Ogłoszenie z dnia 2025-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00317437/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
- 2025/BZP 00337143/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Stworzenie i wdrożenie nowego serwisu internetowego Muzeum Narodowego w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-062
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: (12) 433-56-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@mnk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mnk.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Stworzenie i wdrożenie nowego serwisu internetowego Muzeum Narodowego w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b72dc6e2-484f-492b-b6c7-11030454c6f6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00461186
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00145375/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wykonanie strony internetowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00317437
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EP.ZP.271.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 190996,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest stworzenie i publikacja w sieci www serwisu internetowego mnk.pl w polskiej i angielskiej wersji językowej w oparciu o projekt dostarczony przez zamawiającego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) przygotowanie systemu zarządzania treścią (CMS) wraz z instrukcją użytkowania oraz szkoleniem pracowników;
2) wprowadzenie treści na stronę do momentu publikacji w sieci www oraz migrację danych;
3) sporządzenie Dokumentacji Technicznej;
4) publikacja serwisu www;
5) Start Produkcyjny.
3. Zamawiający wymaga co najmniej 26 tygodniowego okresu monitoringu powdrożeniowego, w ramach którego będzie realizował prace programistyczne (godziny rozwojowe) w ilości co najmniej 30 godzin.
4. Zamawiający wymaga co najmniej 24 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi.
5. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania, wybranemu Wykonawcy, zamówienia z wolnej ręki obejmującego realizację podobnych Usług, w terminie do 3 lat od dnia zawarcia umowy na wykonanie zamówienia podstawowego. Zakres zamówienia z wolnej ręki określa rozdział XXXIV SWZ.
6. Realizacja zamówienia została podzielona na następujące etapy:
1) Etap wstępny, w ramach którego zostaną omówione szczegółowe zasady bieżącej współpracy (w ramach tego etapu możliwe będą spotkania z działami zaangażowanymi w prace nad www oraz firmami zewnętrznymi). / do 2 tygodni od podpisania umowy
2) Etap I – serwis testowy w wersji polskiej wraz z testami
• Zakres: wdrożenie testowej wersji PL, szablony, funkcjonalności, testy wewnętrzne
• Efekty: dostęp do wersji testowej, raport z testów, dokumentacja
• Weryfikacja: przegląd funkcjonalny i wizualny, akceptacja po naniesieniu korekt
3) Etap II – serwis testowy w wersji angielskiej wraz z testami
• Zakres: wdrożenie wersji EN, tłumaczenia, szablony, funkcjonalności, testy wewnętrzne
• Efekty: wersja dwujęzyczna serwisu,
• Weryfikacja: weryfikacja poprawności językowej i technicznej, akceptacja po korektach
4) Etap III – podpięcie, konfiguracja i testy usług powiązanych
• Zakres: integracja z usługami zewnętrznymi (API, newsletter, analityka), testy
• Efekty: działające integracje, dokumentacja, raport z testów
• Weryfikacja: testy funkcjonalne, zatwierdzenie działania usług
5) Etap IV – finalne testy i korekty, szkolenia z panelu CMS, instrukcja do panelu CMS. migracja treści archiwalnych
• Zakres: poprawki, szkolenie pracowników, dokumentacja użytkownika
• Efekty: finalna wersja testowa, materiały szkoleniowe, raport z szkolenia
• Weryfikacja: sprawdzenie poprawek, akceptacja końcowa wersji testowej
6) Etap V – migracja na serwer docelowy, publikacja serwisów www, Start Produkcyjny Systemu
7) Etap VI - monitoring po wdrożeniu, prace programistyczne (godziny rozwojowe)
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72254000-0 - Testowanie oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137700,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272194,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137700,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: nFinity.pl Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992651436
7.3.3) Ulica: Ul. Wandy 7/4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-320
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137700,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12,42 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Położenie płytek gresowych w kl. I-III oraz pomieszczeniach zsypowych kl. II-III w budynku ul. Grota Roweckiego 39
- Wymiana 3 szt. wind osobowo - towarowych (MDA) w budynku mieszkalnym ul. Grota Roweckiego 39
- Montaż instalacji ogniw fotowoltaicznych w budynku ul. Lipińskiego 6
- Dostawa samochodu osobowego SUV klasy D o napędzie hybrydowym plug-in.
- Dostawa aparatów telefonicznych VOIP dla Sądu Rejonowego w Wieliczce
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy papieru biurowego, na potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (z wyłączeniem UJ Collegium Medicum).
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawę, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Ożarów"
- Dostawa w formie elektronicznej subskrypcji systemu uwierzytelniania wieloskładnikowego wraz z usługą wdrożenia na urządzeniach będących w zasobach Zamawiającego
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miasto Sierpc
- Dostawa i wdrożenie rozwiązań informatycznych z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miejska Człuchów"
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla użytkowanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA Systemu FUDO
- Dzierżawa modułów programów: Petrel, Techlog, Petromod lub równoważnych - na okres 1 miesiąca na potrzeby WGGiOŚ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





