Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00407775/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 47 87 121 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.zych@wr.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fed0d759-5863-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00460712
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016033/34/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup materiałów prewencyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407775
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-107-006-107/2023/DZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 300000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 28461,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław, tj. smyczy z karabińczykiem, długopisów reklamowych, ołówków grafitowych, zawieszek odblaskowych, zawieszek zapachowych, kredek z temperówką, naklejek wypukłych 3D i kubków porcelanowych reklamowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ilości i opis poszczególnych materiałów prewencyjnych) opisano w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy oraz w załączniku nr 1a do SWZ – załączniki graficzne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79250,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170343308
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 2
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont i przebudowa pomieszczeń sanitarnych w budynku Zespołu Szkół nr 6 przy ul. Nowodworskiej 70-82 we Wrocławiu we Wrocławiu
- "Usługa programowania w ramach projektu pn. "Precyzyjne pozycjonowanie GNSS w czasie rzeczywistym - serwis online, umowa nr LIDER13/0075/2022 z dnia 15.03.2023"
- Malowanie ścian i sufitów w wiatrołapach i klatkach schodowych w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu, stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników UMWD zaangażowanych w realizację Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027 (w ramach 6 zadań)
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK.
- Świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na zagraniczne i krajowe podróże służbowe oraz pośrednictwo w procesie uzyskiwania i zakupu wiz na potrzeby Jednostek UMW
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Fundacji Orły Sportu
- "Wykonanie materiałów promocyjno-reklamowych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Dostawa artykułów odblaskowych i gadżetów reklamowych wykorzystywanych w działaniach profilaktycznych na rzecz bezpieczeństwa publicznego, z podziałem na 2 części.
- Dostawa materiałów promocyjnych dla IPN
- Zakup gadżetów reklamowych na Dzień Małego Studenta
- Produkcja, oznakowanie i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych dla Programu Interreg NEXT Polska - Ukraina 2021-2027.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.