Ogłoszenie z dnia 2025-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00415843/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zamówienie na roboty budowlane: dostosowanie terenu wokół budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Starym Sączu dla osób ze specjalnymi potrzebami w ramach projektu (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11684641.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie na roboty budowlane: dostosowanie terenu wokół budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Starym Sączu dla osób ze specjalnymi potrzebami w ramach projektu (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e55c7eb-e17c-40ad-bbf2-af477e7e16d5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00462628
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035195/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Dostosowanie terenu wokół budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Starym Sączu dla osób ze specjalnymi potrzebami w ramach projektu pn.: „Zwiększenie dostępności Liceum (...)"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zwiększenie dostępności Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Starym Sączu dla osób ze specjalnymi potrzebami”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00415843
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.26.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 518698,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach projektu pn. „Zwiększenie dostępności Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Starym Sączu dla osób ze specjalnymi potrzebami”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 5. Fundusze europejskie wspierające infrastrukturę społeczną, Działanie 5.1 Infrastruktura szkół podstawowych i ponadpodstawowych prowadzących kształcenie ogólne, typ projektu A. zwiększenie dostępności szkół podstawowych i ponadpodstawowych prowadzących kształcenie ogólne dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) budowę trzech pochylni dla osób niepełnosprawnych,
b) dostosowanie istniejących schodów terenowych do potrzeb osób niepełnosprawnych,
c) wymianę okładziny z płytek gresowych na istniejących schodach zewnętrznych przy wejściu głównym oraz przy wejściu od strony placu apelowego,
d) wymianę kostki betonowej na kostkę betonową bezfazową na placu przed wejściem głównym do budynku, na placu apelowym oraz na parkingu,
e) wymianę bramy wjazdowej na istniejący parking,
f) zasypanie istniejących szachtów,
g) oznakowanie na istniejącym parkingu miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych.
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
• obsługę geodezyjną i geologiczną (jeżeli dotyczy),
• uruchomienie wykonanych instalacji (jeżeli dotyczy),
• uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa, w tym prawa budowlanego, zezwoleń/decyzji/uzgodnień umożliwiających użytkowanie obiektu (jeżeli dotyczy).
2. Miejsce i sposób realizacji robót budowlanych:
a) Miejsce realizacji robót budowlanych:
Tereny wokół budynku oraz schody zewnętrzne do budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskiej – Curie w Starym Sączu, ul. Partyzantów 15, (działka ewid. nr 2578, obr. Stary Sącz, gm. Stary Sącz, powiat nowosądecki, województwo małopolskie).
Budynek, przy którym prowadzone będą roboty budowlane jest użytkowany zgodnie z jego przeznaczeniem przez Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej - Curie w Starym Sączu. Działalność statutowa placówki nie zostanie zawieszona na czas realizacji zamówienia.
b) Sposób realizacji robót budowlanych:
• wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót budowlanych w sposób zapewniający zachowanie bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie tych robót;
• wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia swobodnego i bezpiecznego dojścia i wejścia do budynku;
• wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsc wykonywania robót budowlanych i zabezpieczenia ich przed dostępem osób nieuprawnionych;
• wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bieżącego utrzymania czystości w bezpośrednim sąsiedztwie wykonywanych robót budowlanych;
• wykonawca zobowiązany jest do wywożenia na bieżąco gruzu i materiałów zbędnych;
• prace powinny być prowadzone w uzgodnieniu z Zamawiającym i Dyrektorem placówki oświatowej.
3. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia (dalej „SWZ”) oraz w dokumentacji projektowej /zwanej również „dokumentacją techniczną”/.
4. Zakres rzeczowy robót budowlanych przedmiotowego zamówienia został szczegółowo określony za pomocą dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ, na którą składają się:
a) Projekt techniczny (branże: architektoniczna, drogowa, konstrukcyjno - budowlana), autorzy opracowania: mgr inż. Anna Rusnarczyk, mgr inż. Wojciech Marczyk, data opracowania: kwiecień 2025 r.
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (branże: architektoniczna, drogowa, konstrukcyjno - budowlana), autorzy opracowania: mgr inż. Anna Rusnarczyk, mgr inż. Wojciech Marczyk, data opracowania: kwiecień 2025 r.;
c) Przedmiar robót (branża ogólnobudowlana), osoba sporządzająca: mgr inż. Wojciech Marczyk, data opracowania: 29.04.2025 r.
UWAGA:
1) Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia wszelkie inne zapisy dotyczące sposobu rozliczenia zawarte w dokumentacji projektowej należy traktować jako niewiążące. Ponadto Zamawiający zastrzega, że kwestie związane z odbiorami robót budowlanych oraz gwarancją jakości reguluje umowa, której projekt stanowi Załącznik nr 2 do SWZ, a wszelkie zastosowane w tym zakresie w dokumentacji projektowej zapisy należy traktować jako niewiążące.
2) Przedmiar robót - z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia - stanowi jedynie materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem, zatem wykonawca nie może powoływać się na przedmiar jako podstawę wyceny oferty.
5. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
6. Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i dokumentacją techniczną, stanowiącą Załącznik nr 1 do SWZ.
7. Podane w dokumentacji technicznej ewentualne znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, nazwy własne towarów lub ich producentów, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
8. Zamawiający wymaga, by na roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia wykonawca udzielił minimum 5 - letniej gwarancji jakości i rękojmi (uwaga: okres gwarancji jakości i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt XIII ppkt 4 SWZ).
9. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przed rozpoczęciem robót posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
a) Suma ubezpieczenia nie może być mniejsza niż cena ofertowa brutto podana w ofercie wykonawcy, natomiast okres ubezpieczenia musi obejmować cały okres realizacji zamówienia.
b) Wykonawca przed przekazaniem terenu robót budowlanych dostarczy zamawiającemu oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
W przypadku niedopełnienia tego obowiązku zamawiający będzie upoważniony do odstąpienia od umowy z winy wykonawcy i obciążenia wykonawcy karą umowną za odstąpienie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
c) W przypadku, gdy polisa – o wymaganej przez zamawiającego sumie ubezpieczenia - wygasa w trakcie trwania umowy na realizację zamówienia, wykonawca jest zobowiązany do przedłużenia polisy lub zawarcia nowej umowy ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą od ceny ofertowej brutto podanej w ofercie wykonawcy i przedłożenia zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia OC. Tym samym wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż cena ofertowa brutto podana w ofercie wykonawcy. W przypadku, gdy wykonawca nie przedłoży poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentu potwierdzającego przedłużenie polisy OC lub zawarcie nowej umowy ubezpieczenia, zamawiający może odstąpić od umowy i obciążyć wykonawcę karą umowną za odstąpienie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 543999,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 612804,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 543999,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GR BRUK KRZYSZTOF GRUCA USŁUGI BRUKARSKIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121391774
7.3.3) Ulica: Wawrzka 108
7.3.4) Miejscowość: Wawrzka
7.3.5) Kod pocztowy: 33-332
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GR BRUK KRZYSZTOF GRUCA USŁUGI BRUKARSKIE
jakie przetargi wygrała firma
GR BRUK KRZYSZTOF GRUCA USŁUGI BRUKARSKIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 543999,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu posiłków dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Sączu składające się z 4 zadań
- Zamówienie na dostawę zestawów ratownictwa medycznego z wyposażeniem minimalnym zgodnym ze standardem wyposażenia zestawu R1 w ilości 102 sztuk oraz defibrylatorów w ilości 102 sztuk.
- Zamówienie na dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół im. Św. Kingi w Łącku w ramach projektu pn.: "Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych Powiatu (...)"
- Zamówienie na dostawę telefonów satelitarnych w ilości 35 sztuk, radiotelefonów przenośnych w ilości 20 sztuk, ładowarek do radiotelefonów w ilości 3 sztuk.
- Dostawa urządzeń medycznych: respirator transportowy CBRNE 5 szt.
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi leśnej nr inw. 220/017 w leśnictwie Koniecbór
- Wykonanie rezerwowego przyłącza centralnego ogrzewania w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
- Roboty budowlane na odcinku drogi powiatowej nr 2737E w miejscowości Brzozów
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
- 4ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE DRUGIEJ LINII KREMACYJNEJ DLA POTRZEB KCK Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM URZĄDZENIA (PIECA) ORAZ DOSTOSOWANIEM BUDYNKU SPALARNI DO WYMAGAŃ MONTAŻOWYCH WRAZ Z ...
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





