Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00283927/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
- 2022/BZP 00290300/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-03
- 2022/BZP 00294403/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-05
- 2023/BZP 00036078/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-17
- 2023/BZP 00036088/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-17
- 2022/BZP 00354010/01 - Wynik z dnia 2022-09-19
- 2022/BZP 00386600/01 - Wynik z dnia 2022-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów promocyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289035
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-055
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@sum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sum.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów promocyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe8a1472-0d75-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462249
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00092869/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.30 Zakup materiałów promocyjnych SUM w Katowicach (w tym dla: Erasmus +, Doktorantów)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283927/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP/TP/70/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 253382,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały promocyjne I4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały promocyjne II4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 1675,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały promocyjne III4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 2683,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały promocyjne IV4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 2565,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały promocyjne V4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 116471,60 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały promocyjne VI4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 17481,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały promocyjne VII4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 14898,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały promocyjne VIII4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 26665,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały promocyjne IX4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 11260,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały promocyjne X4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 32683,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Z uwagi na to, że cena złożonej oferty dodatkowej przekraczała kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 ust 3 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa spektrometru
- Obsługa jednodniowej konferencji organizowanej przez Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach w ramach projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne.
- Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach w zasobach EB-1
- Usługa żywienia pacjentów SP ZOZ MSWiA w Katowicach w Oddziale zlokalizowanym w Częstochowie
- Remont pokryć dachowych w budynkach "G" (akademik nr 3) i "F" (akademik nr 4)Szkoły Policji w Katowicach
- Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów promocyjnych
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby Departamentu Edukacji i Rynku Pracy
- Dostawa druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wydziału Matematyki Uniwersytetu w Białymstoku
- Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych dla Wydziału Geoinżynierii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Usługa wydruku i dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby III Kongresu Energetyki Rozproszonej - DE-dzp.272-252/25
- Dostawa materiałów biurowych, niszczarek i smyczy z nadrukiem (postępowanie z podziałem na 3 części)
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.