Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00382149/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łącko
w sezonie zimowym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁĄCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491936095
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łącko
1.5.2.) Miejscowość: Łącko
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-390
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 444 55 58
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_zgk@lacko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lacko.pl/zgk.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl, www.lacko.pl/przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łąckow sezonie zimowym 2022/2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d505dd53-4607-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462421
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031257/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Łącko w sezonie 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382149/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGK.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług na terenie Gminy Łącko w sezonie zimowym 2022/2023 z zakresu zimowego utrzymania dróg tj. mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń w ruchu drogowym wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak śliskość zimowa oraz opady śniegu.Wykonawca będzie świadczył usługi tylko w przypadkach występowania zjawisk pogodowych kwalifikujących użycie sprzętu do odśnieżania lub materiałów do zwalczania śliskości tj. opady śniegu, wystąpienie śliskości. Wykonawca będzie świadczył usługi przy użyciu sprzętu będącego w jego dyspozycji i przy użyciu własnych materiałów do likwidacji śliskości. Materiały muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach z dnia 27 października 2005 r. ( Dz.U. z 2005 r. nr 230, poz. 1960).
Do zimowego utrzymania przewidziano drogi o łącznej długości 33,10 km w obwodzie Obidza. Wykaz dróg zakwalifikowanych do zimowego utrzymania oraz wymagane minimalne standardy utrzymania dróg w poszczególnych obwodach wskazano w Załączniku nr 6 do SWZ
Wykonawca po zakończeniu prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg zobowiązany będzie do uporządkowania poboczy dróg gminnych.
Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji terenu objętego przedmiotem zamówienia.
Opis stanu utrzymania dróg dla przyjętych standardów określono w Załączniku nr 8 do SWZ.
Sposób świadczenia usług (czynności jakie będą wykonywane w ramach świadczonych usług) został określony w specyfikacji technicznej zimowego utrzymania dróg (ZUD) stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 172947,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług na terenie Gminy Łącko w sezonie zimowym 2022/2023 z zakresu zimowego utrzymania dróg tj. mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń w ruchu drogowym wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak śliskość zimowa oraz opady śniegu.Wykonawca będzie świadczył usługi tylko w przypadkach występowania zjawisk pogodowych kwalifikujących użycie sprzętu do odśnieżania lub materiałów do zwalczania śliskości tj. opady śniegu, wystąpienie śliskości. Wykonawca będzie świadczył usługi przy użyciu sprzętu będącego w jego dyspozycji i przy użyciu własnych materiałów do likwidacji śliskości. Materiały muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach z dnia 27 października 2005 r. ( Dz.U. z 2005 r. nr 230, poz. 1960).
Do zimowego utrzymania przewidziano drogi o łącznej długości 23,55 km w obwodzie Brzyna. Wykaz dróg zakwalifikowanych do zimowego utrzymania oraz wymagane minimalne standardy utrzymania dróg w poszczególnych obwodach wskazano w Załączniku nr 6 do SWZ
Wykonawca po zakończeniu prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg zobowiązany będzie do uporządkowania poboczy dróg gminnych.
Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji terenu objętego przedmiotem zamówienia.
Opis stanu utrzymania dróg dla przyjętych standardów określono w Załączniku nr 8 do SWZ.
Sposób świadczenia usług (czynności jakie będą wykonywane w ramach świadczonych usług) został określony w specyfikacji technicznej zimowego utrzymania dróg (ZUD) stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 123048,75 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług na terenie Gminy Łącko w sezonie zimowym 2022/2023 z zakresu zimowego utrzymania dróg tj. mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń w ruchu drogowym wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak śliskość zimowa oraz opady śniegu.Wykonawca będzie świadczył usługi tylko w przypadkach występowania zjawisk pogodowych kwalifikujących użycie sprzętu do odśnieżania lub materiałów do zwalczania śliskości tj. opady śniegu, wystąpienie śliskości. Wykonawca będzie świadczył usługi przy użyciu sprzętu będącego w jego dyspozycji i przy użyciu własnych materiałów do likwidacji śliskości. Materiały muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach z dnia 27 października 2005 r. ( Dz.U. z 2005 r. nr 230, poz. 1960).
Do zimowego utrzymania przewidziano drogi o łącznej długości 9,70 km w obwodzie Zabrzeż-Czerniec. Wykaz dróg zakwalifikowanych do zimowego utrzymania oraz wymagane minimalne standardy utrzymania dróg w poszczególnych obwodach wskazano w Załączniku nr 6 do SWZ
Wykonawca po zakończeniu prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg zobowiązany będzie do uporządkowania poboczy dróg gminnych.
Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji terenu objętego przedmiotem zamówienia.
Opis stanu utrzymania dróg dla przyjętych standardów określono w Załączniku nr 8 do SWZ.
Sposób świadczenia usług (czynności jakie będą wykonywane w ramach świadczonych usług) został określony w specyfikacji technicznej zimowego utrzymania dróg (ZUD) stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 92002,08 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług na terenie Gminy Łącko w sezonie zimowym 2022/2023 z zakresu zimowego utrzymania dróg tj. mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń w ruchu drogowym wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak śliskość zimowa oraz opady śniegu.Wykonawca będzie świadczył usługi tylko w przypadkach występowania zjawisk pogodowych kwalifikujących użycie sprzętu do odśnieżania lub materiałów do zwalczania śliskości tj. opady śniegu, wystąpienie śliskości. Wykonawca będzie świadczył usługi przy użyciu sprzętu będącego w jego dyspozycji i przy użyciu własnych materiałów do likwidacji śliskości. Materiały muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach z dnia 27 października 2005 r. ( Dz.U. z 2005 r. nr 230, poz. 1960).
Do zimowego utrzymania przewidziano drogi o łącznej długości 10,2 km w obwodzie Łazy Brzyńskie. Wykaz dróg zakwalifikowanych do zimowego utrzymania oraz wymagane minimalne standardy utrzymania dróg w poszczególnych obwodach wskazano w Załączniku nr 6 do SWZ
Wykonawca po zakończeniu prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg zobowiązany będzie do uporządkowania poboczy dróg gminnych.
Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji terenu objętego przedmiotem zamówienia.
Opis stanu utrzymania dróg dla przyjętych standardów określono w Załączniku nr 8 do SWZ.
Sposób świadczenia usług (czynności jakie będą wykonywane w ramach świadczonych usług) został określony w specyfikacji technicznej zimowego utrzymania dróg (ZUD) stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 44880,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług na terenie Gminy Łącko w sezonie zimowym 2022/2023 z zakresu zimowego utrzymania dróg tj. mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń w ruchu drogowym wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak śliskość zimowa oraz opady śniegu.Wykonawca będzie świadczył usługi tylko w przypadkach występowania zjawisk pogodowych kwalifikujących użycie sprzętu do odśnieżania lub materiałów do zwalczania śliskości tj. opady śniegu, wystąpienie śliskości. Wykonawca będzie świadczył usługi przy użyciu sprzętu będącego w jego dyspozycji i przy użyciu własnych materiałów do likwidacji śliskości. Materiały muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach z dnia 27 października 2005 r. ( Dz.U. z 2005 r. nr 230, poz. 1960).
Do zimowego utrzymania przewidziano drogi o łącznej długości 9,90 km w obwodzie Kadcza-Jazowsko. Wykaz dróg zakwalifikowanych do zimowego utrzymania oraz wymagane minimalne standardy utrzymania dróg w poszczególnych obwodach wskazano w Załączniku nr 6 do SWZ
Wykonawca po zakończeniu prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg zobowiązany będzie do uporządkowania poboczy dróg gminnych.
Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji terenu objętego przedmiotem zamówienia.
Opis stanu utrzymania dróg dla przyjętych standardów określono w Załączniku nr 8 do SWZ.
Sposób świadczenia usług (czynności jakie będą wykonywane w ramach świadczonych usług) został określony w specyfikacji technicznej zimowego utrzymania dróg (ZUD) stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 43560,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług na terenie Gminy Łącko w sezonie zimowym 2022/2023 z zakresu zimowego utrzymania dróg tj. mających na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń w ruchu drogowym wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak śliskość zimowa oraz opady śniegu.Wykonawca będzie świadczył usługi tylko w przypadkach występowania zjawisk pogodowych kwalifikujących użycie sprzętu do odśnieżania lub materiałów do zwalczania śliskości tj. opady śniegu, wystąpienie śliskości. Wykonawca będzie świadczył usługi przy użyciu sprzętu będącego w jego dyspozycji i przy użyciu własnych materiałów do likwidacji śliskości. Materiały muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach z dnia 27 października 2005 r. ( Dz.U. z 2005 r. nr 230, poz. 1960).
Do zimowego utrzymania przewidziano drogi o łącznej długości 10,2 km w obwodzie Zarzecze. Wykaz dróg zakwalifikowanych do zimowego utrzymania oraz wymagane minimalne standardy utrzymania dróg w poszczególnych obwodach wskazano w Załączniku nr 6 do SWZ
Wykonawca po zakończeniu prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg zobowiązany będzie do uporządkowania poboczy dróg gminnych.
Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji terenu objętego przedmiotem zamówienia.
Opis stanu utrzymania dróg dla przyjętych standardów określono w Załączniku nr 8 do SWZ.
Sposób świadczenia usług (czynności jakie będą wykonywane w ramach świadczonych usług) został określony w specyfikacji technicznej zimowego utrzymania dróg (ZUD) stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 54978,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172947,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 591662,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172947,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maria Kozik Produkcja i Sprzedaż Waty Cukrowej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490737689
7.3.4) Miejscowość: Brzyna 51
7.3.5) Kod pocztowy: 33-389
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Maria Kozik Produkcja i Sprzedaż Waty Cukrowej
jakie przetargi wygrała firma
Maria Kozik Produkcja i Sprzedaż Waty Cukrowej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172947,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123048,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420956,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123048,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maria Kozik Produkcja i Sprzedaż waty cukrowej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490737689
7.3.4) Miejscowość: Brzyna 51
7.3.5) Kod pocztowy: 33-389
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Maria Kozik Produkcja i Sprzedaż Waty Cukrowej
jakie przetargi wygrała firma
Maria Kozik Produkcja i Sprzedaż Waty Cukrowej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123048,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86427,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92002,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92002,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Park-M Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122645780
7.3.3) Ulica: Piaski 12
7.3.4) Miejscowość: Stary Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-340
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie usług związane z zimowym utrzymaniem dróg w Obwodzie Zabrzeż-Czerniec. Nazwa Podwykonawcy - Faronbud Marta Faron
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92002,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, tj. do dnia 17.10.2022 r. do godziny 10:00 wpłynęły 3 oferty na realizację usług zimowego utrzymania dróg w obwodzie Łazy Brzyńskie.
- Firmy Usługowo-Handlowa Tomasz Słabaś, ul. Sobieskiego 5, 33-340 Stary Sącz,
- PARK-M Poland Sp. z o.o., Piaski 12, 33-340 Stary Sącz,
- Marek Pierzchała Usługi Mechaniczno-Ślusarskie, Łazy Brzyńskie 86, 33-389 Jazowsko
Cena najkorzystniejszej oferty za realizację zamówienia w tym obwodzie wynosi: 67 320,00 zł brutto.
Biorąc pod uwagę, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę zarezerwowaną na wykonanie zamówienia w tym obwodzie tj. 44 480,00 zł brutto Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 Ustawy Pzp.
Na podstawie art. 255 pkt. 3 Ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, tj. do dnia 17.10.2022 r. do godziny 10:00 wpłynęły 4 oferty na realizację usług zimowego utrzymania dróg w obwodzie Kadcza-Jazowsko
- FARONBUD Marta Faron, Zabrzeż 19, 33-390 Łącko
- PARK-M Poland Sp. z o.o., Piaski 12, 33-340 Stary Sącz
- Marek Pierzchała Usługi Mechaniczno-Ślusarskie, Łazy Brzyńskie 86,
- Firma Usługowo-Handlowa Tomasz Słabaś, ul. Sobieskiego 5, 33-340 Stary Sącz.
Cena najkorzystniejszej oferty za realizację zamówienia w tym obwodzie wynosi: 65 340,00 zł brutto.
Biorąc pod uwagę, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę zarezerwowaną na wykonanie zamówienia w tym obwodzie tj. 43 560,00 zł brutto, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 Ustawy Pzp.
Na podstawie art. 255 pkt. 3 Ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, tj. do dnia 17.10.2022 r. do godziny 10:00 wpłynęły 2 oferty na realizację usług zimowego utrzymania dróg w obwodzie Zarzecze.
- Maria Kozik Produkcja i sprzedaż waty cukrowej, Brzyna 51, 33-389 Jazowsko
- PARK-M Poland Sp. z o.o., Piaski 12, 33-340 Stary Sącz
Cena najkorzystniejszej oferty za realizację zamówienia w tym obwodzie wynosi: 67 320,00 zł brutto.
Biorąc pod uwagę, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę zarezerwowaną na wykonanie zamówienia w tym obwodzie tj. 54 978,00 zł brutto, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 Ustawy Pzp.
Na podstawie art. 255 pkt. 3 Ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI ŁĄCKO
- "Rozbudowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacyjnej w miejscowości Łącko (osiedle Podgrabie)"
- "Modernizacja dróg gminnych dojazdowych do gruntów rolnych"
- Zakup wyposażenia do żłobka w Łącku w ramach zadania p.n.: "Budowa przedszkola samorządowego wraz ze żłobkiem i częścią administracyjną Urzędu Gminy Łącko"
więcej: przetargi ŁĄCKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie ciągów pieszych oraz chodników w sezonie zimowym 2025/2026
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2025r. do 31.12.2025r.
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie czystości na przylegającym do budynku terenie zewnętrznym
- "Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i na terenach zewnętrznych administrowanych przez STBS "Wspólny Dom" Sp. z o.o. w Starachowicach"
- SPRZĄTANIE I UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI W TEATRZE SYRENA.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.