eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinOchrona fizyczna osób i mienia w budynku Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Lubinie przy ul. 1 Maja 5



Ogłoszenie z dnia 2025-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Lubinie przy ul. 1 Maja 5

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY W LUBINIE SPÓŁKA Z O.O.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385760267

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 5

1.5.2.) Miejscowość: Lubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tomasz.jeger@dczpdm.lubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dczpdm.lubin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dczpdm-lubin.ezamawiajacy.pl/pn/dczpdm-lubin/demand/227753/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


podmiot leczniczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Lubinie przy ul. 1 Maja 5

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1b8e3a4-31b3-4e4b-a313-62afc1ed6477

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00463530

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377412

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.DCZPDM.02.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia. Usługa będzie realizowana na terenie obiektu DCZPDM przy ul. 1 Maja 5 w Lubinie.
2 Ilość osób wykonująca jednocześnie ochronę dla Zamawiającego:
1) Wykonawca zapewni fizyczną ochronę wykwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony) na terenie Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Lubinie i terenie przyległym oraz parkingu całodobowo w dni robocze, dni wolne od pracy (soboty, niedziele, dni świąteczne) - 1 osoba oraz w dni robocze w godzinach 8.00 – 19.00 – 1 osoba.
3 Przedmiot zamówienia obejmuje również m. in.:
1) współpraca z Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym, itp.,
2) monitorowanie terenów zewnętrznych przy użyciu kamer zainstalowanych na obiekcie,
3) służbę patrolową w obiekcie: obchody wewnętrzne i zewnętrzne
4) wydawanie i odbieranie kluczy pracownikom.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęło 5 ofert i każda z nich przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 873042,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1215162,68 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.