Ogłoszenie z dnia 2025-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00449860/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-30
- 2025/BZP 00517629/01 - Wynik z dnia 2025-11-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa, naprawa, montaż, uruchomienie iluminacji i demontaż wraz z eksploatacją w czasie ekspozycji dekoracji świątecznych dla miasta Sopotu .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA SOPOTU
1.2.) Oddział zamawiającego: w imieniu której działa Zarząd Dróg i Zieleni w Sopocie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675563
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Al. Niepodległości 930
1.4.2.) Miejscowość: Sopot
1.4.3.) Kod pocztowy: 81-704
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.4.7.) Numer telefonu: 609061238
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: a.tarczynska@zdiz.sopot.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdiz.sopot.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00461699
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00449860
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
Po zmianie:
na podstawie złożonych dokumentów wg formuły: spełnia-nie spełnia, punktowo wg wzorów określonych w Rozdz. XIX SWZ
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.3. Rodzaj zamówienia Przed zmianą:
Usługi
Po zmianie:
Dostawy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zmiana Umowy o udzielenie niniejszego zamówienia może nastąpić w następujących przypadkach:
A. Zmiana terminu wykonania Umowy:
na skutek konieczności wprowadzenia zmian zakresu usługi
z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia pod warunkiem, że działania te nie są konsekwencją działań którejkolwiek ze Stron Umowy,
zmiany będące następstwem działania organów administracji państwowej, w szczególności odmowa wydania lub przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, pod warunkiem, że zmiany te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,
inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac,
– zmiana terminu następuje o czas trwania przeszkody, bądź o czas zmian wynikający z powyższych okoliczności.
B. Zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy:
zmiany personalne, w szczególności:
zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia, na innego Podwykonawcę, dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem i Personelem Podwykonawcy;
zmiana zakresu przedmiotu umowy z jednoczesnym prawem do odpowiednich zmian wynagrodzenia Wykonawcy, a w szczególności w przypadku:
wprowadzenia rozwiązań zamiennych dodatkowych np. zamontowanie dodatkowego oświetlenia i dekoracji świątecznych wraz z niezbędnymi instalacjami elektrycznymi, przyłączami i rozdzielniami oraz nadzorowanie i kontrolowanie prawidłowego ich działania;
wykonania dodatkowych usług naprawczych,
realizacji dodatkowych dostaw dekoracji świątecznych, odpowiadających rodzajem i przeznaczeniem przedmiotowi zamówienia podstawowego,
rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do podanego w Ofercie Wykonawcy; w przypadku zaistnienia korzyści dla Zamawiającego takich, jak skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia lub zastosowania bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych.
C. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy:
w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT Stronom będzie przysługiwało prawo zmiany wynagrodzenia odpowiednio do ustalonej przez Ustawodawcę zmiany wysokości podatku VAT,
w przypadku zaistnienia zmian sposobu wykonania przedmiotu Umowy, o których mowa powyżej w punkcie B, do 50 % wynagrodzenia o którym mowa w § 3 ust 1 niniejszej umowy.
w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z części zakresu przedmiotu zamówienia – zmniejszenie wynagrodzenia o wartość niewykonanych dostaw, z jednoczesnym prawem do zmiany terminu wykonania zamówienia, wg uzgodnionych stawek, zgodnych z Formularzem Cenowym do 50 % wynagrodzenia o którym mowa w § 3 ust 1 niniejszej umowy.
wynagrodzenie Wykonawcy za te usługi lub dostawy będzie ustalane w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w ofercie Wykonawcy – jeżeli są one możliwe do zastosowania, odrębne zestawienie kosztów zatwierdzone przez Zamawiającego – w przypadku braku odpowiednich pozycji w ofercie.
Po zmianie:
Zmiana Umowy o udzielenie niniejszego zamówienia może nastąpić w następujących przypadkach:
A. Zmiana terminu wykonania Umowy:
na skutek konieczności wprowadzenia zmian zakresu usługi
z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia pod warunkiem, że działania te nie są konsekwencją działań którejkolwiek ze Stron Umowy,
zmiany będące następstwem działania organów administracji państwowej, w szczególności odmowa wydania lub przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, pod warunkiem, że zmiany te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,
inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac,
– zmiana terminu następuje o czas trwania przeszkody, bądź o czas zmian wynikający z powyższych okoliczności.
B. Zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy:
zmiany personalne, w szczególności:
zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia, na innego Podwykonawcę, dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem i Personelem Podwykonawcy;
zmiana zakresu przedmiotu umowy z jednoczesnym prawem do odpowiednich zmian wynagrodzenia Wykonawcy, a w szczególności w przypadku:
wprowadzenia rozwiązań zamiennych dodatkowych np. zamontowanie dodatkowego oświetlenia i dekoracji świątecznych wraz z niezbędnymi instalacjami elektrycznymi, przyłączami i rozdzielniami oraz nadzorowanie i kontrolowanie prawidłowego ich działania;
wykonania dodatkowych usług naprawczych,
realizacji dodatkowych dostaw dekoracji świątecznych, odpowiadających rodzajem i przeznaczeniem przedmiotowi zamówienia podstawowego,
rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do podanego w Ofercie Wykonawcy; w przypadku zaistnienia korzyści dla Zamawiającego takich, jak skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia lub zastosowania bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych.
C. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy:
w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT Stronom będzie przysługiwało prawo zmiany wynagrodzenia odpowiednio do ustalonej przez Ustawodawcę zmiany wysokości podatku VAT,
w przypadku zaistnienia zmian sposobu wykonania przedmiotu Umowy, o których mowa powyżej w punkcie B, do 50 % wynagrodzenia o którym mowa w § 3 ust 1 niniejszej umowy.
w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z części zakresu przedmiotu zamówienia – zmniejszenie wynagrodzenia o wartość niewykonanych dostaw lub usług, z jednoczesnym prawem do zmiany terminu wykonania zamówienia, wg uzgodnionych stawek, zgodnych z Formularzem Cenowym do 50 % wynagrodzenia o którym mowa w § 3 ust 1 niniejszej umowy.
wynagrodzenie Wykonawcy za te usługi lub dostawy będzie ustalane w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w ofercie Wykonawcy – jeżeli są one możliwe do zastosowania, odrębne zestawienie kosztów zatwierdzone przez Zamawiającego – w przypadku braku odpowiednich pozycji w ofercie.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-08 11:00
Po zmianie:
2025-10-10 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-08 11:00
Po zmianie:
2025-10-10 11:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-06
Po zmianie:
2025-11-08
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.5. Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji Przed zmianą:
Po zmianie:
3
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.6. Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców Przed zmianą:
Po zmianie:
negocjacje odbywać się będą w zakresie kryteriów wskazanych w rozdziale XIX SWZ.
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Zakup i dostawa pojazdu ciężarowego typu kontener z windą
- Zapewnienie schronienia i wyżywienia dla 5 osób: matek z małoletnimi dziećmi, kobiet w ciąży, ojców z małoletnimi dziećmi, innych osób sprawującym opiekę prawną nad małoletnimi dziećmi
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych - ryb do Publicznego Żłobka "Puchatek" z siedzibą w Sopocie oraz Filii nr 1 Żłobka "Puchatek" z siedzibą w Sopocie
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Sopocie w 2026 r.
- Utrzymanie instalacji oświetleniowych będących własnością Gminy Miasta Sopot
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia niezbędnego do realizowania Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Choszczno
- Wykonanie robót budowlanych na terenie zieleńca przy ul. Światowida w Warszawie, wraz z zagospodarowaniem terenu oraz pielęgnacją zieleni.
- Dostawa serwera backupowego z dyskami, serwerowego zasilacza awaryjnego UPS, klastra UTM, oprogramowania klasy NAC
- Zadanie 1 i 2: Świadczenie usług montażu, napraw i konserwacji, demontażu dekoracji świątecznej na budynkach Urzędu Miasta, Arena oraz na terenie miasta Legionowo
- Przebudowa drogi gminnej nr 070128C w miejscowości Dąbrówka
- Sukcesywna dostawa materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia ulicznego miasta Nowego Sącza w roku 2026
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





