Ogłoszenie z dnia 2025-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00388503/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-25
- 2025/BZP 00388666/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów budowlanych o kodzie 17 02 02 (szkło)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510734049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 53
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-410
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgok.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgok.olsztyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11641231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów budowlanych o kodzie 17 02 02 (szkło)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e2c85c0-19c9-4d8e-9ea7-0e32f0ea8469
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00460517
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00388503
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGOK/TP2/48/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60960,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów budowlanych o kodzie 17 02 02 (szkło budowlane) w sposób zapewniający przejście odpowiedzialności za gospodarowanie odpadami na następnego posiadacza odpadów.
2. Ilość odpadów o kodzie 17 02 02 przeznaczonych do odbioru i zagospodarowania w ramach zamówienia podstawowego wynosi 60 Mg.
3. Zamawiający, w ramach niniejszego zamówienia, dopuszcza skorzystanie z opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający może skorzystać z opcji w całości lub w części,
jednorazowo bądź w kilku częściach. Przewiduje się opcję dotyczącą odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 17 02 02 w ilości do 60 Mg. Aktualnie Zamawiający przyjmuje ok 60Mg rocznie, jednak z uwagi na konieczność sortowania odpadów budowlanych, Zamawiający spodziewa się wzrostu strumienia tych odpadów, czego jednocześnie nie może zagwarantować. Zamawiający nie ma wpływu na strumień przyjmowanych odpadów z uwagi na bardzo dużą zmienność tego strumienia i dlatego (w przypadku zwiększenia strumienia odpadów o kodzie 17 02 02 i wystąpienia zapotrzebowania na kontynuację usługi), zastrzega możliwość skorzystania z opcji.
4. Biorąc powyższe pod uwagę łączna ilość odpadów o kodzie 17 02 02 przeznaczonych do odbioru i zagospodarowania wynosi do 120 Mg, w tym: w ramach zamówienia podstawowego: 60 Mg
oraz w ramach opcji: do 60 Mg.
5. Ze względu na przedmiot, zamówienie musi być realizowane, w szczególności zgodnie z nw. przepisami:
1) ustawa z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach;
2) ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo Ochrony Środowiska;
3) ustawa z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
oraz innych ustaw i przepisów mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca będzie odbierał ww. odpady od Zamawiającego z instalacji: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych, ul. Lubelska 53, 10-410 Olsztyn.
7. Odpady odebrane od Zamawiającego zostaną przekazane do podmiotu posiadającego decyzję określoną w art. 27 ust. 2 pkt 1 lub 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach wskazanego przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy.
8. Do rozliczeń pomiędzy Stronami, ilość odpadów odbieranych określana będzie wg pomiaru na elektronicznej wadze samochodowej Zamawiającego.
9. Przekazanie odpadów zostanie potwierdzone poprzez kartę przekazania odpadów – zgodnie z obowiązującymi przepisami.
10. Zgodnie z art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie zakazuje się wykonywania zamówienia publicznego z udziałem podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektywy 2014/24/UE, w przypadku, gdy przypada na nich ponad 10% wartości zamówienia.
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki współpracy zostały opisane w Załączniku nr 3 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZero Service Północ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 190943843
7.3.3) Ulica: Równa 17 B
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-067
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PREZERO SERVICE PÓŁNOC SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PREZERO SERVICE PÓŁNOC SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63504,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej drobnoziarnistej na zimno do remontów nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich adm. przez RDW Nidzica.
- Dostawa sukcesywna materiałów hydraulicznych i sanitarnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Obsługa sekretariatu medycznego - powtórka
- 230000.271.10.2025-ZAPIII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa defibrylatorów medycznych (3 szt.) dla KW PSP w Olsztynie na potrzeby OLiOC
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa punktu przeładunkowego wraz z punktem selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscowości Smolna (gmina Oleśnica)
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Malanów w 2026 roku"
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Czarnia w 2026 r.
- Odbiór, załadunek, transport i utylizację odpadów medycznych niebezpiecznych wywarzanych w SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kaliszu
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów opakowaniowych i komunalnych łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie oraz odpadów kuchennych pochodzących z obiektów USK-1 PUM w Policach
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.