrożeniową, konfigurację, migrację danych, szkolenie użytkowników oraz zapewnienie działania systemu przez okres co najmniej 12 miesięcy. Zamówienia te spełniały wszystkie następujące wymagania:
 2 (dwa) zamówienia dotyczyły wdrożenia Systemu Zarządzania Zasobami Bibliotecznymi w bibliotece polskiej Uczelni wyższej, działającej na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018 roku Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. z 2021 r. poz. 478); każde zamówienie o wartości powyżej 250 000 zł brutto,
 2 (dwa) zamówienia dotyczyły wdrożenia Systemu Zarządzania Zasobami Bibliotecznymi w bibliotece polskiej Uczelni wyższej posiadającej ponad 200 000 jednostek zbiorów oraz co najmniej jedną agendę lub filię,
 System dla każdego z zamówień był udostępniony dla minimum 1 200 użytkowników końcowych,
 co najmniej 1 (jedno) zamówienie obejmowało migrację danych z systemu ALEPH do oferowanej przez Wykonawcę wersji systemu.

Zamawiający zastrzega, że warunek opisany powyżej nie podlega sumowaniu. Oznacza to, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeden z Wykonawców musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem (warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy Wykonawcy w sumie wykazali się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich samodzielnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem).

• w trakcie realizacji zamówienia będą dysponować na potrzeby jego prawidłowej realizacji Zespołem wdrożeniowym, w skład którego będą wchodzić przynajmniej:

- Kierownik Projektu – 1 osoba, posiadająca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert:
- doświadczenie w pełnieniu roli Kierownika Projektu w realizacji co najmniej 2 (dwóch) zakończonych i należycie wykonanych projektów których przedmiotem było dostarczenie i wdrożenie Systemu Zarządzania Zasobami Bibliotecznymi w modelu chmurowym (SaaS).
Zakres każdego z projektów powinien być porównywalny z przedmiotem zamówienia zdefiniowanym przez Zamawiającego, powinien obejmować co najmniej: analizę przedwdrożeniową, konfigurację systemu, migrację danych oraz szkolenia.
- doświadczenie w uczestnictwie w min. 1 migracji danych z systemu bibliotecznego ALEPH do systemu przedstawionego w ofercie.
Za zakończone i należycie wykonane uznaje się projekty, dla których realizacja została zakończona, odebrana przez Zamawiającego bez zastrzeżeń oraz potwierdzona stosownym dokumentem (np. referencjami,

protokołem odbioru lub innym równoważnym dokumentem).
- aktualny na dzień składania ofert certyfikat z obszaru zarządzania projektami, np. PRINCE2 Foundation lub IPMA D lub Agile Certified Foundation lub Agile Certified Practitioner lub równoważny,

Na potrzeby oceny spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu przez certyfikat równoważny rozumieć należy certyfikat (kryteria równoważności): analogiczny co do dziedziny merytorycznej wynikającej z roli, której dotyczy certyfikat, analogicznego stopnia poziomu kompetencji niezbędnych dla uzyskania certyfikatu oraz analogicznego poziomu doświadczenia zawodowego wymaganego dla uzyskania certyfikatu.

- Specjalista Wdrożeniowy - 3 osoby, posiadające w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert:
 doświadczenie w realizacji co najmniej 2 (dwóch) projektów wdrożeniowych Systemów Zarządzania Zasobami Bibliotecznymi. Projekty były realizowane na rzecz polskiej Uczelni wyższej, z których każdy obejmował co najmniej konfigurację systemu, migrację danych, wsparcie użytkowników w testach akceptacyjnych i uruchomienie produkcyjne systemu.
 doświadczenie w uczestnictwie w min. 1 migracji danych z systemu bibliotecznego ALEPH do systemu przedstawionego w ofercie
 Warunek powinien być spełniony przez każdą osobę wskazaną jako specjalista-wdrożeniowiec.
Wymagane doświadczenie powinno być potwierdzone dokumentami wskazującymi zakres wykonanych czynności oraz odbiorcę wdrożenia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia, potwierdzających brak podstaw wykluczenia:
a. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
b. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie krótszym
niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
- zdolności technicznej i zawodowej
• wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.
• Wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający na podstawie art. 105 ust 1 ustawy Pzp, wymaga złożenia wraz z ofertą nw. przedmiotowych środków dowodowych
1.1. próbki oferowanego systemu Zarządzania Zasobami Bibliotecznymi.
Złożenie próbki będzie polegać na złożeniu osobnego dokumentu zawierającego w swej treści link do Systemu, dane dostępowe w postaci loginów i haseł oraz przeprowadzeniu prezentacji, szczegółowo opisanej w załączniku nr 10 do SWZ.
W ramach próbki systemu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić jako integralną jej część "Skrócony opis funkcjonalny systemu" (max 10 stron A4) zawierający co najmniej:
• Wykaz i krótki opis funkcjonalności oferowanego systemu (gromadzenie, katalogowanie, udostępnianie, zarządzanie zasobami elektronicznymi, zarządzanie kontami użytkowników, obsługa kar, katalog online),
• sposób dostępu do systemu przez użytkowników i administratorów (przeglądarka internetowa, brak konieczności instalacji),
• informacje o integracji z zewnętrznymi bazami danych (Połączone Katalogi BN, ISBN, biblioteki cyfrowe),
• możliwość zarządzania zbiorami w różnych formatach (książki drukowane, e-booki, czasopisma, audiobooki, multimedia),
• rozwiązania wspierające RODO (anonimizacja, dostęp do logów),
• zgodność z WCAG 2.1 na poziomie co najmniej AA.

Próbka służy potwierdzeniu wymaganych funkcjonalności oferowanego systemu i stanowi treść oferty. Brak zgodności próbki z wymaganiami wynikającymi z dokumentacji postępowania spowoduje odrzucenie oferty w oparciu o art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje pokrycia kosztów przygotowania próbki i przeprowadzenia prezentacji.
Zamawiający przewiduje zwrot próbek zgodnie z art. 77 ustawy Pzp.
1.2. Certyfikatu ISO/IEC 27001 lub równoważny (jeśli dotyczy Wykonawcy lub podmiotu odpowiedzialnego za hosting systemu), potwierdzający stosowanie międzynarodowych standardów bezpieczeństwa informacji.
1.3. Dokumentacja techniczna oferowanego rozwiązania zawierająca:
• architekturę systemu (model SaaS, hosting w chmurze, skalowalność),
• lokalizację serwerów przetwarzających dane osobowe (obowiązkowo w obrębie Europejskiego Obszaru Gospodarczego – EOG),
• opis procedur bezpieczeństwa (autoryzacja, szyfrowanie danych, logowanie dostępu), sposób wykonywania i przechowywania kopii zapasowych, z opisem procedury ich przywracania
2. Zgodnie z art. 107 ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający informuje, że próbka w postaci dostępu do wersji demonstracyjnej systemu bibliotecznego (SaaS), o której mowa w pkt 1.1, nie podlega uzupełnieniu - uzasadnieniem tego zastrzeżenia jest konieczność zapewnienia równego traktowania Wykonawców oraz przejrzystości procedury oceny ofert, w szczególności w zakresie funkcjonalności i jakości oferowanego rozwiązania.
3. W przypadku niezłożenia pozostałych wymaganych przedmiotowych środków dowodowych lub złożenia ich w niekompletnej formie, zastosowanie ma art. 107 ust. 2 ustawy PZP - Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zgodnie z art. 107 ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający informuje, że próbka w postaci dostępu do wersji demonstracyjnej systemu bibliotecznego (SaaS), o której mowa w pkt 1.1, nie podlega uzupełnieniu - uzasadnieniem tego zastrzeżenia jest konieczność zapewnienia równego traktowania Wykonawców oraz przejrzystości procedury oceny ofert, w szczególności w zakresie funkcjonalności i jakości oferowanego rozwiązania.
W przypadku niezłożenia pozostałych wymaganych przedmiotowych środków dowodowych lub złożenia ich w niekompletnej formie, zastosowanie ma art. 107 ust. 2 ustawy PZP - Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SWZ.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 130, 836 i 1572).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy ALIOR BANK S.A. nr 72 2490 0005 0000 4600 2242 9992 z dopiskiem wadium ZP-16/09/2025/272/W/TP.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-4, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, przy czym:
1) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie,
2) dokumenty te zostaną złożone w oryginale.
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania w trakcie postępowania (pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy). Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały szczegółowo opisane w treści SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści umowy w okolicznościach szczegółowo opisanych w treści projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-17 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na platformie e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-17 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.