Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00417825/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
świadczenie usług serwisowo-konserwacyjnych oraz napraw awaryjnych urządzeń wentylacji i klimatyzacji znajdujących się w DCOPiH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląskie Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290096
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Hirszfelda 12
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-413
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@dcopih.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dcopih.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.dcopih.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
świadczenie usług serwisowo-konserwacyjnych oraz napraw awaryjnych urządzeń wentylacji i klimatyzacji znajdujących się w DCOPiH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39ebfa9b-f1ac-42a9-8709-92ee730bda4d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462721
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417825
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZNAK SPRAWY ZP/TP/53/24/ET/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1- świadczenie usług serwisowo-konserwacyjnych oraz napraw awaryjnych urządzeń wentylacji i klimatyzacji znajdujących się w DCOPiH: w lokalizacjach pl. Hirszfelda 12,4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 584780,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2- świadczenie usług serwisowo-konserwacyjnych oraz napraw awaryjnych urządzeń wentylacji i klimatyzacji znajdujących się w DCOPiH:w lokalizacjach ul. Grabiszyńska 105, ul. Fieldorfa we Wrocławiu oraz
ul. Dunikowskiego 2 -8 w Obornikach Śląskich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 329660,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 672613,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 672613,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 672613,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Metro-KLIM Mateusz Kaczor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020459585
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE METRO-KLIM MATEUSZ KACZOR
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE METRO-KLIM MATEUSZ KACZOR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 672613,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wpłynęły 2 oferty . Oferty odrzucone- brak oświadczenia o odbyciu obowiązkowej wizji lokalnej
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325458,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 630498,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa wózków anestezjologicznych, reanimacyjnych i wózków do transportu narzędzi
- Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Skarbowego w Oleśnicy przy ul. Lwowskiej 34 [2 części]
- Usługa cateringowa posiłków w Ośrodku Szkolenia KW PSP we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Remont i przebudowa części ogrodzenia terenu Przedszkola nr 25 przy ul. Krętej 1A we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa komputera stacjonarnego i przenośnego w podziale na 2 części
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w budynkach USK-UWM w Olsztynie w latach 2025-2027
- RZP-39/KJ/2025 - Konserwacja instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w budynkach Szpitala.
- ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH DLA URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH ORAZ URZĄDZEŃ WENTYLACYJNYCH
- Dostawa i montaż wraz z uruchomieniem 6 szt. klimatyzacji typu Split/ Multisplit oraz demontaż wraz z utylizacją 5 szt. klimatyzacji typu Spilit w siedzibie Biura Powiatowego ARiMR w Lewinie Brzeskim
- Modernizacja systemu klimatyzacji w tym dostawa, montaż i uruchomienie oraz serwis gwarancyjny systemu klimatyzacji i wentylacji w budynkach Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.