Ogłoszenie z dnia 2025-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00304603/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i obsługa konferencji promującej możliwość zastosowania najnowszych rozwiązań technologicznych w projektach perspektywy finansowej 2021-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM PROJEKTÓW POLSKA CYFROWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015627782
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spokojna 13A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-044
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cppc.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cppc.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11295061.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytucja Pośrednicząca
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i obsługa konferencji promującej możliwość zastosowania najnowszych rozwiązań technologicznych w projektach perspektywy finansowej 2021-20272.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-475c4f61-97de-4045-b7e9-540375bb75af
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00461375
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00105488/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Organizacja i obsługa konferencji promującej możliwość zastosowania najnowszych rozwiązań technologicznych w projektach perspektywy finansowej 2021-2027
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot Umowy jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304603
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/10/2025/TA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i obsługa jednodniowej konferencji w formule hybrydowej (stacjonarnie oraz online). Przedmiot zamówienia obejmuje usługi niezbędne do organizacji i obsługi konferencji, w szczególności:
a) wynajem sali konferencyjnej;
b) catering dla prelegentów/panelistów oraz uczestników;
c) realizację transmisji wideo z konferencji przez Internet wraz z obsługą techniczną;
d) obsługę techniczną konferencji;
e) fotoreportaż z konferencji;
f) pozyskanie osoby prowadzącej tj. konferansjera;
g) zapewnienie obsługi recepcji;
h) zapewnienie tłumacza migowego.
2. Opis przedmiotu zamówienia (dalej: „OPZ") znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Pismem z dnia 06.08.2025 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, którą złożył wykonawca Akademia Dla Biznesu Sp. z o.o., ul. Lelewela 3/7 lok. 69, 93-166 Łódź. Wykonawca ten w dniu 09.09.2025 r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od zawarcia umowy. Wobec powyższego Zamawiający na podstawie art. 263 ustawy Pzp dokonał ponownego badania i oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców, a także pismem z dnia 18.09.2025 r. dokonał ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty, którą złożył wykonawca Sun&More Sp. z o.o., ul. Madalińskiego 8, lok. 215, 70-101 Szczecin. Jednak Wykonawca ten również odstąpił od zawarcia umowy w przedmiotowym postępowaniu, o czym poinformował Zamawiającego w dniu 25.09.2025 r.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88071,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142080,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego na cele opałowe do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Lesznowoli
- "Zakup subskrypcji oraz świadczenie usług serwisowych dla wszystkich licencji SAP BO będących w posiadaniu Narodowego Funduszu Zdrowia".
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej zamontowanej w budynku PW ITC w częściach C i D w okresie 36 miesięcy
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia świadczone w okresie 23 miesięcy
- "Budowa budynku administracyjnego, budynku magazynowo - garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Obwodu Drogowego w Siedlcach." - nr postępowania 266/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych i restauracyjnych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
- Organizacja i przeprowadzenie jednego trzydniowego szkolenia z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej
- Kompleksowa obsługa techniczna dwóch koncertów. BAG-118/25
- Świadczenie usług dostarczania posiłków na potrzeby oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej im. Agaty Mróz w Niemczu w 2026r.
- Świadczenie usług cateringowych dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podborsku, w okresie 01.01.2026r. do 31.12.2026r.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Bobolice w 2026
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





