eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwieszynoZakup paliwa do samochodów służbowych gminy i samochodów OSP - na okres od 01.10.2025 r. do 30.09.2027 r. w systemie bezgotówkowym



Ogłoszenie z dnia 2025-10-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliwa do samochodów służbowych gminy i samochodów OSP - na okres od 01.10.2025 r. do 30.09.2027 r. w systemie bezgotówkowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIESZYNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920707

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 71

1.5.2.) Miejscowość: Świeszyno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-024

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943160120

1.5.8.) Numer faksu: 943161491

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@swieszyno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swieszyno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/swieszyno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup paliwa do samochodów służbowych gminy i samochodów OSP - na okres od 01.10.2025 r. do 30.09.2027 r. w systemie bezgotówkowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e280a10-27d5-4c09-81b9-b164e78f6a16

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00462770

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045178/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych gminy Świeszyno i pojazdów OSP na przewidywany okres od 01.10.2025 r. do 30.09.2027 r. w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00372956

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Głównym przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych:
• ON – oleju napędowego w ilości ok. 66 667 litrów,
• Pb95 – benzyny bezołowiowej w ilości ok. 8 000 litrów;
Oraz:
• materiałów eksploatacyjnych takich jak oleje silnikowe, dodatek AdBlue, płyny hamulcowe, płyny do spryskiwaczy i inne związane z obsługą i stanem technicznym pojazdów i sprzętu silnikowego.
2) Zakup paliwa oraz innych towarów i usług musi odbywać się w formie bezgotówkowej, za pomocą kart flotowych na stacjach paliw, którymi dysponuje Wykonawca. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia do właściwej umowy załącznika w postaci ogólnych warunków sprzedaży i używania kart paliwowych, stosowanych u Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, pod warunkiem, że ich treść nie wpłynie w jakikolwiek sposób na zakres, treść i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony w SWZ lub Umowie. W przypadku sprzeczności postanowień w/w załącznika z SWZ lub Umową, postanowienia w/w załącznika nie znajdą zastosowania.
3) Miejscem odbioru przedmiotu zamówienia będą stacje paliw, którymi dysponuje Wykonawca.
4) Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania paliwa we wszystkie dni robocze miesiąca w godzinach od 7.00 do 18.00.
5) Zapłata za realizację umowy będzie dokonywana na podstawie faktur VAT wystawionych po zakończeniu każdego z okresów rozliczeniowych wskazanych w umowie, w ciągu 7 dni od odebrania przez Zamawiającego przedmiotu umowy bez uwag i zastrzeżeń. Na fakturze powinien znajdować się numer rejestracyjny pojazdu.
6) Cena jaką Zamawiający zapłaci za każdorazową dostawę paliwa wynikać będzie z ilości faktycznie zatankowanego paliwa oraz ceny brutto obowiązującej w dniu tankowania.
7) Wykonawca gwarantuje, że sprzedawane paliwa będą posiadały jakość zgodną z obowiązującymi normami, określonymi w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 26 czerwca 2024 r. (Dz.U. z 2024 r. poz.1018 z późn. zm.) lub równoważnymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt. 3 rozdziału I SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 438081,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 438081,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 438081,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORLEN SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454

7.3.3) Ulica: Chemików

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-411

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 438081,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.