Ogłoszenie z dnia 2025-10-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie Programu Mentorskiego dedykowanego MMŚP z Pomorza Zachodniego wraz z konferencją podsumowującą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811683876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 40
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-421
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 454 28 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpawlowska@wzp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie Programu Mentorskiego dedykowanego MMŚP z Pomorza Zachodniego wraz z konferencją podsumowującą
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f828f62-08a1-48b9-a029-8e1244e371d9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00462936
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027159/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.5 Organizacja programu mentorskiego wraz z konferencją podsumowującą z udziałem prelegentów branży usług przyszłości
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
projekt 1.8 FEPZ pn. "Pomorze Zachodnie – Innowacyjne, Kreatywne, Nowoczesne"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.zp.wzp.pl/pn/UMWZ/demand/237342/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.zp.wzp.pl/pn/UMWZ/demand/237342/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Plaormie tj.: 1) Stały dostęp
do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) Komputer klasy PC lub
MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki
internetowej; 3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta
obsługująca TLS 1.2; 4) Włączona obsługa JavaScript; 5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub
inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne
umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego: 1) Przeglądarka internetowa Microso Edge,
Chrome, Firefox w wersji wspieranej przez producenta. Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty
podpisanej elektronicznie jest Firefox w wersji wspieranej przez producenta. 2) Uruchomienie oprogramowania
do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8 lub Java
(licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika
sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny plaormy
eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (excepon site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień
administracyjnych na komputerze. 3) Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host,
który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w plaormie eZamawiający. Rozszerzenie
Szafir SDK można pobrać tutaj.(link aktywny w Rozdziale XIII pkt 10 ppkt 3 SWZ) Po zainstalowaniu rozszerzenia
Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę. 4) Przed uruchomieniem plaormy
eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera. 3. Zamawiający
określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, r, pdf ,xps, odt, ods, odp,
doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, f, ff, geoff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4,
ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC,
XMLenc. 4. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik załączony przez
Wykonawcę na Plaormie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.
Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu
otwarcia ofert.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE seria L nr 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”)
informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Województwo Zachodniopomorskie, ul.
Marszałka Józefa Piłsudskiego 40, 70- 421 Szczecin; 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych,
z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: abi@wzp.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane
będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP; 5) Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy PZP, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy PZP; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO
prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa
wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana
do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania
nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo
do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub
uzupełnienia nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników); c) na podstawie
art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w
celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia
danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.
6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z
RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora (Województwo Zachodniopomorskie);
organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje dotyczące RODO zostały zawarte w Rozdziale II SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WOiRZL.II.272.88.2025.BP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie Programu
Mentorskiego z udziałem mentora posiadającego doświadczenie we współpracy z branżą HoReCa
(reprezentujących m.in. takie obszary jak nowoczesne technologie, innowacje w biznesie, nowoczesny
markeng w branży, wprowadzanie i rozwój nowoczesnych form działania w zespole) wraz z sesjami
mentorskimi zgodnie z wymogami wskazanymi w niniejszym dokumencie, poprzedzonego konkursem dla
regionalnych MMŚP. A także kompleksowe opracowanie, przygotowanie i realizacja wydarzenia biznesowego
tj. Konferencji dedykowanej MMŚP z regionu z udziałem światowej klasy specjalistami działającymi w branży
HoReCa (reprezentujących takie obszary jak np. nowoczesne technologie, innowacje w biznesie, rozwój
marki, zarządzanie zespołem, ekologia w przedsiębiorstwie) będącą podsumowaniem przeprowadzonego
Programu Mentorskiego, zgodnie z wymogami wskazanymi w niniejszym dokumencie. Konferencja jest
wydarzeniem o charakterze specjalnym z uwzględnieniem elementów eventu biznesowego m.in. strefy
networkingowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
72400000-4 - Usługi internetowe
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja zamówienia
4.3.6.) Waga: 45
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do koordynacji organizacji wydarzenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych
przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe, jeżeli
Wykonawca
wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest
krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie usługi polegające na kompleksowym
zorganizowaniu wydarzenia typu np.: konferencja, gala, kongres, event lub inne wydarzenie o tematyce
biznesowej (np. event dotyczący wprowadzania nowego produktu na rynek, jak premiera nowego modelu samochodu), edukacyjnej, innowacyjnej. Wymaga się by wartość każdej z referencyjnych usług wynosiła co
najmniej 150 000,00 zł bruo. Wymaga się, by w każdym z referencyjnych wydarzeń uczestniczyło co
najmniej
400 osób. Do liczby uczestników wydarzeń nie wlicza się tzw. uczestników on-line.
Uwagi:
• Za tożsame wydarzenie nie uznaje się przeprowadzenia szkoleń, targów oraz spotkań informacyjnych.
• Przez kompleksowe zorganizowanie wydarzenia Zamawiający rozumie zrealizowanie przez Wykonawcę
wszystkich elementów składających się na dane wydarzenie, tj. kwesi związanych z kompleksową
organizacją
w tym zapleczem technicznym, merytorycznym oraz kreacją wydarzenia (m.in. zapewnienie właściwych
mówców merytorycznych prelegentów, oprawa audiowizualna) oraz informacyjno-promocyjnym.
• Przez jedną usługę Zamawiający rozumie wykonanie zamówienia w ramach jednej umowy/ zlecenia/
zamówienia. Wykonawca może wykazać kilka usług zrealizowanych w ramach jednej umowy/ zlecenia/
zamówienia, z tym że każda z nich musi być zrealizowana za minimum 150 000,00 zł.
• W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższego warunku wyrażona będzie
w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z
dnia, w
którym nastąpiła publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeliw tym dniu nie będzie opublikowany
średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs
z ostatniego dnia przed dniem publikacji.
oraz
b) dysponuje lub będzie dysponował osobą zdolną do realizacji zamówienia, tj. co najmniej 1 (słownie:
jedną)
osobą wyznaczoną do koordynacji organizacji wydarzenia, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert koordynowała organizację co najmniej dwóch wydarzeń typu np.: konferencja,
gala, kongres, event lub inne wydarzenie o tematyce biznesowej (np. event dotyczący wprowadzania
nowego produktu na rynek, jak premiera nowego modelu samochodu), edukacyjnej, innowacyjnej, w
których uczestniczyło co najmniej po 400 osób. Do liczby uczestników imprez nie wlicza się uczestników
uczestniczących w wydarzeniu on-line.
Uwagi:
• Osoba wskazana przez Wykonawcę z imienia i nazwiska musi brać udział w realizacji zamówienia i musi być
tą samą osobą co wykazana w ramach kryterium.
• Dopuszczalne jest wykazanie prowadzenie kilku wydarzeń w ramach jednej umowy – wówczas w każdym
wydarzeniu z osobna powinno uczestniczyć minimum 400 osób a wydarzenia dobyły się w różnych
terminach i
miejscach.
• Za tożsame wydarzenie nie uznaje się przeprowadzenia szkoleń, spotkań informacyjnych.
• W sytuacji, gdy Wykonawca wykaże na spełnianie warunku określonego w pkt 1 ppkt 4 lit. b więcej niż
jedną
osobę, ocenie podlegać będzie osoba wskazana w pierwszej pozycji
w tabeli (Wykazu osób stanowiącego Załącznik 6 do SWZ). Pozostałe osoby nie będę brane pod uwagę w
ramach oceny ofert.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek dotyczący
zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 1 ppkt 4 lit. a - zostanie uznany za spełniony,
jeżeli
co najmniej jeden z Wykonawców wykaże jego spełnienie samodzielnie.
3. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych, o których mowa w pkt 1
ppkt
4 lit. a i b – dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców.
4. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi
Wykonawcami, warunek udziału w postępowaniu dotyczy tych usług, w których wykonaniu Wykonawca ten
bezpośrednio uczestniczył.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, z powodów określonych w Rozdziale VIII pkt 1 SWZ: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru
Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; b) oświadczenia
Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę
lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ; c) oświadczenia
Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 5.5 niniejszego ogłoszenia,
tj. oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania; Wzór oświadczenia
stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. 2. W zakresie braku podstaw wykluczenia określonych w art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507) Wykonawca składa
Oświadczenie stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ (składany wraz z ofertą). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt
1 ppkt 1 lit. a, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie
zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona
ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach
miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż
3 miesiące przed jego złożeniem. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w
pkt 3 zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie
wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby,
której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów
o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Dokument, o którym mowa powyżej,
powinien być wystawiony nie wcześniej 3 miesiące przed jego złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w
Rozdziale VII pkt 2 ppkt 4 lit. a SWZ: wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych i są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; wzór Wykazu usług stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale VII pkt 2
ppkt 4 lit. b SWZ składa wraz z ofertą (na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy PZP): wykaz osób skierowanych przez
Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnych
do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór Wykazu osób stanowi Załącznik nr 6 do SWZ (dokument
wymagany na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy PZP oraz na potrzeby kryterium oceny ofert).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Złożenie oferty odbywa się poprzez wypełnienie zdefiniowanego przez Zamawiającego w Systemie -elektronicznego formularza ofertowego (Formularza Oferty).
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ, stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku
wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z
Wykonawców;
2) W zakresie braku podstaw wykluczenia określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507) Wykonawca składa Oświadczenie stanowiące
Załącznik nr 3 do SWZ (także podmiotu udostępniającego zasoby, jeżeli dotyczy); W przypadku wspólnego
ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z Wykonawców;
3) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na
temat ich doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór Wykazu osób
stanowi Załącznik nr 6 do SWZ (dokument wymagany na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy PZP oraz na
potrzeby kryterium oceny ofert);
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z wymaganymi oświadczeniami, o których mowa w
Rozdziale XI pkt 5 ppkt 1 i 2 SWZ (jeżeli dotyczy), stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ;
5) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w
Rozdziale XII pkt 5 SWZ (jeżeli dotyczy), stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ;
6) wykaz kryteriów pozacenowych – Koncepcja zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ o której
mowa w Rozdziale XIX pkt 2 SWZ, podlegającą ocenie według kryteriów określonych ww. Rozdziale;
7) odpis lub informacja, o którym mowa w pkt. 4;
8) stosowne pełnomocnictwo lub inny dokument, o którym mowa w pkt 5 (jeżeli dotyczy);
9) dowód wniesienia wadium.
2. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby
jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą odpis lub
informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego
właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu
powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile
Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3. Jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do
jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 2, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć
do oferty stosowne pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
odpowiednio Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wartość: 10 000,00 PLN6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia zostały zawarte w Rozdziale XII SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały zawarte we Wzorze Umowy stanowiącym Załączniknr 11 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.zp.wzp.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-17 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-15
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1 - 6 ustawy PZP. 2. Stosownie do art. 95 ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r. poz. 277 ze zm.), osób wykonujących czynności administracyjno-biurowe lub księgowe w związku z realizacją usługi przez Wykonawcę. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu weryfikacji zatrudnienia oraz uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem, a także sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we Wzorze Umowy, stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ. 3. postępowaniu mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507) w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w art. 7 ust. 1 przywołanej ustawy. Wykonawcy składają w tym zakresie stosowne oświadczenie na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ (składany wraz z ofertą). 4. Kryteria oceny ofert zostały szczegółowo opisane w Rozdziale XIX SWZ. 5. Termin realizacji zamówienia, o którym mowa w ppkt 4.2.10 niniejszego ogłoszenia: do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że realizacja umowy musi zakończyć się do dnia 30.05.2026r. 6. Szczegółowe informacje dotyczące wadium określa Rozdział XVI SWZ.INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zakup oraz montaż urządzeń do liczenia rowerzystów
- Zaplanowanie, przygotowanie i przeprowadzenie Programu Mentorskiego dedykowanego MMŚP z Pomorza Zachodniego wraz z konferencją podsumowującą
- Budowa zjazdu technicznego na plażę na wysokości ul. Plażowej w Kołobrzegu.
- ZGN.26-25/11 Wynajem wraz z montażem i demontażem domków handlowych na potrzeby Jarmarku Bożonarodzeniowego w 2025
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 szkoleń "MS EXCEL na poziomie średniozaawansowanym" oraz 1 szkolenia "MS EXCEL na poziomie zaawansowanym"
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego Szczecin-Centrum w Szczecinie, wokół budynków Sądu oraz kompleksowe utrzymanie zieleni
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz pakiet szkoleń dla Gminy Świedziebnia
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 13 kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II"
- Kompleksowa organizacja i obsługa imprezy promocyjnej pn. "Wola Hip Hop Festiwal 3"- numer postępowania: 61/ZP/25
- Przeprowadzenie szkolenia - Prowadzenie działalności w branży transportowej ( powiat świebodziński)
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 szkoleń "MS EXCEL na poziomie średniozaawansowanym" oraz 1 szkolenia "MS EXCEL na poziomie zaawansowanym"
więcej: Usługi internetowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.