eGospodarka.pl

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pi豉 › 安iadczenie us逝g odbioru i zagospodarowania odpad闚 komunalnych zbieranych selektywnie z terenu Szko造 Policji w Pile



Og這szenie z dnia 2022-11-25


Powi您ane og這szenia:

Og這szenie o zam闚ieniu
Us逝gi
安iadczenie us逝g odbioru i zagospodarowania odpad闚 komunalnych zbieranych selektywnie z terenu Szko造 Policji w Pile

SEKCJA I - ZAMAWIAJ。Y

1.1.) Rola zamawiaj帷ego

Post瘼owanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj帷ego

1.2.) Nazwa zamawiaj帷ego: SZKOx POLICJI W PILE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570290663

1.5) Adres zamawiaj帷ego

1.5.1.) Ulica: Plac Staszica 7

1.5.2.) Miejscowo嗆: Pi豉

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Wojew鏚ztwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 774 21 12

1.5.8.) Numer faksu: 47 774 23 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sppila.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj帷ego: www.pila.szkolapolicji.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj帷ego: Zamawiaj帷y publiczny - inna pa雟twowa jednostka organizacyjna nieposiadaj帷a osobowo軼i prawnej

1.7.) Przedmiot dzia豉lno軼i zamawiaj帷ego: Inna dzia豉lno嗆

szkolenie Policji

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og這szenie dotyczy:

Zam闚ienia publicznego

2.2.) Og這szenie dotyczy us逝g spo貫cznych i innych szczeg鏊nych us逝g: Nie

2.3.) Nazwa zam闚ienia albo umowy ramowej:

安iadczenie us逝g odbioru i zagospodarowania odpad闚 komunalnych zbieranych selektywnie z terenu Szko造 Policji w Pile

2.4.) Identyfikator post瘼owania: ocds-148610-adb5f157-6ca1-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer og這szenia: 2022/BZP 00460578

2.6.) Wersja og這szenia: 01

2.7.) Data og這szenia: 2022-11-25

2.8.) Zam闚ienie albo umowa ramowa zosta造 uj皻e w planie post瘼owa: Tak

2.9.) Numer planu post瘼owa w BZP: 2022/BZP 00097942/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu post瘼owa:

1.3.1 安iadczenie us逝g odbioru i zagospodarowania odpad闚 komunalnych zbieranych selektywnie z terenu Szko造 Policji w Pile

2.11.) O udzielenie zam闚ienia mog ubiega si wy陰cznie wykonawcy, o kt鏎ych mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zam闚ienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wsp馧finansowanego ze 鈔odk闚 Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zam闚ienia wraz z podstaw prawn

Zam闚ienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOST襾NIANIE DOKUMENT紟 ZAM紟IENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego post瘼owania

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_pila

3.2.) Zamawiaj帷y zastrzega dost瘼 do dokument闚 zam闚ienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi您ani s do sk豉dania ofert, wniosk闚 o dopuszczenie do udzia逝 w post瘼owaniu, o鈍iadcze oraz innych dokument闚 wy陰cznie przy u篡ciu 鈔odk闚 komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o 鈔odkach komunikacji elektronicznej, przy u篡ciu kt鏎ych zamawiaj帷y b璠zie komunikowa si z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_pila

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz帷e korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporz康zania, wysy豉nia i odbierania korespondencji elektronicznej, zosta造 opisane na stronie operatora w Regulaminie Internetowej platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o. o., zwany dalej „Regulaminem”. Spos鏏 sporz康zenia, wysy豉nia i odbierania korespondencji elektronicznej musi by zgodny z wymaganiami okre郵onymi w rozporz康zeniu wydanym na podstawie art. 70 ustawy .

3.7.) Adres strony internetowej, pod kt鏎ym s dost瘼ne narz璠zia, urz康zenia lub formaty plik闚, kt鏎e nie s og鏊nie dost瘼ne: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_pila

3.8.) Zamawiaj帷y wymaga sporz康zenia i przedstawienia ofert przy u篡ciu narz璠zi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narz璠zi, kt鏎e nie s og鏊nie dost瘼ne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) J瞛yki, w jakich mog by sporz康zane dokumenty sk豉dane w post瘼owaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi您ek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz康zenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os鏏 fizycznych w zwi您ku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep造wu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og鏊ne rozporz康zenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2), zwanego dalej „RODO”, oraz art. 19 ustawy z dnia 11 wrze郾ia 2019 r. – Prawo zam闚ie publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z p騧n. zm.), zwan dalej „ustaw Pzp”, informujemy, 瞠:
1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Szko造 Policji w Pile z siedzib w Pile przy Pl. Staszica 7, 64-920 Pi豉.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: tel. (47) 774 2310, e-mail: iod.sppila@sppila.policja.gov.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane b璠 na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi您anym z:
1) przeprowadzeniem post瘼owania o udzielenie zam闚ienia publicznego;
2) realizacj umowy, w przypadku wyboru Pana/Pani oferty – podstaw prawn jest wykonanie umowy lub podj璚ie dzia豉 na Pani/Pana 膨danie przed jej zawarciem.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych b璠 osoby lub podmioty, kt鏎ym udost瘼niona zostanie dokumentacja post瘼owania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe b璠 przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zako鎍zenia post瘼owania o udzielenie zam闚ienia, a je瞠li czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca造 czas trwania umowy.
6. Obowi您ek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpo鈔ednio Pani/Pana dotycz帷ych jest wymogiem okre郵onym w przepisach ustawy Pzp, zwi您anym z udzia貫m w post瘼owaniu o udzielenie zam闚ienia publicznego; konsekwencje niepodania okre郵onych danych osobowych wynikaj z przepis闚 ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie b璠 podejmowane w spos鏏 zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dost瘼u do Pani/Pana danych osobowych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo 膨dania od administratora Pani/Pana danych osobowych ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze瞠niem przypadk闚, o kt鏎ych mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urz璠u Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, 瞠 przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO .
9. Nie przys逝guje Pani/Panu:
1) w zwi您ku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuni璚ia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o kt鏎ym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, w przypadku podstaw prawn przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAM紟IENIA

4.1.) Informacje og鏊ne odnosz帷e si do przedmiotu zam闚ienia.

4.1.1.) Przed wszcz璚iem post瘼owania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 395/JZ-198/2022

4.1.3.) Rodzaj zam闚ienia: Us逝gi

4.1.4.) Zamawiaj帷y udziela zam闚ienia w cz窷ciach, z kt鏎ych ka盥a stanowi przedmiot odr瑿nego post瘼owania: Nie

4.1.8.) Mo磧iwe jest sk豉danie ofert cz窷ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj帷y uwzgl璠nia aspekty spo貫czne, 鈔odowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zam闚ienia: Nie

4.2. Informacje szczeg馧owe odnosz帷e si do przedmiotu zam闚ienia:

4.2.2.) Kr鏒ki opis przedmiotu zam闚ienia

Przedmiotem zam闚ienia jest 鈍iadczenie us逝g odbioru i zagospodarowania odpad闚 komunalnych zbieranych selektywnie z terenu Szko造 Policji w Pile. Kody odpad闚:
• 20 01 01 - papier
• 20 01 39 - plastik
• 20 01 08 - BIO
• 20 01 02 - zmieszane
• 20 03 01 - szk這.
Obowi您kiem Wykonawcy jest:
1) wyposa瞠nie Zamawiaj帷ego w odpowiedni liczb i rodzaj pojemnik闚 do sk豉dowania odpad闚 – zgodnie ze Specyfikacj asortymentowo – ilo軼iowo –warto軼iow, stanowi帷 za陰cznik nr 4 do SWZ;
2) utrzymanie pojemnik闚 we w豉軼iwej sprawno軼i technicznej;
3) utrzymanie pojemnik闚 w czysto軼i i ich dezynfekcj;
4) systematyczne odbieranie odpad闚 gromadzonych w pojemnikach zgodnie
z ustalon cz瘰totliwo軼i;
5) pozostawienie na stanowisku pojemnik闚 ca趾owicie opr騜nionych;
6) ustawienie pojemnik闚 we w豉軼iwe miejsca po ich opr騜nieniu;
7) wymiana pojemnik闚 zu篡tych w wyniku bie膨cej eksploatacji oraz uszkodzonych;
8) ponoszenie ca趾owitej odpowiedzialno軼i za wyw霩 odpad闚 do miejsca na ten cel przeznaczonego oraz ich zagospodarowania;
9) czyszczenie miejsca za鄉ieconego po za豉dunku do samochodu Wykonawcy.
5. Wykonawca zobowi您any jest realizowa zam闚ienie na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowi帷ych za陰cznik nr 2 do SWZ.
6. Szczeg馧owy opis przedmiotu zam闚ienia, w tym liczba pojemnik闚 na odpady, kt鏎e Wykonawca udost瘼ni Zamawiaj帷ego w czasie realizacji umowy, prognozowana liczba odbior闚 odpad闚 i wszelkie wymagania Zamawiaj帷ego dotycz帷e realizacji przedmiotowej us逝gi zosta造 okre郵one w za陰czniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G堯wny kod CPV: 90511000-2 - Us逝gi wywozu odpad闚

4.2.8.) Zam闚ienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zam闚ienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiaj帷y przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj帷y przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zam闚ie na podobne us逝gi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Spos鏏 oceny ofert: Zamawiaj帷y udzieli zam闚ienia Wykonawcy, kt鏎ego oferta b璠zie spe軟ia wymagania okre郵one w SWZ i otrzyma najwy窺z warto嗆 punkt闚 w jedynym kryterium jakim jest cena.

4.3.2.) Spos鏏 okre郵ania wagi kryteri闚 oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy陰cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj帷y okre郵a aspekty spo貫czne, 鈔odowiskowe lub innowacyjne, 膨da etykiet lub stosuje rachunek koszt闚 cyklu 篡cia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWC紟

5.1.) Zamawiaj帷y przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia逝 w post瘼owaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunk闚 udzia逝 w post瘼owaniu.

O udzielenie zam闚ienia mog ubiega si Wykonawcy, kt鏎zy spe軟iaj warunki udzia逝 w post瘼owaniu dotycz帷e:
1) Zdolno軼i do wyst瘼owania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj帷y nie stawia warunk闚 w tym zakresie.
2) Uprawnie do prowadzenia okre郵onej dzia豉lno軼i gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odr瑿nych przepis闚: Wykonawca spe軟i warunek je瞠li wyka瞠, 瞠: posiada zezwolenie na prowadzenie dzia豉lno軼i w zakresie odbioru (zbierania i transportu – aktywny wpis w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami, tzw. BDO) odpad闚 komunalnych i segregowanych oraz prowadzenia zwi您anej z tym ewidencji oraz sprawozdawczo軼i zgodnie z ustaw z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 699, z p騧n. zm.). Zezwolenia musz by wa積e w ca造m okresie obowi您ywania umowy.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj帷y nie stawia warunk闚 w tym zakresie.
4) Zdolno軼i technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj帷y nie stawia warunk闚 w tym zakresie.

5.5.) Zamawiaj帷y wymaga z這瞠nia o鈍iadczenia, o kt鏎ym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych 鈔odk闚 dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z post瘼owania:
1) odpisu lub informacji z w豉軼iwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia豉lno軼i gospodarczej, je瞠li odr瑿ne przepisy wymagaj wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;

5.7.) Wykaz podmiotowych 鈔odk闚 dowodowych na potwierdzenie spe軟iania warunk闚 udzia逝 w post瘼owaniu: W celu wykazania spe軟ienia warunk闚 udzia逝 w post瘼owaniu:
1) zezwolenia na prowadzenie dzia豉lno軼i w zakresie odbioru (zbierania i transportu – aktywny wpis w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami, tzw. BDO) odpad闚 komunalnych i segregowanych oraz prowadzenia zwi您anej z tym ewidencji oraz sprawozdawczo軼i zgodnie z ustaw z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 699, z p騧n. zm.). Zezwolenia musz by wa積e w ca造m okresie obowi您ywania umowy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych 鈔odk闚 dowodowych:

Nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych o鈍iadcze lub dokument闚:

1) Formularz ofertowy, kt鏎ego wz鏎 stanowi za陰cznik nr 3 do SWZ;
2) Specyfikacj asortymentowo- ilo軼iowo- warto軼iow, kt鏎ej wz鏎 stanowi za陰cznik nr 4 do SWZ,
3) O鈍iadczenie, o kt鏎ym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, kt鏎ego wz鏎 stanowi za陰cznik nr 5 do SWZ. O鈍iadczenie stanowi dow鏚 potwierdzaj帷y brak podstaw wykluczenia oraz spe軟ianie warunk闚 udzia逝 w post瘼owaniu na dzie sk豉dania ofert;
4) Dokument KRS lub CEIDG, w celu weryfikacji os鏏 uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym sk豉dania o鈍iadczenia woli
5) Ewentualne pe軟omocnictwo.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAM紟IENIA

6.1.) Zamawiaj帷y wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj帷y przewiduje aukcj elektroniczn: Nie

6.4.) Zamawiaj帷y wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj帷y wymaga zabezpieczenia nale篡tego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz帷e sk豉dania oferty przez wykonawc闚 wsp鏊nie ubiegaj帷ych si o udzielenie zam闚ienia:

1. Wykonawcy mog wsp鏊nie ubiega si o udzielenie zam闚ienia na zasadach okre郵onych w art. 117 ustawy Pzp.
2. O鈍iadczenie o spe軟ianiu warunk闚 udzia逝 w post瘼owaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z post瘼owania, o kt鏎ym mowa w rozdziale VIII.A ust. 1 SWZ sk豉da ka盥y z Wykonawc闚 wsp鏊nie ubiegaj帷ych si o zam闚ienie.
3. Wykonawcy wsp鏊nie ubiegaj帷y si o udzielenie zam闚ienia ustanawiaj pe軟omocnika do reprezentowania ich w post瘼owaniu o udzielenie zam闚ienia albo reprezentowania w post瘼owaniu i zawarcia umowy w sprawie zam闚ienia publicznego. Pe軟omocnictwo powinno by do陰czone do oferty.
4. Oferta musi by podpisana przez wszystkie podmioty tworz帷e konsorcjum lub ustanowionego pe軟omocnika do reprezentowania ich w post瘼owaniu o udzielenie zam闚ienia.
5. Je郵i ka盥y z Wykonawc闚 wsp鏊nie ubiegaj帷ych si o zam闚ienie b璠zie wykonywa cz窷 zam闚ienia, do kt鏎ego przepisy wymagaj posiadania uprawnie czy te Zamawiaj帷y opisa spos鏏 oceny spe軟ienia warunk闚 udzia逝
w post瘼owaniu w zakresie wiedzy i do鈍iadczenia to ka盥y z nich musi wykaza, i posiada uprawnienia i posiada wiedz i do鈍iadczenie dotycz帷e cz窷ci zam闚ienia przewidzianego Wykonawcy do wykonania.
6. W przypadku zaistnienia okoliczno軼i o kt鏎ych mowa w ust. 5, Wykonawcy wsp鏊nie ubiegaj帷y si o udzielenie zam闚ienia do陰czaj do oferty o鈍iadczenie z kt鏎ego wynika, kt鏎e dostawy b璠 realizowane przez poszczeg鏊nych wykonawc闚.
7. Wykonawcy wsp鏊nie ubiegaj帷y si o zam闚ienie:
1) ponosz solidarn odpowiedzialno嗆 za niewykonanie lub nienale篡te wykonanie zobowi您ania;
2) w przypadku ustanowienia pe軟omocnika przyjmuje si, 瞠 pe軟omocnictwo do podpisania oferty obejmuje pe軟omocnictwo do po鈍iadczenia za zgodno嗆
z orygina貫m wszystkich dokument闚;
3) pe軟omocnictwo musi wynika z umowy lub z innej czynno軼i prawnej, mie form pisemn; wszelka korespondencja prowadzona b璠zie z pe軟omocnikiem;
4) je瞠li oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj帷y mo瞠 przed zawarciem umowy wezwa pe軟omocnika do przedstawienia umowy reguluj帷ej wsp馧prac tych Wykonawc闚.

6.7.) Zamawiaj帷y przewiduje uniewa積ienie post瘼owania, je郵i 鈔odki publiczne, kt鏎e zamierza przeznaczy na sfinansowanie ca這軼i lub cz窷ci zam闚ienia nie zosta造 przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj帷y przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj帷y przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany postanowie zawartej umowy zosta造 opisane w projektowanych postanowieniach umowy, kt鏎e stanowi za陰cznik nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiaj帷y uwzgl璠ni aspekty spo貫czne, 鈔odowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi您ane z realizacj zam闚ienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk豉dania ofert: 2022-12-05 11:00

8.2.) Miejsce sk豉dania ofert: Wykonawca sk豉da ofert za po鈔ednictwem Formularza sk豉dania oferty dost瘼nego na https://platformazakupowa.pl/pn/sp_pila w konkretnym post瘼owaniu w sprawie udzielenia zam闚ienia publicznego.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-05 11:30

8.4.) Termin zwi您ania ofert: do 2023-01-03

8.5.) Zamawiaj帷y przewiduje wyb鏎 najkorzystniejszej oferty z mo磧iwo軼i negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAΒ INFORMACJE

W nawi您aniu do art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Zamawiaj帷y zastrzega mo磧iwo嗆 wyd逝瞠nia okresu realizacji umowy do 2 miesi璚y po terminie okre郵onym w umowie, w ramach okre郵onych na ten cel 鈔odk闚 finansowych i 膨dania zawarcia
w tym zakresie aneksu do umowy.
W nawi您aniu do art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiaj帷y zastrzega mo磧iwo嗆 niezrealizowania przedmiotu zam闚ienia o warto軼i do 50 % wynagrodzenia brutto, z tytu逝 niezrealizowania cz窷ci zam闚ienia Wykonawcy nie przys逝guj 瘸dne roszczenia finansowe oraz prawne.

Podziel si

Pole ten przetarg znajomemu pole

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw prezentowanych tutaj informacji s dane publikowane przez Urz康 Zam闚ie Publicznych w Biuletynie Zam闚ie Publicznych. Tre嗆 og這szenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre軼i tego og這szenia dost瘼n w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok豉da wszelkich stara, aby zamieszczone tutaj informacje by造 kompletne i zgodne z prawd. Nie mo瞠 jednak zagwarantowa ich poprawno軼i i nie ponosi 瘸dnej odpowiedzialno軼i za jakiekolwiek szkody powsta貫 w wyniku korzystania z nich.


Je郵i chcesz doda og這szenie do serwisu, zapoznaj si z nasz ofert:

chc zamieszcza og這szenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazw miasta, dla kt鏎ego chcesz znale潭 jednostk ZUS.