Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00156747/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
- 2022/BZP 00168603/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-19
- 2022/BZP 00173359/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-24
- 2022/BZP 00183174/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-27
- 2022/BZP 00191949/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-02
- 2022/BZP 00198191/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie projektem oraz nadzór prawny dla projektu „Przeprowadzenie prac konser., restaurator. oraz robót bud. w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śl. i ochrony jej dziedzictwa kulturowego”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OPERA ŚLĄSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279315
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Moniuszki 21-23
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 3966856; +48 32 3966800
1.5.8.) Numer faksu: +48 32 2814335
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@opera-slaska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera-slaska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/operaslaska1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie projektem oraz nadzór prawny dla projektu „Przeprowadzenie prac konser., restaurator. oraz robót bud. w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śl. i ochrony jej dziedzictwa kulturowego”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b4c14a9-d165-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00460804
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00088592/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zarządzanie projektem oraz nadzór prawny dla projektu: Przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śląskiej...
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dofinansowanie realizacji projektu w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: V. Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów, działanie: 5.3. Dziedzictwo kulturowe, poddziałanie: 5.3.3. Dziedzictwo kulturowe – kluczowe instytucje kultury.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156747/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-3811-01/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 390000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: Zarządzanie projektem oraz nadzór prawny dla projektu „Przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śląskiej i ochrony jej dziedzictwa kulturowego”.
2. Zadaniem Wykonawcy jest zarządzanie projektem oraz zapewnienie obsługi formalno-prawnej realizacji projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, umową o dofinansowanie, umową z Generalnym Wykonawcą, wytycznymi, Przewodnikiem dla beneficjentów oraz innymi wytycznymi właściwymi dla Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
3. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało rozliczenie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej oraz zapewnienie obsługi prawnej.
4. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), ustawie z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2021 poz. 710 ze zm.), ustawie
z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 2020 poz. 1740 z późn. zm.) i ustawie
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).
5. Dane lokalizacyjne obiektu-przedmiotu zamówienia.
Opera Śląska w Bytomiu ul. Stanisława Moniuszki 21-23, 41-902 Bytom
województwo: śląskie
powiat: Bytom miasto na prawach powiatu
jednostka ewidencyjna: 246201_1 M. Bytom
obręb: 0002 Bytom, nr katastralny działki: 54
Budynek Opery Śląskiej w Bytomiu został wpisany do rejestru zabytków dawnego województwa katowickiego pod numerem A/1225/77 z mocy decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach z dnia 28.03.1977.
6. Szczegółowy zakres Inwestycji został określony w dokumentacji zamówienia GK-3811-01/20 pn. „Przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śląskiej i ochrony jej dziedzictwa kulturowego” - dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/354985
12. Pełny, szczegółowy i wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia został określony w:
12.1. SWZ
12.2. Projektowanych postanowieniach umowy
12.3. Odpowiedziach na pytania udzielonych w trakcie prowadzonej procedury przetargowej (jeżeli dotyczy),
12.4. Szczegółowy zakres Inwestycji został określony w dokumentacji zamówienia GK-3811-01/20 pn. „Przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śląskiej i ochrony jej dziedzictwa kulturowego” - dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/354985
Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie oraz w sposób zgodny ze wszystkimi warunkami i wymaganiami określonymi w ww. dokumentach wraz z załącznikami oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wytycznymi Instytucji Zarządzającej.
Wszystkie ww. dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
79100000-5 - Usługi prawnicze
79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 948000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233690,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Inwestycyjne WUDIMEKS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 150523380
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 60/62
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNE"WUDIMEKS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNE"WUDIMEKS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233690,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa blach i kształtowników dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń Część I: Dostawa blach Część II: Dostawa kształtowników stalowych
- Dostawa i montaż fabrycznie nowego dźwigu osobowego w istniejącym szybie windowym wraz z demontażem starego dźwigu na potrzeby realizacji projektu pod nazwą: "Dostępny DPS dla Dorosłych"
- PRZEBUDOWA SZKOLNEGO BASENU PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 28 W BYTOMIU
- Dostawa odzieży roboczej oraz odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej na potrzeby MZDIM Bytom w 2024 r. w podziale na zadania.
- Dostawa materiałów dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń, w tym: Część I i II
- Dostawa wskaźników napięcia, mierników i urządzeń elektromechanicznych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń."
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy ul. Nowej Sadowej w Gdańsku w układzie docelowym w ramach zadania pt. "Budowa i przebudowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta"
- "Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo - historycznej" - etap III" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Baszowice - Gmina Nowa Słupia w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa zbiornika nr 11 na Potoku Oliwskim - Kuźnia Wodna w Gdańsku" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Sporządzenie kompletnej dok. tech. dla zadań: 1) Dok. proj. kan. sanit. w m. Dąbrowa Szlachecka, 2) Dok. proj. kan. sanit. w m. Nowa Wieś Szlachecka, 3) Dok. proj. kan. sanit. w m. Zagacie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę internatu przy Zespole Szkół w Siemiatyczach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.