Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00417021/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa placu składowego osadów ustabilizowanych z zadaszeniem wraz z częściowym zagospodarowaniem terenu działki 183/7 obr. 0007 w m. Bierzwnik”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bierzwnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopernika 2
1.5.2.) Miejscowość: Bierzwnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-240
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 95 7680130
1.5.8.) Numer faksu: 95 7680111
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bierzwnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bierzwnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bierzwnik1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa placu składowego osadów ustabilizowanych z zadaszeniem wraz z częściowym zagospodarowaniem terenu działki 183/7 obr. 0007 w m. Bierzwnik”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56f38826-37f7-43f9-a284-28bbe6f99c8c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00463469
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039785/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa placu składowego osadów ustabilizowanych z zadaszeniem, wyposażonego w system zbierania i odprowadzania odcieków, zewnętrzną instalację kanalizacyjną oraz elektryczną
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie publiczne dofinansowane zostanie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417021
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZŚ.I.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa placu składowego osadów ustabilizowanych z zadaszeniem (wiatą), wyposażonego w system zbierania i odprowadzania odcieków (odwodnienie liniowe), zewnętrzną instalacją kanalizacyjną oraz instalacją elektryczną wraz z częściowy zagospodarowaniem terenu działki nr ewid. 183/7 obr. 0007 m. Bierzwnik.
Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa - Załącznik nr 2 do SWZ, na którą składają się:
1) Projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany – właściwość starosty wraz z załącznikami,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
3) ostateczna decyzja pozwolenia na budowę wydane przez Starostę Choszczeńskiego,
Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z ww. dokumentacją, niniejszą SWZ uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi. Przedmiary robót odczytywane łącznie ze wszystkimi częściami dokumentacji mogą stanowić materiał pomocniczy do kalkulacji ceny.
3. Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego obejmuje:
- roboty ziemne,
- roboty fundamentowe,
- wykonanie ścian przyziemia,
- wykonanie konstrukcji talowej (rama),
- wykonanie pokrycia dachu,
- wykonanie elewacji,
- wykonanie instalacji sanitarnych,
- wykonanie instalacji elektrycznych.
Roboty budowlane obejmują:
Budowę placu składowego osadów ustabilizowanych o nawierzchni szczelnej (beton szczelny) i wymiarach zewnętrznych 13,84 m x 16,77 m, wyposażonego w system zbierania i odprowadzania odcieków (odwodnienie liniowe), zadaszonego dachem jednospadowym (pokrycie z blachy trapezowej ) o konstrukcji stalowej, jednonawowej, z jednej strony podpartej na słupach stalowych, z drugiej na ścianie, oraz wykonanie ciągów komunikacyjnych (51,43 m2) z kostki betonowej (polbruk) gr. 8 cm na posypce cementowo-piaskowej 3 cm i żwirowo-piaskowej gr. 15 cm. Pod powierzchnią utwardzoną projektowanych nawierzchni komunikacyjnych przy placu składowym, należy usunąć warstwę humusu na głębokości min. 30 cm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262210-6 - Fundamentowanie
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do 02.08.2024 r. do godz. 9:00 złożono 1 ofertę:1) Usługi Remontowo-Budowlane Raj Rafał Włodarczyk, Zieleniewo 3, 73-240 Bierzwnik (złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, oferta odrzucona).
Stosownie do art. 255 pkt 2 p.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podległy odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Rożno-Parcele, gmina Aleksandrów Kujawski
- Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w m. Wysokie.
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- Konserwacje i remonty leśnych dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwie Lębork w 2025 r.
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.