Ogłoszenie z dnia 2022-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00424997/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa utrzymania czystości i dezynfekcji w budynkach
Sądu Rejonowego w Skierniewicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Skierniewicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 12/14
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: (46) 834 49 02
1.5.8.) Numer faksu: 046 811 22 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@skierniewice.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skierniewice.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa utrzymania czystości i dezynfekcji w budynkachSądu Rejonowego w Skierniewicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1544ef8c-5c33-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00460882
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00076459/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Sprzątanie i dezynfekcja pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Skierniewicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.26-15/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 232373 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Przedmiot zamówienia:
a) sprzątanie pomieszczeń biurowych, sal rozpraw, toalet, korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń socjalnych, pomieszczeń archiwum, pomieszczeń gospodarczych
i magazynowych, pomieszczeń aresztu, wejścia głównego oraz wejść przy zastosowaniu środków czystości i sprzętu wykonawcy, wraz z uzupełnianiem dozowników w toaletach w mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy, które zapewnia Zamawiający.
b) dezynfekcja powierzchni płaskich poprzez zmycie ich dedykowanym płynem
do dezynfekcji. Dezynfekcja obejmuje pokoje, korytarze, sale rozpraw, BOI,
Biuro Podawcze, Centralną Informację Ksiąg Wieczystych, toalety, stanowisko ochrony, pomieszczenia spotkań z podopiecznymi, areszt. W zakresie dezynfekcji jest zmywanie stołów, blatów, ławek, biurek, urządzeń biurowych, zlewów
z bateriami, innego wyposażenia toalet (dotykanych przez użytkowników), poręczy, klamek, przeszkleń (zabezpieczeń) ochronnych i miejsc narażonych
na częsty dotyk interesantów, pracowników. Uzupełnianie płynu do dezynfekcji rąk w podajnikach automatycznych lub podajnikach grawitacyjnych. Preparaty
do dezynfekcji rąk zapewnia Zamawiający. Płyn do dezynfekcji powierzchni zapewnia Wykonawca
c) dezynfekcja podłóg zmywanych na mokro. Dezynfekcja powinna być wykonana zgodnie z zaleceniami Producenta środka. Płyn do dezynfekcji zapewnia Wykonawca.
d) mycie okien wewnętrznych i zewnętrznych, żaluzji oraz parapetów zewnętrznych i wewnętrznych ,
e) pranie wykładzin dywanowych i dywanów, mebli tapicerowanych, foteli,
f) powiadamianie ochrony o zakończeniu świadczenia usługi w celu zamknięcia budynku Sądu przez grupę interwencyjną,
g) zakręcanie dopływu wody zimnej i ciepłej po zakończeniu świadczenia usługi danego dnia.
- w budynku Sądu przy ul. Reymonta 12/14,
- w budynku Sądu przy ul. Kozietulskiego 3 (Ośrodek Kuratorski);
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228042 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 326934 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228042 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAK-BUD Jakub Budziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652847671
7.3.3) Ulica: ul. Rudzicka 40 I
7.3.4) Miejscowość: Wola Podłężna
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228042 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- "Dostawa i montaż siatki zabezpieczającej - ochronnej przed ptakami pod wiaduktem w ciągu DK 70 w Skierniewicach"
- Dostawa Pojazdu Specjalnego Lekkiego Operacyjnego
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencjału badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026 - Przetarg II
- Wykonanie usługi w zakresie utrzymania czystości wewnątrz oraz na zewnątrz budynku oraz usługa dozoru na zasadzie portiera z obsługą szatni w budynku Starostwa Powiatowego w Skierniewicach
- Dostawa pojazdu specjalistycznego osobowo-towarowego II
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi stałego utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych należących do Gminy Opole w 2026 r.
- Kompleksowa usługa sprzątania w budynku Radio Lublin S.A. w likwidacji
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI OBIEKTÓW CHROBRY GŁOGÓW S.A. W GŁOGOWIE PRZY UL. RUDNOWSKIEJ 17 A, 17 B i UL. WITA STWOSZA 1, 1A. oraz przy ul. Bolesława Śmiałego 2A.
- Świadczenie usługi w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach budynków Narodowego Starego Teatru im. H. Modrzejewskiej w Krakowie
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz mieszkań hotelowych Państwowej Inspekcji Pracy Głównego Inspektoratu Pracy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





