eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneZakup i sukcesywna dostawa leków do apteki szpitalnej



Ogłoszenie z dnia 2025-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa leków do apteki szpitalnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno - Rehabilitacyjny w Zakopanem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296377

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oswalda Balzera 15

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klinika.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://usorwzakopanem.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywna dostawa leków do apteki szpitalnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b558f1a-57cd-478e-95c4-aeed17608724

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00460810

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038703/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.20 Dostawa leków do apteki szpitalnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00415308

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-271-15/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Metyloprednizolonu octan, zarejestrowany jako produkt leczniczy do stosowania u ludzi inj.
"Dihydroxyaluminii
natrii carbonas" zawiesina
"LEK ZAWIERAJĄCY :250 mg magnezu wodoroasparaginianu co odpowiada 17 mg jonów magnezu oraz
250 mg potasu wodoroasparaginianu , co odpowiada 54 mg jonów potasu." tabl
ETOFENAMATE żel
FENOTEROL aerozol
FENOTEROLUM+IPRATROPIUM BROMIDE aerozol
"100 j.m. insuliny ludzkiej (Insulinum humanum) rozpuszczalnej/ 1 ml,
otrzymywanej metodą rekombinacji DNA E. coli.
Każdy wkład do wstrzykiwacza zawiera 3 ml roztworu, co odpowiada 300 j.m. insuliny
rozpuszczalnej. " inj.
THIETHYLPERAZINE inj.
Lactobacillus rhamnosus min. 10 mld CFU, lub Lactobacillus rhamnosus i lactobacillus helveticus; zarejestrowane jako produkt leczniczy i wymagany zapis w chpl o możliwości stosowania u niemowląt, dzieci i dorosłych. kaps
NIFUROXAZIDE zawiesina
WAZELINA BIAŁA maść
ŻEL DO NÓG Z KASZTANOWCEM żel
PREPARAT DO ZWALCZANIA WSZAWICY GŁOWOWEJ. NIE WYMAGANY STATUS LEKU. płyn/szampon/żel
PARACETAMOL czopki
PARACETAMOL zaw. Doustna
POTASSIUM CHLORIDE tabl. o przedłuż. uwaln.
NALOXONE inj.
POTASSIUM CHLORIDE inj.
METFORMIN tabl
METFORMIN tabl XR
METFORMIN tabl XR
METFORMIN tabl
METFORMIN tabl XR
METFORMIN tabl

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 25420,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

DROTAVERINE inj.
FORMOTEROL aerozol doustny
TRIMEBUTINE tabl
Maść z witaminą A maść
TRAMADOL inj.
TRAMADOL inj.
VENLAFAXINE kaps
PENTOXIFYLLINE tabl o przedłuż. uwal.
CALCIUM CHLORIDE inj.
KWAS TRANEKSAMOWY inj.
CLOTRIMAZOLE krem
ETAMSYLATE inj.
FLUMAZENIL inj.
GLUCOSE inj.
CLONIDINE tabl
ACICLOVIR krem
CHLORSUCCILLIN INJ
LINEZOLID inj
BUPRNORFINE SYSTEM TRANSDERMALNY
BUPRNORFINE SYSTEM TRANSDERMALNY
BUPRNORFINE SYSTEM TRANSDERMALNY
DICLOFENAC inj.
SACCHAROMYCES BOULARDII zarejstrowany jako produkt leczniczy kaps

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 14262,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

WAPNO SODOWANE MEDYCZNE, medyczny absorbent CO2, mający postać krótkich, porowatych walców o średnicy 3 mm, granulki posiadają indykator zmiany koloru (z białego na fioletowy) granulat

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 2100,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PŁYN WIELOELEKTROLITOWY zawierający jony : Na, K, Mg, Ca, Cl , octany,jabłczany, jałowy, Osmolarność roztworu wynosi 309 mOsmol/l, pH: 5,1 – 5.9 roztwór do infuzji
Ibuprofen roztwór do infuzji
Ibuprofen roztwór do infuzji
PARACETAMOL roztwór do infuzji
Fluconazole roztwór do infuzji
Potassium Chloride 0,15% + Sodium Chloride 0,9% B.Braun 1,5 g/l + 9,0 g/l roztwór do infuzji 500 ml roztwór do infuzji
Potassium Chloride 0,3% + Sodium Chloride 0,9% B.Braun 3g /l + 9,0 g/l roztwór do infuzji 500 ml Ecoflac plus roztwór do infuzji
lignocaine inj
Proszek do sporządzania roztworu do infuzji, zawierający 13 witamin w tym rozpuszczalne w tłuszcach i w wodzie. Stosowany w celu zaspokojenia dobowego zapotrzebowania na witaminy pacjentów, którzy nie są w stanie przyjmować witamin doustnie z pożywieniem. Można podawać dorosłym i dzieciom w wieku 11 lat i starszym. proszek do sporządzania roztworu do infuzji
10 % roztwór aminokwasów dla dzieci od 2 r.ż, młodzieży i dorosłych do stosowanie w żywieniu pozajelitowym roztwór do infuzji
10 % roztwór aminokwasów do stosowania żywienia pozajelitowego u pacjentów z ciężką niewydolnością wątroby oraz umiarkowaną lub ciężką encefalopatią wątrobową, lub ostrą lub podostrą niewydolnością wątroby. Przeznaczony dla wania u dorosłych, młodzieży i dzieci w wieku powyżej 2 lat roztwór do infuzji
preparat do żywienia pozajelitowego - worek 3 komorowy (aminokwasy +glukoza + emulsja tłuszczowa: średniołańcuchowe triglicerydy (50%MCT), olej sojowy (40%LCT ) oraz triglicerydy kwasów Omega 3 (10%) wg monografii nr 1352) zawierający cynk, 35,0 g aminokwasów, 90 g glukozy, 5 g azotu, o kaloryczności 740 kcal do podaży drogą żył centralnych. preparat dożylny
Natrium Chloratum pro irrigatione roztwór do irygacji
Natrium Chloratum pro irrigatione roztwór do irygacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 123400,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ORYTAWANCYNA INJ
GENTAMICIN gąbka prod.leczniczy
GENTAMYCIN gąbka prod.leczniczy

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 20425,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PARACETAMOL x 1 fiol

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 26000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PŁYN WIELOELEKTROLITOWY zawierający jony : Na, K, Mg, Ca,Cl, octany, cytryniany , jałowy, Osmolarność roztworu wynosi 295 mOsmol/l, pH: 5,5 – 7,5. x 1 butelka/worek
PŁYN WIELOELEKTROLITOWY zawierający jony : Na, K, Mg, Ca, Cl , octany, cytryniany , jałowy, Osmolarność roztworu wynosi 295 mOsmol/l, pH: 5,5 – 7,5. x1 butelka/worek
GLUCOSE x 1 butelka/worek
GLUCOSE x 1 butelka/worek

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 28250,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Płyn pediatryczny wyrównawczy zawierający jony: Na, K, Cl, Mg, Ca, octanowe i glukozę o osmolarności 351mOsmol/l x1 butelka
GLUCOSE x 1 butelka/worek

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 2800,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

MANNITOL x 1 butelka

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 80,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie wpłynęła żadna oferta

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14598,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14598,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14598,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15765,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-08-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie wpłynęła żadna oferta

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136699,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136699,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136699,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039

7.3.4) Miejscowość: Wareszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2026-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136699,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-08-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19000,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19000,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19000,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19000,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-08-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19644,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20015,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19644,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19644,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-08-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29362,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29362,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29362,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29362,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-08-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2459,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2459,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2459,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039

7.3.4) Miejscowość: warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2459,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-08-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039

7.3.4) Miejscowość: warszawa

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.