eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SopotDostawa, naprawa, montaż, uruchomienie iluminacji i demontaż wraz z eksploatacją w czasie ekspozycji dekoracji świątecznych dla miasta Sopotu .



Ogłoszenie z dnia 2025-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa, naprawa, montaż, uruchomienie iluminacji i demontaż wraz z eksploatacją w czasie ekspozycji dekoracji świątecznych dla miasta Sopotu .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA SOPOTU

1.2.) Oddział zamawiającego: w imieniu której działa Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675563

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Al. Niepodległości 930

1.4.2.) Miejscowość: Sopot

1.4.3.) Kod pocztowy: 81-704

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.4.7.) Numer telefonu: 609061238

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: a.tarczynska@zdiz.sopot.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdiz.sopot.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00461699

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-07

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00449860

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.8. Sposób oceny ofert

Przed zmianą:

Po zmianie:
na podstawie złożonych dokumentów wg formuły: spełnia-nie spełnia, punktowo wg wzorów określonych w Rozdz. XIX SWZ

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1.3. Rodzaj zamówienia

Przed zmianą:
Usługi

Po zmianie:
Dostawy

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Zmiana Umowy o udzielenie niniejszego zamówienia może nastąpić w następujących przypadkach:
A. Zmiana terminu wykonania Umowy:
 na skutek konieczności wprowadzenia zmian zakresu usługi
 z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia pod warunkiem, że działania te nie są konsekwencją działań którejkolwiek ze Stron Umowy,
 zmiany będące następstwem działania organów administracji państwowej, w szczególności odmowa wydania lub przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, pod warunkiem, że zmiany te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,
 inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac,
– zmiana terminu następuje o czas trwania przeszkody, bądź o czas zmian wynikający z powyższych okoliczności.
B. Zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy:
 zmiany personalne, w szczególności:
 zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia, na innego Podwykonawcę, dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem i Personelem Podwykonawcy;
 zmiana zakresu przedmiotu umowy z jednoczesnym prawem do odpowiednich zmian wynagrodzenia Wykonawcy, a w szczególności w przypadku:
 wprowadzenia rozwiązań zamiennych dodatkowych np. zamontowanie dodatkowego oświetlenia i dekoracji świątecznych wraz z niezbędnymi instalacjami elektrycznymi, przyłączami i rozdzielniami oraz nadzorowanie i kontrolowanie prawidłowego ich działania;
 wykonania dodatkowych usług naprawczych,
 realizacji dodatkowych dostaw dekoracji świątecznych, odpowiadających rodzajem i przeznaczeniem przedmiotowi zamówienia podstawowego,
 rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do podanego w Ofercie Wykonawcy; w przypadku zaistnienia korzyści dla Zamawiającego takich, jak skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia lub zastosowania bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych.
C. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy:
 w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT Stronom będzie przysługiwało prawo zmiany wynagrodzenia odpowiednio do ustalonej przez Ustawodawcę zmiany wysokości podatku VAT,
 w przypadku zaistnienia zmian sposobu wykonania przedmiotu Umowy, o których mowa powyżej w punkcie B, do 50 % wynagrodzenia o którym mowa w § 3 ust 1 niniejszej umowy.
 w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z części zakresu przedmiotu zamówienia – zmniejszenie wynagrodzenia o wartość niewykonanych dostaw, z jednoczesnym prawem do zmiany terminu wykonania zamówienia, wg uzgodnionych stawek, zgodnych z Formularzem Cenowym do 50 % wynagrodzenia o którym mowa w § 3 ust 1 niniejszej umowy.
wynagrodzenie Wykonawcy za te usługi lub dostawy będzie ustalane w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w ofercie Wykonawcy – jeżeli są one możliwe do zastosowania, odrębne zestawienie kosztów zatwierdzone przez Zamawiającego – w przypadku braku odpowiednich pozycji w ofercie.

Po zmianie:
Zmiana Umowy o udzielenie niniejszego zamówienia może nastąpić w następujących przypadkach:
A. Zmiana terminu wykonania Umowy:
 na skutek konieczności wprowadzenia zmian zakresu usługi
 z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia pod warunkiem, że działania te nie są konsekwencją działań którejkolwiek ze Stron Umowy,
 zmiany będące następstwem działania organów administracji państwowej, w szczególności odmowa wydania lub przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, pod warunkiem, że zmiany te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,
 inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac,
– zmiana terminu następuje o czas trwania przeszkody, bądź o czas zmian wynikający z powyższych okoliczności.
B. Zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy:
 zmiany personalne, w szczególności:
 zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia, na innego Podwykonawcę, dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem i Personelem Podwykonawcy;
 zmiana zakresu przedmiotu umowy z jednoczesnym prawem do odpowiednich zmian wynagrodzenia Wykonawcy, a w szczególności w przypadku:
 wprowadzenia rozwiązań zamiennych dodatkowych np. zamontowanie dodatkowego oświetlenia i dekoracji świątecznych wraz z niezbędnymi instalacjami elektrycznymi, przyłączami i rozdzielniami oraz nadzorowanie i kontrolowanie prawidłowego ich działania;
 wykonania dodatkowych usług naprawczych,
 realizacji dodatkowych dostaw dekoracji świątecznych, odpowiadających rodzajem i przeznaczeniem przedmiotowi zamówienia podstawowego,
 rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do podanego w Ofercie Wykonawcy; w przypadku zaistnienia korzyści dla Zamawiającego takich, jak skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia lub zastosowania bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych.
C. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy:
 w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT Stronom będzie przysługiwało prawo zmiany wynagrodzenia odpowiednio do ustalonej przez Ustawodawcę zmiany wysokości podatku VAT,
 w przypadku zaistnienia zmian sposobu wykonania przedmiotu Umowy, o których mowa powyżej w punkcie B, do 50 % wynagrodzenia o którym mowa w § 3 ust 1 niniejszej umowy.
 w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z części zakresu przedmiotu zamówienia – zmniejszenie wynagrodzenia o wartość niewykonanych dostaw lub usług, z jednoczesnym prawem do zmiany terminu wykonania zamówienia, wg uzgodnionych stawek, zgodnych z Formularzem Cenowym do 50 % wynagrodzenia o którym mowa w § 3 ust 1 niniejszej umowy.
wynagrodzenie Wykonawcy za te usługi lub dostawy będzie ustalane w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w ofercie Wykonawcy – jeżeli są one możliwe do zastosowania, odrębne zestawienie kosztów zatwierdzone przez Zamawiającego – w przypadku braku odpowiednich pozycji w ofercie.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2025-10-08 11:00

Po zmianie:
2025-10-10 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2025-10-08 11:00

Po zmianie:
2025-10-10 11:10

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2025-11-06

Po zmianie:
2025-11-08

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.5. Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji

Przed zmianą:

Po zmianie:
3

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.6. Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców

Przed zmianą:

Po zmianie:
negocjacje odbywać się będą w zakresie kryteriów wskazanych w rozdziale XIX SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.