eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWykonanie 5-letnich przeglądów i badań instalacji elektrycznej w budynkach i lokalach mieszkalnych będących własnością TBS Wrocław Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie 5-letnich przeglądów i badań instalacji elektrycznej w budynkach i lokalach mieszkalnych będących własnością TBS Wrocław Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934621

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 102-104

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-148

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@tbs-wroclaw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbs-wroclaw.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tbs-wroclaw.logintrade.net/zapytania_email,205692,19ace2b8b358fb1445b2d172448c1997.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie 5-letnich przeglądów i badań instalacji elektrycznej w budynkach i lokalach mieszkalnych będących własnością TBS Wrocław Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98a4e175-5d20-4449-b920-15b342225d24

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00460497

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00369853

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.360.17.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 141348,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 5- letnich przeglądów i badań instalacji elektrycznej i piorunochronnej, na podstawie ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz.U. 2025 poz. 418 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999r., w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. Nr 74, poz. 836 z późn. zm.), w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz użytkowych będących własnością TBS Wrocław sp. z o.o. położonych we Wrocławiu.

zamówienia obejmuje:
4.1 Dla zadania 1: Osiedle Leśnica
1) ul. Krępickiej 44-44f,
2) ul. Krępickiej 46-46d,
3) ul. Dolnobrzeskiej 36-36a,
4) ul. Prochowickiej 1-5,
5) ul. Prochowickiej 7-11,
6) ul. Prochowickiej 13-17,
7) ul. Dolnobrzeskiej 40-40A,
8) ul. Dolnobrzeskiej 42-42A,
9) ul. Dolnobrzeskiej 44-44A,
10) ul. Prochowickiej 2-4,
11) ul. Prochowickiej 6-8,
12) ul. Prochowickiej 10-12,
13) ul. Brzezińskiej 13-29,
14) ul. Brzezińskiej 31-43.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71314100-3 - Usługi elektryczne

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.5.) Wartość części: 56164,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 5- letnich przeglądów i badań instalacji elektrycznej i piorunochronnej, na podstawie ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz.U. 2025 poz. 418 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999r., w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. Nr 74, poz. 836 z późn. zm.), w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz użytkowych będących własnością TBS Wrocław sp. z o.o. położonych we Wrocławiu.
2 Dla zadania 2: Osiedle Brochów
1) ul. Wileńskiej 2-12,
2) ul. Wileńskiej 14-24
3) ul. Syjamskiej 4,
4) ul. Pionierów 9,
5) ul. Cedrowej 2-12,
6) ul. Pionierów 8,
7) ul. Cedrowej 14-20,
8) ul. Cedrowej 22-28,
9) ul. Topolowej 3,
10) ul. Cedrowej 15-23,
11) ul. Topolowej 5,
12) ul. Cedrowej 5-13,
13) ul. Cedrowej 1-3,
14) ul. Pionierów 4-6,
15) ul. Wileńskiej 29-37,
16) ul. Pionierów 5-7,
17) ul. Wileńskiej 15-27,
18) ul. Wileńskiej 1-13,
19) ul. Afgańskiej 2-6,
20) ul. Afgańskiej 8-14.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356000-8 - Usługi techniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71314100-3 - Usługi elektryczne

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.5.) Wartość części: 85183,53 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37945,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109278,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37945,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAMO POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223122369

7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 214

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-486

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37945,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56634,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160404,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56634,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAMO POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223122369

7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 214

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-486

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56634,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.