eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPełnienie nadzoru inwestor. nad realiz. zadania pn. "Modernizacja siedziby U.Dz. przy al. "Solidarności" 90" - dostosowanie drzwi i otworów drzwiowych do wymogów dostępn. architekt. w bud. U.Dz. Wola



Ogłoszenie z dnia 2025-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestor. nad realiz. zadania pn. „Modernizacja siedziby U.Dz. przy al. „Solidarności” 90” – dostosowanie drzwi i otworów drzwiowych do wymogów dostępn. architekt. w bud. U.Dz. Wola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/229205/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestor. nad realiz. zadania pn. „Modernizacja siedziby U.Dz. przy al. „Solidarności” 90” – dostosowanie drzwi i otworów drzwiowych do wymogów dostępn. architekt. w bud. U.Dz. Wola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfae578e-2e10-4909-8999-4a6a1b8d9d29

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00462289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00680527/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.22 Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dot. siedzib Urzędu Dzielnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00389914

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 54/ZP/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 513324,88 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 14664,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w imieniu Zamawiającego nad robotami budowlanymi realizowanymi przez Wykonawcę w ramach zadania pn.: „Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy przy al. „Solidarności” 90” – dostosowanie drzwi i otworów drzwiowych do wymogów dostępności architektonicznej w budynku Urzędu Dzielnicy Wola.

2) Wykonawca będzie zobowiązany prowadzić nadzór nad robotami budowlanymi, których szczegółowy zakres określa dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ, w której skład wchodzą niżej wymienione dokumenty:
a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
b) Przedmiar robót:
c) Rzuty kondygnacji.

3) Zakres robót budowlanych objętych nadzorem budowlanym obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie ww. dokumentacji projektowej, które polegają na wykonaniu m.in. następujących elementów:
a) usunięcie skrzydeł drzwiowych,
b) usunięcie ościeżnic,
c) poszerzenie otworów drzwiowych,
d) zaślepienie otworów drzwiowych,
e) dostawa i montaż nowych ościeżnic,
f) dostawa i montaż nowych skrzydeł drzwiowych,
g) wykonanie nowego oznakowania pokoi,
h) uzupełnienie wykładzin podłogowych,
i) naprawa i malowanie ścian.

4) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Inspektor Nadzoru będzie zobowiązany do osobistego reprezentowania Zamawiającego na placu budowy, nie rzadziej niż raz w tygodniu oraz każdorazowo na wezwanie Zamawiającego.

5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres oraz sposób i wymagania/warunki dotyczące realizacji zamówienia określają projektowane postanowienia umowy, zwane dalej także wzorem umowy, stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.

6) Informacje dodatkowe o obiekcie:
Budynek administracji publicznej z instalacjami i urządzeniami technicznymi, zlokalizowany jest na działce o nr ew. 114 w obrębie 6-02-07, Warszawa przy al. „Solidarności” 90, składający się z 5 kondygnacji. Obsługę komunikacyjną zapewnia al. Solidarności i ul. Żelazna. Wejścia do budynku znajdują się od strony al. „Solidarności” oraz od strony ul. Żelaznej. Zakres planowanych robót obejmuje wyłącznie wewnętrzną część budynku. Prace będą prowadzone w czynnym obiekcie.

7) Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia związanego z usługami nadzoru na części, z których każda stanowi przedmiot oddzielnego postępowania. Niniejsze postępowanie dotyczy jednej z ww. części zamówienia.
8) Zgodnie z treścią § 3 ust. 7 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy.

9) Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 18.037,50 zł.

10) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

11) Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

12) Termin realizacji zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w terminie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od rozpoczęcia prac remontowych oraz nie krócej niż do czasu przeprowadzenia końcowego odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11070,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COBE sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272672609

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11070,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.