Ogłoszenie z dnia 2025-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00356179/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót bud. zw. z naprawą, remontem cokołu wokół bud., rob. malarskie i inne po zalaniach z dachu w pom. bud. w ram. zad. inw. pn.: „Wyk. usług naprawczych w bud. KCEZ, ul. Techników 5 w Kat.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót bud. zw. z naprawą, remontem cokołu wokół bud., rob. malarskie i inne po zalaniach z dachu w pom. bud. w ram. zad. inw. pn.: „Wyk. usług naprawczych w bud. KCEZ, ul. Techników 5 w Kat.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-042a1b72-0f5b-4861-a0d3-b2a33710816e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00462855
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043613/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.27 Remont cokołu wokół budynku, roboty malarskie po zalaniu dachu w pomieszczeniach w budynku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00356179
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KISA/DZP/TP/32/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 240823,04 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 85539,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Wykonanie robót budowlanych związanych z naprawą, remontem cokołu wokół budynku, roboty malarskie i inne po zalaniach z dachu w pomieszczeniach budynku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie usług naprawczych w budynku Katowickiego Centrum Edukacji Zawodowej, ul. Techników 5 w Katowicach”.
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest wykonać prace naprawcze w związku ze zgłoszonymi usterkami:
- w pomieszczeniach internatu - ślady na ścianach i sufitach po zalaniach pomieszczeń, lokalizacja: budynek A, pokoje: 425, 424, 423, 402, 403 oraz korytarze w budynku,
- elewacje - odspojona warstwa ocieplenia na cokole poniżej listwy startowej, występujące mikropęknięcia tynku na elewacji, lokalizacja: budynek A, budynek C II,
- opaska z kostki brukowej - występujące liczne nierówności i zapadnięcia kostki brukowej na opasce wokół budynków, lokalizacja: budynek A, budynek B (łącznik), budynek C I i C II,
- okna PCV - rozszczelnienie jednej z komór w oknie przez co szyba nie zapewnia należytej przejrzystości (szyba zespolona dwukomorowa), lokalizacja: pokój nr 429, budynek A,
- oprawy zewnętrzne - nieszczelność lampy zewnętrznej w podcieniu, woda zbiera się w kloszu, lokalizacja - w podcieniu przy wyjściu z łącznika (bud. B) znajdującego się na wprost stołówki,
- stolarka drzwiowa - uszkodzenie klamki w drzwiach wejściowych, lokalizacja - wejście główne do budynku A.
Zakres zamówienia obejmuje:
- usunięcie złuszczonej farby, skucie zawilgoconych tynków, zastosowanie środków przeciwgrzybicznych, wykonanie nowych tynków, szpachlowania oraz dwukrotne malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach internatu,
- elewacje - wykonanie demontażu izolacji termicznej ze styropianu w strefie cokołu, wykonanie czyszczenia powierzchni ścian, gruntowanie ścian, przyklejenie i kołkowanie płyt ze styropianu XPS gr. 15 cm, przyklejenie warstwy siatki zbrojącej, wykonanie tynku mozaikowego,
- opaska z kostki brukowej - rozebranie nawierzchni z kostki brukowej w miejscach nierówności, wykonanie nowych warstw podbudowy wraz z ich odpowiednim zagęszczeniem oraz ponowne ułożenie kostki brukowej,
- okna PCV - wymiana uszkodzonego oszklenia
- oprawy zewnętrzne - wymiana oprawy zewnętrznej na nową,
- stolarka drzwiowa - wymiana uszkodzonej klamki.
Szczegółowy zakres prac określa:
1) dokumentacja wykonawcza (załącznik nr 6 do SWZ)
2) przedmiar robót (załącznik nr 8 do SWZ)
3) projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110438,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178476,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110438,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Technicznych Omega sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340197683
7.3.3) Ulica: Dukatów 29
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-431
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNYCH OMEGA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNYCH OMEGA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110438,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 86 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wykonanie naprawy stropu na poziomie +6,50 m w budynku basztowej wieży wyciągowej szybu I dla Polskiej Grupy Górniczej S.A Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania placów, dróg, chodników i parkingów na terenie kopalni z podziałem na 2 zadania Zadanie 1: Ruch Murcki - Staszic Zadanie 2: Ruch Wujek
- Organizacja wydarzenia edukacyjnego - Ogrody Deszczowe GZM
- Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez zamawiającego w 2026 r.
- Zakup i dostawa latarek na potrzeby Policji garnizonu śląskiego
- Zakup i dostawa 70 szt. przełączników 48 portowych PoE dla KWP oraz jednostek Policji garnizonu śląskiego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi leśnej nr inw. 220/017 w leśnictwie Koniecbór
- Wykonanie rezerwowego przyłącza centralnego ogrzewania w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
- Roboty budowlane na odcinku drogi powiatowej nr 2737E w miejscowości Brzozów
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
- 4ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE DRUGIEJ LINII KREMACYJNEJ DLA POTRZEB KCK Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM URZĄDZENIA (PIECA) ORAZ DOSTOSOWANIEM BUDYNKU SPALARNI DO WYMAGAŃ MONTAŻOWYCH WRAZ Z ...
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





