eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w I półroczu 2023r.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej
w I półroczu 2023r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "SENIOR" W RUDZIE ŚLĄSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001245904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Aleksandra Puszkina 7

1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-704

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@dpssenior.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dps-senior.4bip.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

samorządowa jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

całodobowe świadczenie usług w zakresie potrzeb bytowych dla przewlekle, somatycznie chorych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej
w I półroczu 2023r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1f72595-6f08-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462842

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00193404/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa artykułów żywnościowych w I półroczu 2023r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.dps-senior.4bip.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: : https://miniportal.uzp.gov.pl , https://epuap.gov.pl/wps/portal, techniczny@dpssenior.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń między zamawiającym
a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020r. poz. 344).
2.Komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami będzie się odbywała się poprzez: miniPortal, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP, dostępny pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz pocztę elektroniczną zamawiającego: e-mail: techniczny@dpssenior.pl.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.
4.Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz w warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (e-PUAP) dostępnych na stronie: https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6.Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania odpowiednio na ePUAP (oferty) lub na pocztę elektroniczną zamawiającego (dokumenty, które nie muszą być przekazywane na ePUAP).
7.Identyfikator postępowania dla przedmiotowego postępowania (ID generowany przez miniPortal) dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na mini portalu.
8. Sposób sporządzania oraz przekazywania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzaniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452).
9.Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach: txt., rtf., pdf., doc., docx., odt.
10.Ofertę, a także oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII SWZ, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
11.Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną na adres e-mail zamawiającego: techniczny@dpssenior.pl.
12.W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, przekazujemy następujące informacje:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Dom Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej, ul. Puszkina 7.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: tel. 32 248 17 74 wewn. 20.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej „Senior” w Rudzie Śląskiej w I półroczu 2023r”;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.

(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 15

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Nazwa artykułu Wymagana gramatura opakowania Jm Orientacyjna ilość zamówienia
1 Ananas kons. plastry - masa netto bez zalewy 300-1000g kg 12,00
2 Brzoskwinie konserwowe - masa netto bez zalewy 300-1000g kg 13,00
3 Chrzan śmietankowy gęsty (min. 29% zawartości korzenia chrzanu) 150-300g kg 6,00
4 Chrzan tarty na kwasku cytrynowym 150-300g kg 30,00
5 Ćwikła z chrzanem 250-500g kg 3,00
6 Dżemy owocowe niskosłodzone z kawałkami owoców (różne smaki) min. 40g owoców na 100g produktu 200-500g kg 45,00
7 Fasola czerwona, biała konserwowa - masa netto bez zalewy 200-500g kg 13,00
8 Groszek konserwowy soczysty- masa netto bez zalewy 200-500g kg 63,00
9 Ketchup łagodny minimum 55% przecieru pomidorowego 250-599g kg 18,00
10 Ketchup łagodny minimum 55% przecieru pomidorowego 600-1000g kg 45,00
11 Koncentrat pomidorowy min. 30% 800-1000g kg 95,00
12 Koncentrat pomidorowy min. 30% 180-250g kg 18,00
13 Koncentrat buraczany płynny min.50% soku z buraków 180-400g kg 14,50
14 Krem czekoladowy do smarowania z dodatkiem orzechów - nie więcej niż 34g tłuszczu na 100g produktu 180-400g kg 15,00
15 Kukurydza konserwowa - masa netto bez zalewy 200-500g kg 18,00
16 Miód naturalny 200-500g kg 33,00
17 Musztarda delikatesowa 500-1000g kg 42,00
18 Musztarda delikatesowa 150-250g kg 18,00
19 Ocet spirytusowy 10% kwasowości 0,4-0,5l l 45,00
20 Ogórki konserwowe całe - masa netto bez zalewy 400-1000g kg 120,00
21 Olej uniwersalny rzepakowy 0,9-1 l l 390,00
22 Oliwa z oliwek extra virgin 0,25-0,5 l l 4,00
23 Papryka konserwowa słodka płaty - masa netto bez zalewy 260-600g kg 60,00
24 Pomidory bez skórki - krojone, w soku pomidorowym 200-600g kg 40,00
25 Powidła śliwkowe - min 150g owoców na 100g produktu 250-500g kg 36,00
26 Przyprawa do zup w płynie z wyciągiem z lubczyku 500-1000ml l 190,00
27 Seler konserwowy, nitki - masa netto bez zalewy 150-500g kg 6,50
28 Sos słodko kwaśny np.: chiński, meksykański, itp. z kawałkami warzyw 300-600g kg 13,50
29 Zaprawa cytrynowa min. 40% soku z cytryny 0,5l l 15,00
30 Zaprawa cytrynowa min. 40% soku z cytryny 1l l 175,00
31 Majonez dekoracyjny 180-490g kg 40,00
32 Majonez dekoracyjny 500-1000g kg 72,00
33 Mielonka konserwowa - turystyczna, tyrolska, gulasz angielski, itp. - min. 80% mięsa 100-300g kg 50,00
34 Szynka konserwowa wieprzowa - min. 50% mięsa wieprzowego 100-300g kg 20,00
35 Szynka konserwowa drobiowa -min. 59% mięsa drobiowego 100-300g kg 24,00
36 Pasztet drobiowy smakowy (np.: z bazylią i suszonymi pomidorami, z pieczarkami, z koperkiem, z pomidorami, z papryką) - min. 20% mięsa drobiowego 100-200g kg 15,00
37 Pasztet drobiowy - min. 24% mięsa drobiowego 130g-160g kg 28,00
38 Pasztet drobiowo-wieprzowy - min. 24% mięsa wieprzowego 100-300g kg 65,00

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

15410000-5 - Surowe oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Nazwa artykułu Wymagana gramatura opakowania Jm Orientacyjna ilość zamówienia
1 Bazylia suszona 10-40g kg 0,16
2 Budyń - różne smaki (bez cukru) 1000g kg 24,00
3 Budyń - różne smaki (bez cukru) 35-200g kg 1,60
4 Bulion grzybowy sypki lub w kostkach - musi zawierać susz z szlachetnych grzybów leśnych (borowik, podgrzybek) min. 1,7% 200-500g kg 2,00
5 Cukier kryształ 1000g kg 1340,00
6 Cukier wanilinowy 10-50g kg 0,50
7 Cynamon mielony 10-20g kg 0,20
8 Czosnek granulowany polski 10-20g kg 10,00
9 Galaretka owocowa - różne smaki 75-90g kg 38,00
10 Gałka muszkatołowa, mielona 10-20g kg 0,10
11 Herbata expresowa owocowa, różne smaki 30-40g kg 0,20
12 Herbata expresowa czarna a'100 szt. 120-150g kg 30,00
13 Herbata expresowa earl grey - mieszanka mocnych czarnych herbat z dodatkiem olejku z bergamotki 150-200g kg 35,00
14 Herbata expresowa ziołowa (mięta, melisa, rumianek, pokrzywa) 30-40g kg 0,20
15 Imbir mielony 10-20g kg 0,06
16 Kakao naturalne, o obniżonej zawartości tłuszczu, extra ciemne (zawartość tłuszczu kakaowego 10-12%) 70-200g kg 6,50
17 Kasza gryczana - cała palona 500-1000g kg 50,00
18 Kasza jęczmienna - średnia 500-1000g kg 50,00
19 Kasza manna 500-1000g kg 70,00
20 Kaszka mleczno - ryżowa (smakowa) 230-350g kg 6,50
21 Kawa naturalna mielona 100% 250-500g kg 22,00
22 Kawa zbożowa rozpuszczalna (zawartość zbóż min. 72%) 200-500g kg 20,00
23 Kleik ryżowy 160-200g kg 6,00
24 Kminek cały 10-20g kg 0,15
25 Kurkuma 10-20g kg 0,06
26 Kwasek cytrynowy 10-20g kg 0,20
27 Liść laurowy 5-20g kg 0,30
28 Lubczyk suszony 5g-10g kg 0,30
29 Majeranek 5-20g kg 1,50
30 Makaron 4 jajeczny - łazanki # 500-1000g kg 40,00
31 Makaron 4 jajeczny - nitki # (domowy, do rosołu) 250g kg 40,00
32 Makaron z mąki durum - kolanka, rurki, muszelki, świderki # 500-1000g kg 120,00
33 Mąka pszenna typ. 450-500 1000g kg 380,00
34 Mąka ziemniaczana 1000g kg 150,00
35 Mąka żytnia razowa na żurek śląski - grubozmielona 500-1000g kg 18,00
36 Papryka słodka mielona 10-20g kg 5,00
37 Pieprz czarny mielony 10-20g kg 3,50
38 Płatki jaglane 200-500g kg 20,00
39 Płatki kukurydziane - różne smaki (np.: naturalne, czekoladowe, z miodem) 250-500g kg 24,00
40 Płatki owsiane 200-500g kg 21,00
41 Przyprawa curry 10g-30g kg 0,25
42 Płatki ryżowe 200-500g kg 20,00
43 Przyprawa warzywna do potraw 75-200g kg 18,00
44 Rosół drobiowy (sypki lub w kostkach) - musi zawierać suszone mięso drobiowe lub ekstrat mięsa drobiowego 80-1000g kg 36,00
45 Ryż biały 1000g kg 160,00
46 Sos biały (na bazie mleka) 25-50g kg 2,00
47 Sos pieczeniowy ciemny 25-50g kg 4,50
48 Sos sałatkowy - różne smaki (np.: ziołowy, paprykowo-ziołowy, czosnkowy, włoski, francuski, grecki, itp.) 5-20g kg 3,60
49 Sól spożywcza jodowana 1000g kg 180,00
50 Sucharki bez cukru 200-300g kg 5,00
51 Ziele angielskie całe 10-20g kg 0,60
52 Żelatyna spożywcza wieprzowa 50-100g kg 5,00

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp Nazwa artykułu Wymagana gramatura opakowania Jm orientacyjna ilość zamówienia
1 Deser mleczno-ryżowy- różne smaki 150-200g kg 100,00
2 Deser wielosmakowy z bitą śmietaną na bazie budyniu, twarożku 115-200g kg 180,00
3 Deser mleczny z kasza manną - rózne smaki 100-150g kg 100,00
4 Jogurt owocowy, z kawałkami owoców 115-200g kg 260,00
5 Jogurt naturalny do 5g tłuszczu na 100g produktu 300-500g kg 48,00
6 Jogurt naturalny do 5g tłuszczu na 100g produktu 150-200g kg 90,00
7 Jogurt naturalny (dwukomorowy) z musem owocowym 110-150g l 120,00
8 Jogurt pitny 150-250ml l 120,00
9 Maślanka naturalna karton 1l l 255,00
10 Maślanka owocowa 200-330ml l 130,00
11 Kefir naturalny 1l kg 130,00
12 Kluski na parze kg 40,00
13 Margaryna do pieczywa z dodatkiem masła 450 - 500g kg 5,50
14 Margaryna mleczna, zwykła 250g kg 150,00
15 Masło klarowane -min. 98% tłuszczu mlecznego 200-250g kg 5,00
16 Masło - min. 82% tłuszczu mlecznego 200g kg 40,00
17 Masło śmietankowe - o zmniejszonej zawartości tłuszczu, zawartość tłuszczu max. 60%. Wyproduktowane ze śmietanki pasteryzowanej uzyskanej z mlaka i zawierające wyłącznie tłuszcz mleczny bez dodatków olejów roślinnych, barwników 200g l 960,00
18 Mleko 2% 5-20l l 5600,00
19 Mleko 2% 1l kg 400,00
20 Napój probiotyczny - różne smaki 100g kg 30,00
21 Ser biały półtłusty - krajanka (masa netto) kg 280,00
22 Ser podpuszczkowy pleśniowy 100-200g kg 22,00
23 Ser domowy z kminkiem 150-200g kg 140,00
24 Ser feta 200-300g kg 20,00
25 Ser wielosmakowy fromage 75-100g kg 50,00
26 Ser żółty łagodny, tłusty# 500-3000g kg 175,00
27 Ser żółty wędzony 1500-3000g kg 24,00
28 Ser żółty wędzony rolada 250-1000g kg 21,00
29 Serek topiony kremowy kostka - różne smaki (min. 40% serów)# 100g kg 140,00
30 Serek topiony kremowy wędzony 500-2000g kg 60,00
31 Ser twarogowy kanapkowy w plastrach - różne smaki 150g kg 70,00
32 Serek homogenizowany - różne smaki 100-200g kg 210,00
33 Serek naturalny homogenizowany 100-200g kg 65,00
34 Serek kanapkowy twarożkowy, kremowy - różne smaki 100-150g kg 58,00
35 Serek twarożkowy wiejski ziarnisty 200g kg 95,00
36 Śmietanka do kawy 10% 10 g szt 1000,00
37 Śmietana spożywcza słodka 18% 250-500ml l 230,00
38 Śmietana 12% homogenizowana 180-400g kg 16,00
39 Śmietanka 36% tłuszczu (do deserów) 200-500ml l 5,00
40 Smalec wieprzowy kostka 200-250g kg 30,00
41 Drożdże piekarnicze świeże 42-100g kg 1,50

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15898000-9 - Drożdże

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp Nazwa artykułu Wymagana waga jednostkowa Jm Orientacyjna ilość zamówienia
1 Chleb pszenno-żytni krojony 900-1000g kg 6 500,00
2 Chleb razowy - krojony (pieczywo mieszane z przewagą mąki żytniej lub graham o grubym przemiale) bez sztucznych barwników 400 - 500g kg 670,00
3 Wek krojony (bułka pszenna długa, krojona) 300-500g kg 130,00
4 Bułka kajzerka 45g-60g kg 550,00
5 Bułka razowa / grahamka 50g-80g kg 160,00
6 Pieczywo mleczne (rogal, chałka) 65-100g kg 75,00
7 Bułka mleczna 50-80g kg 75,00
8 Bułka tarta 400-500g kg 140,00

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp Nazwa artykułu Wymagana waga jednostkowa Jm Orientacyjna ilość zamówienia
1 Drożdżówka - różne smaki (z budyniem, cynamonem, serem i owocami, serem i marmoladą, kokosem, itp.) 80-120g kg 95,00
2 Drożdżówka - różne smaki, z ograniczoną ilością cukru 80-120g kg 36,00
3 Jagodzianka 70-100g kg 32,00
4 Jagodzianka z ograniczoną ilością cukru 70-100g kg 12,00
5 Pączek z różnym nadzieniem (śmietaną, marmoladą, budyniem, kajmakiem, nugatem, itp.) 70-100g kg 70,00
6 Pączek z ograniczoną ilością cukru, bez polewy 70-100g kg 27,00
7 Biszkopt z kremem owocowym na bazie śmietany z dodatkiem musu owocowego kg 28,00
8 Kruche ciasto - typu pleśniak - jasne i ciemne przekładane kwaśnym dżemem (np..: z czanej porzeczki) lub owocami i bezowym wierzchem kg 28,00
9 Ciasto na kruchym spodzie pokryte galaretką, malinami i kremem serowym kg 35,00
10 Rolada z bitą śmietaną – Rolada biszkoptowa z naturalną bitą śmietaną i nadzieniem (truskawki, galaretka itp.). kg 17,00
11 Ciastko W-Z – Czekoladowy biszkopt pokryty cienką warstwą dżemu lub marmolady, przełożony naturalną bitą śmietaną z polewą czekoladową. 80-100g kg 18,00
12 Ciasto typu tiramisu - biszkopt namoczony kawą, ze śmietaną i posypką z kako lub kawy kg 22,00
13 Szarlotka - Ciasto z jabłek z cynamonem, na kruchym spodzie kg 65,00
14 Sernik na biszkopcie czekoladowym kg 28,00
15 Sernik z rosą – Ciasto na kruchym spodzie z masą serową pokryte bezową pianką kg 28,00
16 Sernik na drożdżowym spodzie kg 28,00
17 Ciasto drożdżowe z owocami (sezonowymi). kg 50,00
18 Ciasto drożdżowe z kruszonką kg 25,00
19 Piernik z bakaliami, przekładany marmoladą oblewany czekoladą kg 25,00
20 Ptysie miniaturki nadziewane naturalną bitą śmietaną, budyniem itp. do ok. 35g/szt. kg 3,00
21 Kokosanki domowe - na maśle i białkach jaj z całymi wiórkami kokosowymi min. 35% kg 6,00
22 Pączki "mini" serowe do ok. 30g/szt. kg 4,00
23 Ciastka odpustowe - anyżki kg 3,00
24 Ciastka odpustowe - makrony kg 4,50
25 Ciastka odpustowe - kostki piernikowe w polewie lukrowej kg 10,00
26 Faworki - chrusty śląskie ( z ciasta śmietanowego, zbijanego) kg 3,00
27 Baby piaskowe wielkanocne z bakaliami dekorowane (lukrowane, oblewane czekoladą, z posypką, itp.) 400-700g kg 24,00
28 Babeczki piaskowe - typu muffin 60-100g kg 88,00

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp Nazwa artykułu Wymagana waga jednostkowa Jm Orientacyjna ilość zamówienia
1 Buraki czerwone, średniej wielkości kg 340,00
2 Botwinka kg 20,00
3 Cebula (bez szczypioru) twarda, min. średniej wielkości kg 300,00
4 Cebulka zielona, szczypiorek (I-IV) kg 33,00
5 Cebulka zielona, szczypiorek (V-VI) kg 16,00
6 Cukinia kg 36,00
7 Czosnek polski kg 20,00
8 Kalarepa kg 35,00
9 Kapusta biała - główka kg 450,00
10 Kapusta biała młoda - główka kg 260,00
11 Kapusta czerwona - główka kg 260,00
12 Kapusta czerwona młoda - główka kg 60,00
13 Kapusta kiszona kg 440,00
14 Kapusta pekińska kg 120,00
15 Kapusta włoska - główka kg 60,00
16 Kapusta włoska młoda - główka kg 10,00
17 Koperek zielony (I-IV) kg 33,00
18 Koperek zielony (V-VI) kg 16,00
19 Młode liście lub mieszanka liści (cykoria, endywia, roszponka, rukola, szpinak, itp.) 80g-200g/op. kg 2,00
20 Ogórki kiszone kg 220,00
21 Ogórki małosolne kg 20,00
22 Ogórki zielone (I-V) kg 150,00
23 Ogórki zielone (VI) kg 50,00
24 Papryka czerwona kg 60,00
25 Papryka żółta/pomarańczowa kg 20,00
26 Papryka zielona kg 5,00
27 Pieczarki kg 170,00
28 Pietruszka korzeń min. średniej wielkości min. 150g kg 440,00
29 Pietruszka zielona (I-IV) kg 60,00
30 Pietruszka zielona (V-VI) kg 30,00
31 Pomidory (I-V) kg 360,00
32 Pomidory (VI) kg 80,00
33 Por kg 125,00
34 Rzodkiewka bez liści (I-IV) kg 20,00
35 Rzodkiewka bez liści (V-VI) kg 10,00
36 Rzodkiew biała kg 60,00
37 Sałata zielona (I-IV) kg 8,00
38 Sałata zielona (V-VI) kg 15,00
39 Sałata lodowa kg 130,00
40 Seler korzeń kg 500,00
41 Marchew min. średniej wielkości kg 1150,00
42 Ziemniaki żółte lub czerwone, średniej lub dużej wielkości - jednogatunkowe (I-V) min. 100g kg 8800,00
43 Ziemniaki młode żółte lub czerwone - jednogatunkowe (VI) min. 75g kg 1600,00
44 Fasola kolorowa - sucha kg 20,00
45 Fasola duży Jaś - sucha kg 40,00
46 Groch łuszczony kg 27,00
47 Grzyby suszone kg 0,50

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

15331135-2 - Grzyby przetworzone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp Nazwa artykułu Wymagana waga jednostkowa Jm Orientacyjna ilość zamówienia
1 Arbuz kg 150,00
2 Banany # 170-220g/szt kg 720,00
3 Brzoskwinie # 120-150g/szt kg 30,00
4 Czereśnie kg 55,00
5 Cytryny kg 1,00
6 Grejpfrut # 300-350g/szt kg 120,00
7 Jabłka kg 950,00
8 Jabłka deserowe # 200g-250g/szt kg 800,00
9 Mandarynki # 80-110g/szt kg 500,00
10 Owoce kiwi # 100-120g/szt kg 110,00
11 Pomarańcze # 200 - 250g/szt kg 750,00
12 Truskawki (I-IV) kg 3,00
13 Truskawki (V-VI) kg 350,00
14 Winogrona deserowe (I-VI) kg 15,00
15 Rabarbar kg 300,00

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp Nazwa artykułu Wymagana gramatura opakowania Jm Orientacyjna ilość zamówienia
1 Brokuły - różyczka 2000-2500g kg 125,00
2 Brokuł - różyczka (4-6 cm) 2000-2500g kg 10,00
3 Brukselka 2000-2500g kg 45,00
4 Fasolka szparagowa zielona, cięta 2000-2500g kg 70,00
5 Kalafior - rożyczka 2000-2500g kg 140,00
6 Marchew krojona w kostkę 2000-2500g kg 80,00
7 "Mieszanka kompotowa
(wiśnia, aronia,czarna porzeczka,
śliwka,truskawka)" 400-450g kg 100,00
8 "Mieszanka kompotowa
(wiśnia, aronia,czarna porzeczka,
śliwka,truskawka)" 2000-2500g kg 460,00
9 Szpinak drobnorozdrobniony 2000-2500g kg 140,00
10 Truskawki 2000-2500g kg 30,00
11 Włoszczyzna mrożona paski (marchew, piertuszka, seler) 2000-2500g kg 25,00

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Nazwa artykułu Wymagana gramatura opakowania Jm Orientacyjna ilość zamówienia
1 Filety z zielonego śledzia 5000g-13000g kg 78,00
2 Filet z morszczuka, b/s, płaty SHP kg 63,00
3 Filet z morszczuka kapskiego b/s, płaty SHP 180-240g kg 100,00
4 Filet z miruny b/s, płaty SHP kg 80,00
5 Filety z dorsza płaty b/skóry ,SHP kg 160,00
6 Filety z matiasa b/skóry solone (masa netto bez zalewy) 1000-4000g kg 56,00
7 Filety śledziowe w oleju z różnymi dodatkami (masa netto bez zalewy) 1000-3000g kg 20,00
8 Sałatka z filetów śledziowych w sosie śmietanowo-majonezowym - różne smaki (tatarski, koperkowy, z musztardą, itp.) 1000-3000g kg 22,00
9 Sałatka jarzynowa ze śledziami - zawartość ryby min. 15% 1000-3000g kg 50,00
10 Sałatka jarzynowa ze śledziami - zawartość ryby min. 15% 100-900g kg 5,00
11 Sałatka-krajanka z filetów śledziowych w oleju z różnymi dodatkami (masa netto bez zalewy) - różne smaki (z pomidorami, żurawiną, rodzynkami, salsa, itp.) 1000-3000g kg 20,00
12 Koreczki śledziowe z różnymi dodatkami (masa netto bez zalewy) 1000-3000g kg 30,00
13 Klopsy rybne opiekane w zalewie (masa netto bez zalewy) 100-2000g kg 26,00
14 Pasty rybne(z makreli, tuńczyka, łososia itp.) bez dodatku margaryny 1000-4000g kg 37,50
15 Pasty rybne(z makreli, tuńczyka, łososia itp.) bez dodatku margaryny 50-500g kg 10,00
16 Płaty śledziowe marynowane (masa netto bez zalewy) 1000-4000g kg 20,00
17 Makrela wędzona ( tusze) kg 150,00
18 Szproty wędzone kg 4,00
19 Paprykarz # 100-400g kg 60,00
20 Szproty w oleju min 65% mięsa rybnego 150-200g kg 25,00
21 Tuńczyk w oleju - kawałki min. 70% mięsa rybnego 150-200g kg 16,00
22 Śledzie w oleju o zawartości min. 60% mięsa rybnego 150-200g kg 20,00
23 Śledzie w pomidorach o zawartości min. 50% mięsa rybnego 150-200g kg 40,00
24 Ryba w galarecie min. 30 % mięsa rybnego 150-200g kg 72,00

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp. Nazwa artykułu Jm Orientacyjna ilość zamówienia
1 Boczek wp. bez kości - świeży kg 5,00
2 Flaki wołowe parzone, cięte kg 65,00
3 Karczek wp. bez kości - świeży kg 90,00
4 Łopatka wp. bez kości - świeża kg 400,00
5 Szynka wieprzowa bez kości (tzw. "kulka" / "myszka") - świeża kg 160,00
6 Szynka wieprzowa bez kości - płat świeży kg 260,00
7 Nóżki wieprzowe - świeże kg 23,00
8 Ogony wieprzowe - świeże kg 33,00
9 Ozory wieprzowe - świeże kg 55,00
10 Płuca wieprzowe - świeże kg 40,00
11 Schab wp. bez kości - świeży kg 280,00
12 Słonina mielona - świeża kg 20,00
13 Wołowe - extra bez kości ("zrazowa górna" / "kulka") - świeże kg 23,00
14 Wołowe z kością - antrykot -świeże, cięte kg 165,00
15 Żeberka wieprzowe extra mięsne, paski - świeże kg 65,00

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15110000-2 - Mięso

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp Nazwa artykułu Wymagana waga jednostkowa Jm. Orientacyjna ilość zamówienia
1 Kurczaki świeże 1300 - 1700g kg 60,00
2 Porcje rosołowe mrożone - paczkowane 500 - 2000g kg 730,00
3 Serca z indyka - świeże kg 30,00
4 Udka z kurczaka - ćwiartki świeże 350 - 400g kg 135,00
5 Wątróbka z kurczaka - świeża kg 80,00
6 Żołądki z indyka - świeże kg 45,00
7 Filet z piersi kurczaka (cały lub połowa piersi) bez kości, żeber, chrząstek - świeży kg 260,00
8 Filet z piersi z indyka bez kości, żeber, chrząstek - świeży kg 60,00
9 Podudzie z kurczaka - świeże 150 - 180g kg 380,00
10 Udziec z kurczaka b/k, b/skóry - świeży 100 - 200g kg 200,00
11 Udziec z kurczaka b/k, ze skórą - świeży 180 - 220g kg 110,00
12 Skrzydła z indyka - świeże kg 75,00

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15110000-2 - Mięso

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp Nazwa artykułu Nazwa własna# Jm "Orienta
cyjna ilość zamówienia
1 Baleron wieprzowy gotowany(zawartość mięsa wieprzowego min. 75% ) kg 75,00
2 Blok drobiowy grubo rozdrobniony (zawartość mięsa drobiowego min. 65% ) kg 90,00
3 Blok wieprzowy grubo rozdrobniony (zawartość mięsa wieprzowego min. 65%) kg 130,00
4 Boczek rolowany faszerowany ( zawartość mięsa min. 60%) kg 36,00
5 Boczek wędzony-surowy, paski, bez kości, bez chrzęści, bez skóry kg 165,00
6 Filet z indyka wędzony, pieczony-płat (mięso z indyka nierozdrobnione min.74%) kg 75,00
7 Kiełbasa wieprzowa biała parzona średnio rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min.75%) kg 56,00
8 Kiełbasa wieprzowa podsuszana grubo rozdrobniona - kanapkowa, np.żywiecka, krakowska, oławska itp.(zawartość mięsa wieprzowego min.80%) kg 150,00
9 Kiełbasa wieprzowa parówkowa drobno rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min.65%) kg 143,00
10 Kiełbasa wieprzowa surowa wędzona średnio rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min.70% ) kg 37,00
11 Kiełbasa wieprzowa swojska wędzona, pieczona -"cienka", średnio rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min.70% ) kg 90,00
12 Kiełbasa wieprzowa parzona grubo rozdrobniona - kanapkowa, np. krakowska, kminkowa, dębicka itp.(zawartość mięsa wieprzowego min.75%) kg 160,00
13 Kiełbasa wieprzowa szynkowa grubo rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min.75%) kg 142,00
14 Kiełbasa śląska drobiowa średnio rozdrobniona (zawartość mięsa drobiowego min.70%) kg 100,00
15 Kiełbasa śląska wieprzowa średnio rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min.70%) kg 80,00
16 Kiełbasa toruńska średnio rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min.65%) kg 95,00
17 Kiełbasa wieprzowa głogowska średnio rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min.70%) kg 65,00
18 Kiełbasa zwyczajna średnio rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min.60%) kg 160,00
19 Kiełbaski wieprzowe nadziewane serem średnio rozdrobnione, "cienkie" (zawartość mięsa wieprzowego min.60% ) kg 45,00
20 Kości wędzone wieprzowe (np.: schabowe, karkowe) kg 45,00
21 Krupnioki śląskie kg 45,00
22 Bułczanka kg 25,00
23 Metka wieprzowa podwędzana grubo rozdrobniona kg 60,00
24 Metka smakowa średnio rozdrobniona, np.cebulowa, tatarska, łososiowa itp. kg 60,00
25 Mielonka drobiowa średnio rozdrobniona (zawartość mięsa drobiowego min. 60%) kg 73,00
26 Mielonka wieprzowa średnio rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min. 60%) kg 70,00
27 Mielonka wieprzowo-drobiowa w otoczce z galaretki - typu smaczek (zawartość mięsa min. 45%, zawartość galaretki do 10%) kg 50,00
28 Mortadela wieprzowa drobno rozdrobniona (zawartość mięsa wieprzowego min. 60%) kg 70,00
29 Ogonówka parzona ( zawartość mięsa wieprzowego min. 75%) kg 170,00
30 Parówki drobiowe drobno rozdrobnione (zawartość mięsa drobiowego min. 65%) kg 110,00
31 Parówki wieprzowe z szynki średnio rozdrobnione (zawartość mięsa wieprzowego z szynki min. 75%) kg 110,00
32 Pasztetowa drobiowa kg 36,00
33 Pasztetowa wieprzowa popularna kg 45,00
34 Pasztetowa wieprzowa podwędzana kg 45,00
35 Polędwica sopocka (zawartość mięsa min.75%) kg 135,00
36 Polędwica z indyka średnio rozdrobniona (zawartość mięsa z indyka min.65%) kg 85,00
37 Rolada drobiowa faszerowana (zawartość mięsa drobiowego min. 60%) kg 70,00
38 Rolada ze schabu w przyprawach (min. 75% mięsa wieprzowego) kg 70,00
39 Salami wieprzowe, szlachetne drobno rozdrobnione (zawartość mięsa wieprzowego min. 80%) kg 32,00
40 Salceson drobiowy grubo rozdrobniony (zawartość mięsa drobiowego min. 40% ) kg 50,00
41 Salceson ozorkowy grubo rozdrobniony (zawartość podrobów wieprzowych min. 51%, w tym ozory 35% ) kg 70,00
42 Schab pieczony, wędzony (zawartość mięsa wieprzowego ze schabu min. 80%) kg 50,00
43 Szynka biała parzona (zawartość mięsa wieprzowego min. 70%) kg 56,00
44 Szynka drobiowa z kurczaka podwędzana (zawartość mięsa drobiowego min. 80% ) kg 90,00
45 Szynka wieprzowa gotowana (zawartość mięsa wieprzowego min. 80%) kg 125,00
46 Szynka wieprzowa parzona konserwowa (zawartość mięsa wieprzowego min. 65%) kg 80,00
47 Indyk w galarecie (zawartość mięsa z indyka min. 50%) kg 75,00
48 Szynka wieprzowa tradycyjna, np.wiejska, swojska, itp. (zawartość mięsa wieprzowego min. 80%) kg 70,00

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp Nazwa artykułu "Wymagana
waga jajka" Jm Orientacyjna ilość zamówienia
1 Jaja kurze 63g-73g (L) szt. 13 500,00

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp Nazwa artykułu Wymagana gramatura opakowania Jm Orientacyjna ilość zamówienia
1 Biszkopty 120-3000g kg 30,00
2 Bombonierka -czekoladki nadziewane bezalkoholowe # 120-150g kg 16,00
3 Cukierki czekoladowe (nadzienie kakaowe, orzechowe, truflowe, np. michałki itp.) # kg 4,00
4 Ciastka maślane 500-2500g kg 12,00
5 Ciastka deserowe-kakaowe, z cukrem, z kokosem itp. 500-2500g kg 18,00
6 Ciastka deserowe oblewane czekoladą 500-2500g kg 12,00
7 Ciasteczka deserowe z nadzieniem owocowym, kremowym 500-2500g kg 18,00
8 Ciastka owsiane / wielozbożowe 500-2500g kg 16,00
9 Pierniki nadziewane w czekoladzie 500-2500g kg 7,00
10 Biszkopty z galaretką w czekoladzie 500-1000g kg 12,00
11 Galaretka w czekoladzie kg 4,00
12 Praliny nadziewane (min.40% masy kakaowej)# kg 2,00
13 Wafle bez dodatku cukru 70-150g kg 9,00
14 Ciastka bez dodatku cukru 70-150g kg 13,00
15 Zestaw wielkanocny z czekolady mlecznej (min.30%masy kakaowej) 80 -100g kg 18,00

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp Nazwa artykułu Wymagana gramatura opakowania Jm Orientacyjna ilość zamówienia
1 Napoje owocowe pasteryzowane niegazowane min. 25% soku 1000 - 2000ml l 360,00
2 Soczki owocowo-warzywne 100%, przecierowe 250 - 330ml l 220,00
3 Soki owocowo - warzywne 100%, przecierowe 750 - 1000ml l 220,00
4 Sok wysokosłodzony - naturalny zagęszczony z owoców czerwonych. Ekstrakt ogólny owoców min. 60% 330 - 500ml l 15,00
5 Soki owocowe 100% 1000ml l 150,00

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15980000-1 - Napoje bezalkoholowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającym przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII p.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to wstępnie potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII p.2 SWZ potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa na wezwanie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zmówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zmiana umowy może nastąpić w sytuacjach przewidzianych w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach:
a) urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć, przy zachowaniu cen netto podanych w ofercie,
b) w sytuacji konieczności zaniechania wykonania dostaw, powodujące zmniejszenie przedmiotu umowy i wynagrodzenia o kwotę stanowiącą równowartość zaniechanych dostaw – w przypadku niemożliwości zrealizowania umowy w co najmniej 50 %.
3. Zamawiający przewiduje także możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b, pkt 4 oraz ust. 2 w przypadku:
a) wstąpienia przez następcę Wykonawcy w ogół praw i obowiązków, tzw. sukcesja uniwersalna,
b) konieczności modyfikacji umowy wynikający z okoliczności, których zamawiający - działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, jeżeli zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy, a wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości pierwotnej umowy,
c) modyfikacji umowy skutkujących nieznaczną zmianą wartości umowy (mniejszą od 10 % wartości pierwotnej umowy) i nie powodujących zmiany ogólnego charakteru umowy.
4. Zamawiający dopuszcza wzrost cen jednostkowych netto jedynie w przypadku, gdyby na skutek szczególnych, niemożliwych do przewidzenia zmian cen rynkowych realizacja dostaw po cenach ofertowych groziła Wykonawcy rażącą stratą. Zamawiający może zawrzeć aneks do umowy uwzględniający wzrost cen jednostkowych netto oferowanych artykułów, gdy Wykonawca złoży pisemny wniosek, dokumentujący zaistnienie przesłanek uzasadniających zmianę umowy w tym zakresie. Dopuszczalny zakres zmian wartości umowy nie może przekroczyć 20%.
5. Wszelkie zmiany do ustaleń wynikających z niniejszej umowy, wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności takich zmian.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-06 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.