eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pi³a › ¦wiadczenie us³ug odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z terenu Szko³y Policji w Pile

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-11-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z terenu Szko³y Policji w Pile

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A POLICJI W PILE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570290663

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Staszica 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pi³a

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 774 21 12

1.5.8.) Numer faksu: 47 774 23 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sppila.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pila.szkolapolicji.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

szkolenie Policji

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z terenu Szko³y Policji w Pile

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-adb5f157-6ca1-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00460578

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00097942/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z terenu Szko³y Policji w Pile

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_pila

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_pila

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, zosta³y opisane na stronie operatora w Regulaminie Internetowej platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o. o., zwany dalej „Regulaminem”. Sposób sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu wydanym na podstawie art. 70 ustawy .

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_pila

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2), zwanego dalej „RODO”, oraz art. 19 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼n. zm.), zwan± dalej „ustaw± Pzp”, informujemy, ¿e:
1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Szko³y Policji w Pile z siedzib± w Pile przy Pl. Staszica 7, 64-920 Pi³a.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: tel. (47) 774 2310, e-mail: iod.sppila@sppila.policja.gov.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z:
1) przeprowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) realizacj± umowy, w przypadku wyboru Pana/Pani oferty – podstaw± prawn± jest wykonanie umowy lub podjêcie dzia³añ na Pani/Pana ¿±danie przed jej zawarciem.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych osobowych wynikaj± z przepisów ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do Pani/Pana danych osobowych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora Pani/Pana danych osobowych ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO .
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, w przypadku podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 395/JZ-198/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z terenu Szko³y Policji w Pile. Kody odpadów:
• 20 01 01 - papier
• 20 01 39 - plastik
• 20 01 08 - BIO
• 20 01 02 - zmieszane
• 20 03 01 - szk³o.
Obowi±zkiem Wykonawcy jest:
1) wyposa¿enie Zamawiaj±cego w odpowiedni± liczbê i rodzaj pojemników do sk³adowania odpadów – zgodnie ze Specyfikacj± asortymentowo – ilo¶ciowo –warto¶ciow±, stanowi±c± za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) utrzymanie pojemników we w³a¶ciwej sprawno¶ci technicznej;
3) utrzymanie pojemników w czysto¶ci i ich dezynfekcjê;
4) systematyczne odbieranie odpadów gromadzonych w pojemnikach zgodnie
z ustalon± czêstotliwo¶ci±;
5) pozostawienie na stanowisku pojemników ca³kowicie opró¿nionych;
6) ustawienie pojemników we w³a¶ciwe miejsca po ich opró¿nieniu;
7) wymiana pojemników zu¿ytych w wyniku bie¿±cej eksploatacji oraz uszkodzonych;
8) ponoszenie ca³kowitej odpowiedzialno¶ci za wywóz odpadów do miejsca na ten cel przeznaczonego oraz ich zagospodarowania;
9) czyszczenie miejsca za¶mieconego po za³adunku do samochodu Wykonawcy.
5. Wykonawca zobowi±zany jest realizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 2 do SWZ.
6. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, w tym liczba pojemników na odpady, które Wykonawca udostêpni Zamawiaj±cego w czasie realizacji umowy, prognozowana liczba odbiorów odpadów i wszelkie wymagania Zamawiaj±cego dotycz±ce realizacji przedmiotowej us³ugi zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta bêdzie spe³niaæ wymagania okre¶lone w SWZ i otrzyma najwy¿sz± warto¶æ punktów w jedynym kryterium jakim jest cena.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e: posiada zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie odbioru (zbierania i transportu – aktywny wpis w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami, tzw. BDO) odpadów komunalnych i segregowanych oraz prowadzenia zwi±zanej z tym ewidencji oraz sprawozdawczo¶ci zgodnie z ustaw± z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 699, z pó¼n. zm.). Zezwolenia musz± byæ wa¿ne w ca³ym okresie obowi±zywania umowy.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postêpowania:
1) odpisu lub informacji z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) zezwolenia na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie odbioru (zbierania i transportu – aktywny wpis w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami, tzw. BDO) odpadów komunalnych i segregowanych oraz prowadzenia zwi±zanej z tym ewidencji oraz sprawozdawczo¶ci zgodnie z ustaw± z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 699, z pó¼n. zm.). Zezwolenia musz± byæ wa¿ne w ca³ym okresie obowi±zywania umowy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy, którego wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) Specyfikacjê asortymentowo- ilo¶ciowo- warto¶ciow±, której wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ,
3) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ. O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert;
4) Dokument KRS lub CEIDG, w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym sk³adania o¶wiadczenia woli
5) Ewentualne pe³nomocnictwo.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia na zasadach okre¶lonych w art. 117 ustawy Pzp.
2. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, o którym mowa w rozdziale VIII.A ust. 1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ do³±czone do oferty.
4. Oferta musi byæ podpisana przez wszystkie podmioty tworz±ce konsorcjum lub ustanowionego pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
5. Je¶li ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie bêdzie wykonywaæ czê¶æ zamówienia, do którego przepisy wymagaj± posiadania uprawnieñ czy te¿ Zamawiaj±cy opisa³ sposób oceny spe³nienia warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie wiedzy i do¶wiadczenia to ka¿dy z nich musi wykazaæ, i¿ posiada uprawnienia i posiada wiedzê i do¶wiadczenie dotycz±ce czê¶ci zamówienia przewidzianego Wykonawcy do wykonania.
6. W przypadku zaistnienia okoliczno¶ci o których mowa w ust. 5, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie z którego wynika, które dostawy bêd± realizowane przez poszczególnych wykonawców.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie:
1) ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania;
2) w przypadku ustanowienia pe³nomocnika przyjmuje siê, ¿e pe³nomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ
z orygina³em wszystkich dokumentów;
3) pe³nomocnictwo musi wynikaæ z umowy lub z innej czynno¶ci prawnej, mieæ formê pisemn±; wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z pe³nomocnikiem;
4) je¿eli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy mo¿e przed zawarciem umowy wezwaæ pe³nomocnika do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany postanowieñ zawartej umowy zosta³y opisane w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowi± za³±cznik nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-05 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza sk³adania oferty dostêpnego na https://platformazakupowa.pl/pn/sp_pila w konkretnym postêpowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-05 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-03

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

W nawi±zaniu do art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia okresu realizacji umowy do 2 miesiêcy po terminie okre¶lonym w umowie, w ramach okre¶lonych na ten cel ¶rodków finansowych i ¿±dania zawarcia
w tym zakresie aneksu do umowy.
W nawi±zaniu do art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ niezrealizowania przedmiotu zamówienia o warto¶ci do 50 % wynagrodzenia brutto, z tytu³u niezrealizowania czê¶ci zamówienia Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia finansowe oraz prawne.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.