eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Remont i modernizacja placówek oświatowych prowadzonych przez Powiat Kępiński II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2023-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i modernizacja placówek oświatowych prowadzonych przez Powiat Kępiński II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kępiński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854671

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Kępno

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 0 62 7828900

1.5.8.) Numer faksu: 0 627828901

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatkepno.pl,

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkepno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

bip.powiatkepno.pl oraz https://platformazakupowa.pl/pn/powiatkepno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i modernizacja placówek oświatowych prowadzonych przez Powiat Kępiński II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a085bf47-166d-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461414

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048126/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont i modernizacja placówek oświatowych prowadzonych przez Powiat Kępiński

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282349

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AB.272.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4065040,65 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 721951,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część / Zadanie Nr 1 Remont i modernizacja placówek Oświatowych prowadzonych przez Powiat Kępiński: roboty ogólnobudowlane:
Zespól Szkól Ponadpodstawowych Nr 1 w Kępnie ul. Sienkiewicza 26 zakres robót :
Wymiana oświetlenia na sali gimnastycznej,
Remont klatki schodowej w budynku B,
Malowanie sali gimnastycznej ,
Cyklinowanie i malowanie parkietu sali, balustrady na klatkach schodowych,
Modernizacja instalacji elektrycznej,
Remont łazienki damskiej w bloku C ,
Przebudowa i modernizacja boiska sportowego,
Zakup plotera drukującego kolorowego
Zespól Szkól Specjalnych w Słupi p/ Kępnem zakres robót:
Wymiana stolarki okiennej na krytej pływalni,
Wykonanie drogi dojazdowej do placówki oraz drogi dojazdowej do krytej pływalni,
Zadaszenie przed budynkiem przy podjeździe,
Wykonanie ogrodzenia,
Wymiana szafek szatniowych na korytarzu
Zespól Szkół Ponadpodstawowych Nr 2 w Kępnie zakres prac:
Wykonanie remontu pomieszczeń piwnicznych oraz holu wejściowego i korytarza parteru wraz z okablowaniem parteru,
Biblioteka(remont pomieszczenia) i wymiana regałów,
Malowanie łazienek- 8 pomieszczeń,
Remont Centrum Kształcenia Ustawicznego w tym m.in pomieszczeń kuchni,
Wymiana rynien na budynkach zespołu szkól,
Budowa niewymiarowego boiska wielofunkcyjnego,
Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna w Kępnie zakres robót :
Wymiana podłóg w jednym gabinecie,
Zakup laptopa ,
Zakup regałów do składnicy akt ,
Wymiana mebli w gabinetach
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia został określony został w załącznikach do SWZ:
1) Projekty budowlane (załącznik nr 10 do SWZ),
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 11 do SWZ)
3) Przedmiary robót, będące załącznikiem do siwz stanowią element pomocniczy do wyceny oferty (załącznik nr 12 do SWZ),
Wzór umowy stanowiący (załącznik Nr 9 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 2665291,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część/ Zadanie Nr 2 Remont i modernizacja placówek Oświatowych prowadzonych przez Powiat Kępiński: Zespól Szkól Specjalnych w Słupi p/ Kępnem oraz Liceum Ogólnokształcące Nr 1 w Kępnie ul. Dąbrowskiego 3. – Wykonanie
fotowoltaiki zakres robót: Wykonanie Farmy fotowoltaicznej w ZSS i LO
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia został określony został w załącznikach do SWZ:
1) Projekty budowlane (załącznik nr 10 do SWZ),
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 11 do SWZ)
3) Przedmiary robót, będące załącznikiem do siwz stanowią element pomocniczy do wyceny oferty (załącznik nr 12 do SWZ),
Wzór umowy stanowiący (załącznik Nr 9 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 352484,55 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część /Zadanie Nr 3 Remont i modernizacja placówek Oświatowych prowadzonych przez Powiat Kępiński Zespół Szkól Specjalnych w Słupi/ Kępnem i Zespól Szkól Ponadpodstawowych Nr 1 – Wykonanie klimatyzacji i wentylacji zakres zadań:,
Wymiana wentylacji wraz z centralą na krytej pływalni
Klimatyzacja w ZSS
Zakup i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w ZSP Nr 1
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia został określony został w załącznikach do SWZ:
1) Projekty budowlane (załącznik nr 10 do SWZ),
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 11 do SWZ)
3) Przedmiary robót, będące załącznikiem do siwz stanowią element pomocniczy do wyceny oferty (załącznik nr 12 do SWZ),
Wzór umowy stanowiący (załącznik Nr 9 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 888000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część/ Zadanie Nr 4 Remont i modernizacja placówek Oświatowych prowadzonych przez Powiat Kępiński: Wykonanie windyw ZSP nr 2
Wykonanie windy zewnętrznej wraz z remontem klatki schodowej w budynku Zespołu Szkól Ponadpodstawowych Nr 2
w Kępnie
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia został określony został w załącznikach do SWZ:
1) Projekty budowlane (załącznik nr 10 do SWZ),
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 11 do SWZ)
3) Przedmiary robót, będące załącznikiem do siwz stanowią element pomocniczy do wyceny oferty (załącznik nr 12 do SWZ),
Wzór umowy stanowiący (załącznik Nr 9 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 772357,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu zostały złożone oferty na Część Nr 1 zamówienia. Cena jaką zaproponował Wykonawca za realizację tego zadania przewyższała kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zadania. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia środków finansowych w budżecie, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu w części Nr 1 postępowania na podstawie art. 255 pkt. 3 ww. ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3895264,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3895264,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu zostały złożone oferty na Część Nr 2 zamówienia. Cena jaką zaproponował Wykonawca za realizację tego zadania przewyższała kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zadania. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia środków finansowych w budżecie, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu w części Nr 2 postępowania na podstawie art. 255 pkt. 3 ww. ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 638370,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 881112,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 888000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 888000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 888000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU JOKPOL Józef Kołodziej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6190001140

7.3.3) Ulica: ul. Czereśniowa 25, Laski

7.3.4) Miejscowość: Trzcinica

7.3.5) Kod pocztowy: 63-620

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 888000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu zostały złożone oferty na Część Nr 4 zamówienia. Cena jaką zaproponował Wykonawca za realizację tego zadania przewyższała kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zadania. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia środków finansowych w budżecie, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu w części Nr 4 postępowania na podstawie art. 255 pkt. 3 ww. ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1720000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1720000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.