Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00416705/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi przeprowadzenia kursów informatycznych z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu „Centrum Rozwoju Kompetencji Politechniki Łódzkiej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Obsługi Projektów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.rcop@info.p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi przeprowadzenia kursów informatycznych z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu „Centrum Rozwoju Kompetencji Politechniki Łódzkiej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb278a5c-56c0-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00463184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Centrum Rozwoju Kompetencji Politechniki Łódzkiej” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, nr wniosku POWR.03.01.00-IP.08-00-3MU/18, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.1. Kompetencje w szkolnictwie wyższym.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416705/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRK/383.7/2022/10/7
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1165840,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zamkniętego kursu w formie online z zakresu wprowadzającego do podstaw cyberbezpieczeństwa tj. Cybersecurity Fundamentals w ramach projektu „Centrum Rozwoju Kompetencji Politechniki Łódzkiej”.2. W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył 120 godzin usług. Kurs obejmuje łącznie wymiar 120 godzin dydaktycznych. Przez godzinę dydaktyczną rozumieć należy każdorazowo 45 minut.
3. Zamawiający przewiduje dwie edycje każda po 60 godzin dla 25 słuchaczy.
4. Zamawiający wymaga aby zajęcia były przeprowadzone w formie online pomiędzy godz. 8.00-21.00 (łącznie 120 godzin).
5. Uczestnikami kursu będą osoby początkujące.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.1 do SWZ.
7. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją niniejszego zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ - wzór umowy.
8. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 387300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zamkniętego kursu w formie online z zakresu bezpieczeństwa w chmurze tj. Cloud Security w ramach projektu „Centrum Rozwoju Kompetencji Politechniki Łódzkiej”.2. W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył 32 godzin usług. Kurs obejmuje łącznie wymiar 32 godzin dydaktycznych. Przez godzinę dydaktyczną rozumieć należy każdorazowo 45 minut.
3. Zamawiający przewiduje dwie edycje każda po 16 godzin dla 20 słuchaczy.
4. Zamawiający wymaga aby zajęcia były przeprowadzone w formie online pomiędzy godz. 8.00-21.00 (łącznie 32 godzin).
5. Uczestnikami kursu będą architekci bezpieczeństwa i specjaliści ds. IT sieci na wszystkich poziomach zaawansowania.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.2 do SWZ.
7. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją niniejszego zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ - wzór umowy.
8. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 84819,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zamkniętego kursu w formie online z zakresu bezpieczeństwa sieci tj. Network Security w ramach projektu „Centrum Rozwoju Kompetencji Politechniki Łódzkiej”.2. W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył 80 godzin usług. Kurs obejmuje łącznie wymiar 80 godzin dydaktycznych. Przez godzinę dydaktyczną rozumieć należy każdorazowo 45 minut.
3. Zamawiający przewiduje dwie edycje każda po 40 godzin dla 20 słuchaczy.
4. Zamawiający wymaga aby zajęcia były przeprowadzone w formie online pomiędzy godz. 8.00-21.00 (łącznie 80 godzin).
5. Uczestnikami kursu będzie personel IT, menedżerowie i technicy ds. bezpieczeństwa.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.3 do SWZ.
7. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją niniejszego zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ - wzór umowy.
8. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 162544,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zamkniętego kursu w formie online z zakresu projektowania i utrzymania bezpiecznej infrastruktury tj. Cyber Infratructure & Technology” w ramach projektu „Centrum Rozwoju Kompetencji Politechniki Łódzkiej”.2. W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył 120 godzin usług. Kurs obejmuje łącznie wymiar 120 godzin dydaktycznych. Przez godzinę dydaktyczną rozumieć należy każdorazowo 45 minut.
3. Zamawiający przewiduje trzy edycje każda po 40 godzin dla 20 słuchaczy.
4. Zamawiający wymaga aby zajęcia były przeprowadzone w formie online pomiędzy godz. 8.00-21.00 (łącznie 120 godzin).
5. Uczestnikami kursu będzie personel IT.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.4 do SWZ.
7. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją niniejszego zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ - wzór umowy.
8. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 407496,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia dwóch kursów zamkniętych w formie online:a) jeden z zakresu bezpieczeństwa w chmurze tj. Cloud Security w ramach projektu „Centrum Rozwoju Kompetencji Politechniki Łódzkiej” dla 20 słuchaczy w wymiarze 16 godzin.
b) drugi zakresu bezpieczeństwa sieci tj. Network Security w ramach projektu „Centrum Rozwoju Kompetencji Politechniki Łódzkiej” dla 20 słuchaczy w wymiarze 40 godzin.
2. W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył 46 godzin usług. Kurs obejmuje łącznie wymiar 46 godzin dydaktycznych. Przez godzinę dydaktyczną rozumieć należy każdorazowo 45 minut.
3. Zamawiający przewiduje jedną edycję dla każdego z ww. kursów.
4. Zamawiający wymaga aby zajęcia były przeprowadzone w formie online pomiędzy godz. 8.00-21.00 (łącznie 46 godzin).
5. Uczestnikami kursu będą obywatele Ukrainy.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części zawierają odpowiednio Załącznik nr 2.5 SWZ.
7. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją niniejszego zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.
8. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 123681,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, bowiem Zamawiający nie przedstawił szczegółowej punktacji, w oparciu o którą przyzna punkty przedstawionym próbkom. Tym samym Zamawiający dokonując oceny jakościowej mógłby doprowadzić do naruszenia zasad uczciwej konkurencji a tym samym czynność ta mogłaby mieć wpływ na wynik postępowania, gdyż ocena próbek okazała się niemiarodajna. Zamawiający przyznaje, że opisane kryterium, w dużej mierze opiera się na uznaniu i przez to jest niewyraziste oraz może prowadzić do nadużyć – zwłaszcza w postaci dowolności oceny.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, bowiem Zamawiający nie przedstawił szczegółowej punktacji, w oparciu o którą przyzna punkty przedstawionym próbkom. Tym samym Zamawiający dokonując oceny jakościowej mógłby doprowadzić do naruszenia zasad uczciwej konkurencji a tym samym czynność ta mogłaby mieć wpływ na wynik postępowania, gdyż ocena próbek okazała się niemiarodajna. Zamawiający przyznaje, że opisane kryterium, w dużej mierze opiera się na uznaniu i przez to jest niewyraziste oraz może prowadzić do nadużyć – zwłaszcza w postaci dowolności oceny.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68736 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, bowiem Zamawiający nie przedstawił szczegółowej punktacji, w oparciu o którą przyzna punkty przedstawionym próbkom. Tym samym Zamawiający dokonując oceny jakościowej mógłby doprowadzić do naruszenia zasad uczciwej konkurencji a tym samym czynność ta mogłaby mieć wpływ na wynik postępowania, gdyż ocena próbek okazała się niemiarodajna. Zamawiający przyznaje, że opisane kryterium, w dużej mierze opiera się na uznaniu i przez to jest niewyraziste oraz może prowadzić do nadużyć – zwłaszcza w postaci dowolności oceny.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95760
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, bowiem Zamawiający nie przedstawił szczegółowej punktacji, w oparciu o którą przyzna punkty przedstawionym próbkom. Tym samym Zamawiający dokonując oceny jakościowej mógłby doprowadzić do naruszenia zasad uczciwej konkurencji a tym samym czynność ta mogłaby mieć wpływ na wynik postępowania, gdyż ocena próbek okazała się niemiarodajna. Zamawiający przyznaje, że opisane kryterium, w dużej mierze opiera się na uznaniu i przez to jest niewyraziste oraz może prowadzić do nadużyć – zwłaszcza w postaci dowolności oceny.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144000 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, bowiem Zamawiający nie przedstawił szczegółowej punktacji, w oparciu o którą przyzna punkty przedstawionym próbkom. Tym samym Zamawiający dokonując oceny jakościowej mógłby doprowadzić do naruszenia zasad uczciwej konkurencji a tym samym czynność ta mogłaby mieć wpływ na wynik postępowania, gdyż ocena próbek okazała się niemiarodajna. Zamawiający przyznaje, że opisane kryterium, w dużej mierze opiera się na uznaniu i przez to jest niewyraziste oraz może prowadzić do nadużyć – zwłaszcza w postaci dowolności oceny.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71760 PLN
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Roboty budowlane w zakresie montażu stolarki okiennej na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Włókienniczej 1
- PRZYŁĄCZE CIEPŁOWNICZE I WĘZEŁ CIEPLNY WŁÓKIENNICZA 1
- Zakup i dostawa przenośnych kontenerów.
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych gwarancyjnych oraz badań technicznych samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
- DZP.26.141.2025 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń w Domach Studenckich Politechniki Łódzkiej
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie Szpitalnego Systemu Informacyjnego (HIS) z obsługą Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM)
- Zakup urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Gminy Kamień w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń/kursów branżowych i zawodowych dla uczniów szkół zawodowych.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie w edycjach szkolenia zamkniętego z zakresu "Praca w chmurze z narzędziami Google"
- Szkolenia specjalistyczne dla informatyków oraz szkolenie z systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO 27001 - audytor wiodący
- Przeprowadzenie szkoleń i dostawa oprogramowania wraz z usługą wdrożenia realizowana w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.