eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoLikwidacja barier architektonicznych - dostosowanie budynków dla osób z niepełnosprawnościami poprzez realizacje robót budowlanych w zakresie montażu dwóch podnośników dla osób niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2025-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Likwidacja barier architektonicznych - dostosowanie budynków dla osób z niepełnosprawnościami poprzez realizacje robót budowlanych w zakresie montażu dwóch podnośników dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W RADOMSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004700786

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sadowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446832885

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mops-radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops-radomsko.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-debe5a19-dd78-428e-ab70-0bc3f26ef40e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Likwidacja barier architektonicznych - dostosowanie budynków dla osób z niepełnosprawnościami poprzez realizacje robót budowlanych w zakresie montażu dwóch podnośników dla osób niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-debe5a19-dd78-428e-ab70-0bc3f26ef40e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00461499

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070331/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dostawa i montaż windy i podnośnika dla osób niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00384661

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NK.2510.70.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.2 Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowalnych i montażowych w zakresie dwóch podnośników dla osób niepełnosprawnych w budynkach mieszczących się przy ul. Sadowej 5 oraz 5C w Radomsku
5.2.1 Roboty objęte niniejszym zamówieniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie.
W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty remontowe w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników
i współpracowników Zamawiającego, a w tym najemców budynku. Wykonawca organizując prace powinien uwzględnić następujące wymagania Zamawiającego:
 Sprzątanie na bieżąco po robotach, mycie po pracach budowlanych.
 Przygotowanie i zabezpieczeń pomieszczeń do prac budowalnych.

5.3 Dokumentacja projektowa
Przedmiot zamówienia winien być zrealizowany w oparciu o poniższe dokumenty:
• Projekt techniczny – Montaż podnośnika dla osób niepełnosprawnych przy budynku mieszczącym się przy ul. Sadowej 5C w Radomsku – Załącznik Nr 7a do SWZ.
• Projekt techniczny – Montaż podnośnika dla osób niepełnosprawnych przy budynku mieszczących się przy ul. Sadowej 5 w Radomsku – Załącznik Nr 7b do SWZ.
• Przedmiar robót odpowiednio dla każdej z robót (jako element pomocniczy) – Załącznik
Nr 8a (budynek ul. Sadowa 5C), 8b (budynek ul. Sadowa 5), do SWZ.
• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z robót (STWiORB) – Załącznik Nr 9a (budynek ul. Sadowa 5C), 9b (budynek ul. Sadowa 5) do SWZ.

5.3.3. Prace budowlane, demontażowe i montażowe obejmują:
a) podnośnika dla osób niepełnosprawnych przy budynku mieszczącym się przy ul. Sadowej 5C w Radomsku:
1. Roboty przygotowawcze
2. Roboty rozbiórkowe i zabezpieczające
3. Roboty posadzkowe
4. Wykładziny i okładziny z płytek gresowych
5. Nawierzchnie i podbudowy
6. Roboty zbrojarskie i betoniarskie
7. Montaż urządzeń i roboty elektryczne
8. Roboty ślusarskie i wykończeniowe

b) podnośnika dla osób niepełnosprawnych przy budynku mieszczącym się przy ul. Sadowej 5 w Radomsku:
1. Roboty przygotowawcze
2. Roboty rozbiórkowe i zabezpieczające
3. Roboty posadzkowe
4. Wykładziny i okładziny z płytek gresowych
5. Nawierzchnie i podbudowy
6. Roboty zbrojarskie i betoniarskie
7. Montaż urządzeń i roboty elektryczne
8. Roboty ślusarskie i wykończeniowe

5.3.4. Zakres zamówienia odpowiednio do danej Części obejmuje zobowiązania Wykonawcy do wykonania prac budowalnych, demontażu, montażu i uruchomienia nowych urządzeń
i uzyskanie pozwolenia od UDT (rejestracja i odbiór) do użytkowania podnośników, przeprowadzenie szkolenia z obsługi, serwisowanie i konserwację urządzeń w okresie gwarancji oraz wykonywanie wymaganych pomiarów oraz uczestniczenie przy badaniach UDT (o ile będzie to wymagane) przez okres gwarancji 36 miesięcy i rękojmi 36 miesięcy w tym również opłacanie kosztów związanych z UDT (koszty przeglądów przez UDT ponosił będzie Zamawiający, co nie dotyczy jednak kosztów dotyczących pierwszego odbioru UDT umożliwiającego rozpoczęcie użytkowania urządzeń – ten koszt poniesie Wykonawca). Wykonawca dostarczy wszystkie urządzenia konieczne do uruchomienia i poprawnej pracy podnośników w ramach zaoferowanej ceny.
Zamawiający wymaga dostarczania urządzeń i osprzętu wolnego od wad i poprawnie działającego spełniającego wymogi narzucone prawem, przystosowanego do obsługi osób niepełnosprawnych. Wykonawca ma uzyskać wszystkie pozwolenia i zgody, jeżeli zakres prac będzie tego wymagał na swój koszt i we własnym zakresie. Zamawiający może wymagać od Wykonawcy wykonania ekspertyz budowlanych w przypadku pojawienia się wątpliwości, co do planowanych i wykonanych prac. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy harmonogram finansowo - rzeczowy prac, co pozwoli na rozliczenie w przypadku przerwania prac przez Wykonawcę na każdym etapie. Po zakończeniu prac Wykonawca sporządzi inwentaryzację dostarczonych urządzeń, do zadań Wykonawcy należy też opracowanie wszystkich dokumentów technicznych wymaganych przy użytkowaniu urządzeń i podczas okresu ich serwisowania.

UWAGA:
Przedmiary robót stanowiące załącznik do niniejszej SWZ są jedynie materiałem pomocniczym dla Wykonawcy w celu ustalenia ceny ryczałtowej. Ilości i opisów poszczególnych pozycji przedmiaru robót nie należy traktować jako ostatecznie definiujących wymagania dla danych robót. Nawet jeżeli w przedmiarze – nie ujęto całego zakresu robót, to roboty muszą być wycenione i wykonane według: STWiORB i obowiązujących przepisów technicznych, wiedzy technicznej, zapisów w niniejszej SWZ.
W związku z powyższym przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną miejsca, w którym będą wykonywane roboty. Przeprowadzenie wizji lokalnej nie jest obligatoryjne. Oferta Wykonawcy, który nie przeprowadzi wizji lokalnej nie zostanie odrzucona. Wykonawca zainteresowany przeprowadzeniem wizji lokalnej będzie zobowiązany poinformować Zamawiającego o chęci przeprowadzenia wizji lokalnej celem ustalenia terminu. Informację (wniosek) o chęci przeprowadzenia wizji lokalnej należy przesłać z wykorzystaniem Platformy e-Zamówienia, o której mowa w pkt 15 SWZ. Przedstawiciel Zamawiającego nie będzie udzielał Wykonawcom odbywającym wizję żadnych informacji, wszelkie wątpliwości dotyczące przedmiotu zamówienia, Wykonawca formułuje we wniosku o wyjaśnienie treści specyfikacji (SWZ) i przekazuje za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (pkt 15 SWZ). Wykonawca biorący udział w wizji lokalnej przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność w zakresie zabezpieczenia BHP, osób, które będą dokonywać wizji w imieniu Wykonawcy.

5.4 Gwarancja
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone urządzenia na okres: trzydzieści sześć [36] miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego
i Wykonawcę Protokołu Odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

34514700-0 - Platformy ruchome

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Sadowa 5, 97-500 Radomsko, działając na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320), zwanej dalej ustawą Pzp zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Podstawa prawna unieważnienia postępowania: Art. 255 pkt 3 ustawy (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320), cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania: Zamawiający ustalił termin składania ofert w/w postępowaniu na dzień 05 września 2025 roku do godziny 10:00. Przed otwarciem ofert, Zamawiający udostępnił na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynoszącą: 142.575,00 zł brutto.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający podniósł kwotę jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do kwoty oferty najkorzystniejszej. Jednak na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) ppkt. b) odrzucił ofertę najkorzystniejszą złożoną prze Podkarpackie Przedsiębiorstwo Dźwigowe Sp. z o.o. 38-400 Krosno, Potok 505 (oferta nr 3). Cena kolejnej oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie zwiększy kwoty do ceny najkorzystniejszej z pozostałych ofert.
W związku z powyższym Zamawiający informuje jak na wstępie, że unieważnia przedmiotowe postępowanie przetargowe na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199260,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269901,63 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.