eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Miasta Kielce do szkół i placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2025/2026



Ogłoszenie z dnia 2025-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Miasta Kielce do szkół i placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2025/2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bzp@um.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kielce.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bb157d77-be50-46c4-b81b-b5d098d65a93

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Miasta Kielce do szkół i placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2025/2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb157d77-be50-46c4-b81b-b5d098d65a93

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00462916

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043379/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.26 zakup usługi transportu uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00334479

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AK-IV.271.45.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 258750,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dowozie dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania na terenie miasta Kielce do szkoły lub placówki oświatowej i przywóz po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania na trasie: • dom - szkoła/placówka oświatowa oraz • szkoła/placówka oświatowa - dom oraz pełnieniu opieki nad przewożonymi dziećmi w trakcie realizacji usługi.
2. Przewozem objętych będzie ok. 20 dzieci niepełnosprawnych (+/-5), w tym przynajmniej 1 poruszające się na wózku inwalidzkim.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
3.1. dysponował pojazdami samochodowymi przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych i osób poruszających się na wózku inwalidzkim oznakowanymi zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1251 ze zm.),
3.2. wszystkie pojazdy wykorzystywane do realizacji zamówienia posiadały aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami ww. ustawy.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej dwóch pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózku inwalidzkim, z których jeden może zostać zabezpieczony jako pojazd dodatkowy, pozostający w gotowości do użycia dla zapewnienia ciągłości realizacji usługi zgodnie z harmonogramem i warunkami umowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest, w przypadku czasowej niemożności świadczenia usługi w zakresie przewozu z uzasadnionych przyczyn (np. awaria techniczna pojazdu), do niezwłocznego zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom świadczenia usługi. Wszelkie koszty związane ze zorganizowaniem zastępstwa i wykonaniem usługi w ramach tego zastępstwa ponosi wyłącznie Wykonawca.
6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał aktualną polisę OC i NNW w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i zobowiązał się do jej utrzymywania w całym okresie realizacji usługi.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dzieciom, w czasie dowozu, opieki i bezpieczeństwa przez opiekuna i kierowcę. Zastrzega się, że kierowca nie może być wyłącznym opiekunem. Opiekun i kierowca:
7.1. muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia tj. ukończony kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej (opiekun), uprawnienia do kierowania pojazdami (kierowca),
7.2. nie mogą być skazani za przestępstwa określone w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego,
w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r., poz. 1939 ze zm.) lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego,
7.3. nie mogą widnieć w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
8. Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia opracuje wstępny Harmonogram dowożenia uczniów celem zatwierdzenia przez Zamawiającego. Harmonogram dowozu musi zawierać: szczegółowy opis trasy wraz z liczbą kilometrów, godziny przejazdów oraz telefon komórkowy do kierowcy i opiekuna. Szczegółowe informacje dotyczące harmonogramu zawarte są w pkt 2 Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.
9. Szczegółowy zakres usługi, o której mowa powyżej, oraz wymogi w zakresie jej świadczenia, zawierają:
9.1. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ,
9.2. wzór umowy – stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149094,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230921,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230921,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROBERT OPARA Przewóz osób

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260343299

7.3.3) Ulica: 138

7.3.4) Miejscowość: Korczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230921,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.