Og³oszenie z dnia 2025-10-07
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WARSZAWSKIE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014931762
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipiñska 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-833
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wcpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://wcpr.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ccc86fab-8047-4b8f-ba5f-e364ee8affa8
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00462257
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00024311/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.13 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://wcpr.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków
komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy „eZamawiaj±cy” firmy Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. – Marketplanet, ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa, adres strony internetowej: https://wcpr.ezamawiajacy.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz wszelkich o¶wiadczeñ, zawiadomieñ, wyja¶nieñ oraz przekazywanie innych informacji odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy „eZamawiaj±cy”.
2. Za datê przekazania o¶wiadczeñ, zawiadomieñ, wyja¶nieñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem Platformy „eZamawiaj±cy”.
3. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu Market Planet na subdomenie Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie https://wcpr.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
4. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta.
5. Uwaga: Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie w procesie z³o¿enia Oferty czasu niezbêdnego na rejestracjê. Proces rejestracji konta Wykonawcy zosta³ okre¶lony w Rozdziale X SWZ oraz w Regulaminie korzystania z Marketplanet OnePlace dostêpnego na stronie
https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin
6. Korzystanie z Platformy „eZamawiaj±cy” mo¿liwe jest pod warunkiem spe³nienia przez system teleinformatyczny Us³ugobiorcy nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych:
a) zastosowania przegl±darki internetowej w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±cej TLS 1.2 z w³±czon± obs³ug±
JavaScript;
b) strona internetowa jest optymalizowana do rozdzielczo¶ci 1024 x 768 lub wy¿szej.
7. Wymagania sprzêtowo-aplikacyjne
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2 GB Ram, jeden z systemów operacyjnych - Microsoft
Edge, Chrome, Firefox w wersji wspieranej przez producenta lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
8. Wielko¶æ i dopuszczalne formaty przesy³anych danych zosta³y okre¶lone w Rozdziale X SWZ.
9. Informacja dotycz±ca kodowania i czasu odbioru danych
1) plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê na Platformie widoczny jest na Platformie jako zaszyfrowany – format kodowania
UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert;
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z odpowiednim ¼ród³em czasu.
10. W przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Market Planet tel. +48 (22) 25 72 223 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
11. Zasady podpisywania dokumentów elektronicznych
1) dokumenty opatrywane s± kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poza Platform±;
2) W przypadku podpisu kwalifikowanego:
a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES i wybieraæ typ otoczony;
b) inne formaty plików (np. doc, docx, xls, xlsx..) nale¿y podpisywaæ formatem XAdES oraz zaleca siê typ podpisu otoczony. W przypadku wybrania typu podpisu zewnêtrzny, wymaga siê za³±czenia dodatkowo oddzielnego pliku z podpisem. W takim przypadku Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
12. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zosta³y szczegó³owo okre¶lone w Rozdziale X SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Lipiñska 2, 01-833 Warszawa, tel. 22 5997120.
2. Je¶li ma Pani/Pan pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie dzia³ania Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie, a tak¿e przys³uguj±cych Pani/Panu uprawnieñ, mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych w WCPR za pomoc± adresu iod@wcpr.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe niezbêdne do udzia³u w postêpowaniu bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z realizacj± niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, art. 6 ust. 1 lit. e oraz art. 10 RODO w zwi±zku z obowi±zkiem prawnym ci±¿±cym na Administratorze wynikaj±cym z przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r.– Prawo zamówieñ publicznych (Pzp) oraz dzia³anie przez administratora w interesie publicznym.
4. W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ: organy administracji publicznej lub inne podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów prawa lub wykonuj±ce zadania w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej oraz podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi na rzecz Administratora, w tym us³ugi z zakresu informatycznego oraz w ramach przesy³anej korespondencji.
5. Ze wzglêdu na jawno¶æ postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± bêd± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp; ograniczenie dostêpu do danych mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci,
interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicê przedsiêbiorstwa.
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy, a nastêpnie w celach archiwizacyjnych zgodnie z ustaw± o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach.
W zakresie przewidzianym przepisami prawa przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia: prawo ¿±dania dostêpu do danych osobowych (Administrator mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego); sprostowania lub uzupe³nienia danych (skorzystanie z tego prawa nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian±
postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników); z ograniczenia przetwarzania z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie mo¿e zostaæ zrealizowane do czasu zakoñczenia tego postêpowania).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu: prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17ust. 3 lit. b, d lub e RODO; prawo do przenoszenia danych; prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych gdy¿ podstaw± prawn±
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 21/2025/ZP-TP/WCPR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w rozumieniu ustawy z 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2023 r. poz. 1640, z pó¼n. zm.) w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów a tak¿e us³ugi odbioru przesy³ek z siedziby Zamawiaj±cego, tj.: Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie z siedzib± przy ul. Lipiñskiej 2 w Warszawie, przez okres 01.12.2025 r. - 31.12.2028 r. (lub do chwili wyczerpania kwoty wynagrodzenia), z zastrze¿eniem, ¿e obowi±zek kontroli stanu wykorzystania tej kwoty nale¿y do Zamawiaj±cego.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-12-01 do 2028-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy, poza mo¿liwo¶ci± zmiany Umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych – przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ Umowy tak¿e w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poni¿szych okoliczno¶ciach:a) zmiany numeru rachunku bankowego lub siedziby firmy. W sytuacji, w której Wykonawca bêdzie chcia³ zmieniæ numer rachunku bankowego lub zmiany siedziby Wykonawca zobowi±zany jest ka¿dorazowo do niezw³ocznego dostarczenia Zamawiaj±cemu zaktualizowanego numeru rachunku bankowego lub adresu siedziby firmy;
b) zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które maj± wp³yw na tre¶æ zawartej Umowy;
c) w przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zmieniony zostanie termin wykonania Przedmiotu umowy o okres niezbêdny do zrealizowania (wykonania) prac (zadañ) objêtych zmian±.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza ponadto mo¿liwo¶æ dokonania zmiany w zakresie wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy na zasadach okre¶lonych w § 3 Umowy.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ dokonania zmiany w zakresie wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmian cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± Umowy na zasadach okre¶lonych w § 3 Umowy.
4. Dopuszczalne s± równie¿ zmiany Umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia, których ³±czna warto¶æ jest ni¿sza ni¿ 10% warto¶ci pierwotnej Umowy, a zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru Umowy.
5. Strona wnioskuj±ca o zmianê postanowieñ Umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa powy¿ej wraz z wycen± ewentualnych zmian w odniesieniu do wynagrodzenia Wykonawcy. Wniosek o zmianê postanowieñ Umowy powinien byæ z³o¿ony w formie pisemnej.
6. Zmiany Umowy nastêpuj± w drodze pisemnego aneksu./Wszelkie zmiany i uzupe³nienia postanowieñ Umowy wymagaj± formy pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci, chyba ¿e Umowa stanowi inaczej, z tym zastrze¿eniem, ¿e gdy w Umowie jest mowa o formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, mo¿e byæ ona zast±piona form± elektroniczn±.
7. W przypadku konieczno¶ci zmiany Umowy, która bêdzie dotyczy³a jej przedmiotu albo terminu realizacji, Wykonawca przedstawi ofertê na realizacjê Umowy w zmienionym zakresie.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-16 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê z wymaganymi za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ na Platformie zakupowej dostêpnej pod adresem: https://wcpr.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-16 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Konkurs ofert na wynajem lokalu u¿ytkowego przy ul. Perzyñskiego 18 w Warszawie.
- Wykonywanie us³ug w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania przez Wykonawcê odpadów komunalnych zbieranych selektywnie i odpadów zmieszanych z budynków Ministerstwa Sprawiedliwo¶ci
- Remont klatki schodowej, instalacji elektrycznej i teletechnicznej z wymian± opraw na LED w budynku mieszkalnym przy ul. Skwer Wyszyñskiego 7 w Warszawie.
- Zakup rocznego pakietu us³ugi wsparcia producenta dla systemu deszyfruj±cego ruch sieciowy SSL/TLS FortiADC 400F
- Okresowa konserwacja oraz naprawy maszyn i urz±dzeñ gastronomicznych elektrycznych i gazowych.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowi±cych w³asno¶æ m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Ko³o (4 lokale)
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- ¦wiadczenie na rzecz Wojewódzkiego S±du Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4A w Rzeszowie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w latach 2026-2027
- ¦wiadczenie na rzecz Wojewódzkiego S±du Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4A w Rzeszowie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w latach 2026-2027
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Mied¼na - Urzêdu Gminy w Mied¼nej."
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miasta Szczecin
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzêdu Pracy w Tarnowskich Górach w 2026 roku
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.