Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00305015/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
- 2022/BZP 00312374/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy nośników danych i akcesoriów komputerowych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KATOLICKI UNIWERSYTET LUBELSKI JANA PAWŁA II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514064
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Aleje Racławickie 14
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@kul.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kul1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Kościelna Szkoła Wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy nośników danych i akcesoriów komputerowych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09de8081-1a17-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00461343
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305015/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.274.35/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 108354,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Postępowanie zostało podzielone na dwie części. Szczegółowy opis parametrów technicznych oraz wymagań Zamawiającego dotyczących sprzętu składającego się na przedmiot zamówienia został zawarty w Załącznikach nr 1.1–1.2 do SWZ. Część 1 – Dostawy sukcesywne nośników danych, zgodnie z załącznikiem nr 1.1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia- specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu.4.5.3.) Główny kod CPV: 30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych
30234100-9 - Dysk magnetyczny
4.5.5.) Wartość części: 40088,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Postępowanie zostało podzielone na dwie części. Szczegółowy opis parametrów technicznych oraz wymagań Zamawiającego dotyczących sprzętu składającego się na przedmiot zamówienia został zawarty w Załącznikach nr 1.1–1.2 do SWZ. Część 2 – Dostawy sukcesywne akcesoriów komputerowych, zgodnie z załącznikiem nr 1.2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu.4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237280-5 - Akcesoria zasilające
30237400-3 - Akcesoria do wprowadzania danych
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
30233132-5 - Napędy dyskowe
30237100-0 - Części komputerów
32252000-4 - Telefony GSM
32351300-1 - Akcesoria do urządzeń audio
4.5.5.) Wartość części: 68266,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70002,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70002,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70002,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Wroński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Speedserwis Tomasz Wroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121591162
7.3.3) Ulica: Krasińskiego 19
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-709
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70002,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95466,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95466,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95466,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Wroński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Speedserwis Tomasz Wroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121591162
7.3.3) Ulica: Krasińskiego 19
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-709
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95370,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa materacy blatów stołów TruSystem 7500 na potrzeby COZL.
- RDW we Włodawie. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 816 od km 97+271 do km 97+355 w zakresie drogi dla pieszych w Uhrusku
- Dostawa infrastruktury sieciowej dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie
- Dostawa przełączników sieciowych i listew zasilających
- Usługi sprzątania pomieszczeń dla Telewizji Polskiej S.A. Oddział Terenowy w Lublinie w likwidacji w okresie 18 miesięcy
- Dostawa 6 szt. komputerów do symulatora lotu dronem do szkół ponadpodstawowych Powiatu Lubelskiego w ramach realizacji projektu "Laboratorium Innowacji 3D w szkołach powiatu lubelskiego"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa doposażenia sprzętu pracowni zamawianego w ramach projektu pt. "Kompetencje zawodowe - szansą na lepsze jutro III"
- Rozbudowa pawilonu szpitalnego ZOL wraz z infrastrukturą zadanie pn.: "Zwiększenie potencjału oraz poprawa jakości i dostępności usług med. ZOL poprzez rozbudowę i doposażenie w sprzęt med."
- Zakup sprzętu komputerowego celem wyposażenia pracowni dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 1 w Cieszynie ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
- Dostawa zestawu do prowadzenia zajęć metodą Warnkego wraz ze szkoleniem kadry PCPR
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz agregatu prądotwórczego w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju - Część I
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.