eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleSukcesywna dostawa miêsa wo³owego do Ogrodu Zoologicznego w Opolu w 2023 r.



Og³oszenie z dnia 2022-11-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa miêsa wo³owego do Ogrodu Zoologicznego w Opolu w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: OGRÓD ZOOLOGICZNY W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530575575

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Spacerowa 10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-094

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774564267 wew 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoo.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: zoo.opole.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa miêsa wo³owego do Ogrodu Zoologicznego w Opolu w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-da49462e-6716-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00461514

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00045621/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Sukcesywna dostawa miêsa wo³owego do Ogrodu Zoologicznego w Opolu w 2023 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy zakupowej:
https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta i za³±czniki do oferty) mo¿e odbywaæ siê za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: przetargi@zoo.opole.pl
3. Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy zakupowej: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadaæ sprzêt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystaæ z Platformy zakupowej:
a) dopuszczalne przegl±darki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
b) pozosta³e wymagania techniczne:
• dostêp do sieci Internet
• obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest - ajax
• w³±czona obs³uga JavaScript
• zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
5. O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). Równocze¶nie Zamawiaj±cy rekomenduje na format danych przesy³anych plików: .pdf.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy u¿yciu Platformy zakupowej, opisane zosta³y w Regulaminie i Instrukcjach dostêpnych pod adresem https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
7. Zamawiaj±cy informuje, i¿ za po¶rednictwem Platformy zakupowej mo¿liwe jest jednorazowe przes³anie plików o ³±cznej wielko¶ci nieprzekraczaj±cej 50 MB. Aby nie przekroczyæ maksymalnej wielko¶ci przekazywanych plików, Zamawiaj±cy zaleca aby wiêksze pliki skompresowaæ do jednego pliku archiwum (format ZIP).
8. Je¿eli Wykonawca przekazuje w postêpowaniu dokumenty elektroniczne w pliku poddanym kompresji (ZIP), to opatrzenie tego pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9. W przypadku wyst±pienia ewentualnych problemów technicznych nale¿y skontaktowaæ siê z infolini± firmy Logintrade S.A., tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych (dalej: RODO) informujê, i¿:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Ogród Zoologiczny w Opolu ul. Spacerowa 10, 45-094 Opole;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Katarzyna Springer, e-mail: iod@ras-serwis.com.pl
3. Pana/Pani dane osobowe bêd± przetwarzane w celach zwi±zanych z zawarciem
i realizacj± umowy cywilno-prawnej w oparciu o art. 6 ust.1 lit. b) RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane odpowiednim odbiorcom,
w szczególno¶ci podmiotom zewnêtrznym zajmuj±cym siê obs³ug± informatyczn± lub prawn± administratora albo instytucjom uprawnionym do kontroli dzia³alno¶ci administratora lub instytucjom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5. Pana / Pani dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do wykonania umowy, a po jej rozwi±zaniu lub wyga¶niêciu – przez obowi±zkowy okres przechowywania dokumentacji, ustalony z odrêbnymi przepisami.
6. Przys³uguje Panu/Pani prawo dostêpu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania a tak¿e prawo sprzeciwu, za¿±dania zaprzestania przetwarzania i prawo przenoszenia danych – w przypadkach i na zasadach okre¶lonych
w przepisach RODO.
7. Przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych z siedzib± w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
8. Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbêdnym do zawarcia umowy cywilno-prawnej. W przypadku nie podania danych osobowych nie bêdzie mo¿liwe jej zawarcie.
9. Pani/Pana osobowe nie bêd± podlegaæ zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji
lub profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DTG.3414-14/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 558873 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Czê¶æ pierwsza: miêso

a. 11100 kg zadów wo³owych bez krêgos³upa.
b. 7880 kg miêsa wo³owego rozbiorowego ¶wie¿ego.
c. 3120 kg miêsa wo³owego rozbiorowego drobnego 80% miêsa i do 20% t³uszczu.

Podane ilo¶ci s± szacunkowe i mog± ulec zmniejszeniu ok. 20% w ka¿dym asortymencie przedmiotu zamówienia w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego.
Zady i miêso wo³owe rozbiorowe musz± spe³niaæ nastêpuj±ce warunki:
• musz± byæ pe³nowarto¶ciowe,
• pochodziæ z uboju (wykluczone sztuki padniête),
• musz± byæ poddane badaniom weterynaryjnym i do ka¿dej dostarczanej partii przedmiotu zamówienia nale¿y do³±czyæ ¶wiadectwo weterynaryjne,
• posiadaæ kategoriê D, klasa umiê¶nienia R oraz klasy odt³uszczenia III,
• sch³odzone (niemro¿one),
• ¶wie¿e, koloru czerwonego,
• elementy rozbioru æwierci wo³owych: górna zrazowa, dolna zrazowa, ligawa, polêdwica, antrykot, rostbef, kark, goleñ, elementy ³opatki: kulka, miêsieñ nadgrzbietowy, miêsieñ podgrzbietowy i prêga,
• powinny byæ transportowane samochodem ch³odni±, a samochód musi posiadaæ decyzjê lub za¶wiadczenie o dopuszczeniu ¶rodka transportu do przewozu miêsa wydane przez Inspekcjê Weterynaryjn± lub Sanitarn±.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 665069,92 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15111000-9 - Miêso wo³owe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zwiêkszenie zamówienia do 20 % warto¶ci zamówienia w prawie opcju

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Podstaw± do okre¶lenia ceny oferty i jednocze¶nie wynagrodzenia Wykonawcy jest opis przedmiotu zamówienia wraz z za³±cznikami (Wzór umowy).
2. Wykonawca winien podaæ w formularzu „OFERTA PRZETARGOWA” cenê wykonania przedmiotu zamówienia. Cena podana w ofercie musi byæ wyra¿ona w z³otych polskich (PLN), z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena oferty musi obejmowaæ wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytu³u nale¿ytego oraz zgodnego z umow± i obowi±zuj±cymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca winien wyceniæ ka¿d± pozycjê w tabeli zamieszczonej w formularzu „OFERTA PRZETARGOWA”. Obliczenia nale¿y wykonaæ zgodnie z zapisami ww. tabeli. Brak wyceny pozycji Zamawiaj±cy bêdzie traktowa³ jako ofertê, której tre¶æ nie odpowiada tre¶ci specyfikacji istotnych warunków zamówienia i taka oferta bêdzie podlega³a odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 Prawa.
5. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 223 ust. 2 pkt 2 Pzp. dokona poprawienia w ofercie Wykonawcy omy³ek rachunkowych polegaj±cych na b³êdnych dzia³aniach arytmetycznych z uwzglêdnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Czê¶æ druga: podroby

c) 850 kg serca wo³owe
d) 100 kg w±troba wo³owa.

Podane ilo¶ci s± szacunkowe i mog± ulec zmniejszeniu ok. 20% w ka¿dym asortymencie przedmiotu zamówienia w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego.

Podroby wo³owe musz± spe³niaæ nastêpuj±ce warunki:
• musz± byæ pe³nowarto¶ciowe,
• pochodziæ z uboju (wykluczone sztuki padniête),
• musz± byæ poddane badaniom weterynaryjnym i do ka¿dej dostarczanej partii przedmiotu zamówienia nale¿y do³±czyæ ¶wiadectwo weterynaryjne,
• sch³odzone (niemro¿one),
• ¶wie¿e, koloru czerwonego,
• powinny byæ transportowane samochodem ch³odni±, a samochód musi posiadaæ decyzjê lub za¶wiadczenie o dopuszczeniu ¶rodka transportu do przewozu miêsa wydane przez Inspekcjê Weterynaryjn± lub Sanitarn±.

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 9229,50 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15111000-9 - Miêso wo³owe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

20 % warto¶ci

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Podstaw± do okre¶lenia ceny oferty i jednocze¶nie wynagrodzenia Wykonawcy jest opis przedmiotu zamówienia wraz z za³±cznikami (Wzór umowy).
2. Wykonawca winien podaæ w formularzu „OFERTA PRZETARGOWA” cenê wykonania przedmiotu zamówienia. Cena podana w ofercie musi byæ wyra¿ona w z³otych polskich (PLN), z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena oferty musi obejmowaæ wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytu³u nale¿ytego oraz zgodnego z umow± i obowi±zuj±cymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca winien wyceniæ ka¿d± pozycjê w tabeli zamieszczonej w formularzu „OFERTA PRZETARGOWA”. Obliczenia nale¿y wykonaæ zgodnie z zapisami ww. tabeli. Brak wyceny pozycji Zamawiaj±cy bêdzie traktowa³ jako ofertê, której tre¶æ nie odpowiada tre¶ci specyfikacji istotnych warunków zamówienia i taka oferta bêdzie podlega³a odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 Prawa.
5. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 223 ust. 2 pkt 2 Pzp. dokona poprawienia w ofercie Wykonawcy omy³ek rachunkowych polegaj±cych na b³êdnych dzia³aniach arytmetycznych z uwzglêdnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ustawy Pzp:

2.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2.2. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2.3. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
a) Zdolno¶æ techniczna:
Warunek zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie wykona³ w sposób nale¿yty 3 dostawy odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na ³±czn± kwotê min. 200 000,00 z³. brutto.

UWAGI:
− Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa niniejszym rozdziale w pkt. 2. w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych (art. 118 ust. 1 Prawa).
− W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane (art. 118 ust. 2 Prawa).
− Wykonawca który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, ma potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych do¶wiadczenia, zrealizuj± roboty budowlane, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
− Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy.
− Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa niniejszym rozdziale w pkt. 2. w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych (art. 118 ust. 1 Prawa).
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane (art. 118 ust. 2 Prawa).
Wykonawca który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, ma potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych do¶wiadczenia, zrealizuj± roboty budowlane, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy.
Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie ma potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykonawca w przypadku polegania na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby. Wykonawca do oferty za³±cza o¶wiadczenie podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby reprezentuj±ce podmiot udostêpniaj±cy.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcê którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych – (art. 274 ust. 1 Pzp):

a) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inny dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Do formularza „OFERTA PRZETARGOWA” Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ w postaci elektronicznej aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu (art. 125 ust. 1 Pzp).
Wzór o¶wiadczenia za³±czono do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1) Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcê którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych – (art. 274 ust. 1 Pzp):

a) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inny dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy

3. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê do uzupe³nienia o¶wiadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu lub s± one niekompletne lub zawieraj± b³êdy- zgodnie z art. 128 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia , o którym mowa w art. 125 ust. l ustawy lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu -zgodnie z art. 128 ust 4 ustawy Pzp

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie wykona³ w sposób nale¿yty 3 dostawy odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na ³±czn± kwotê min. 200 000,00 z³. brutto.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Opisano w sekcji V niniejszego og³oszenia

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowieñ niniejszej Umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci, zgodnie z art. 455 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Stosownie do tre¶ci art. 436 pkt 4b ustawy PZP Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia okre¶lonego w § 4 ust. 3 Umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug,
2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne
lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572) ‒ je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
4. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 6 pkt. 1) niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony z³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy po zmianie Umowy.
5. Stosownie do tre¶ci art. 439 ust 1 ustawy PZP Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia okre¶lonego w § 4 ust. 3 Umowy w zwi±zku z istotn± zmian± cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia publicznego, których zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, dopuszczalna jest zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego,bez przeprowadzania nowego postêpowania o udzielenie zamówienia,

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-06 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy zakupowej: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-06 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.