Og³oszenie z dnia 2022-11-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00483529/01 - Wynik z dnia 2022-12-08
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Naprawa angiografu w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY W P£OCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650070
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Medyczna 19
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 3646323
1.5.8.) Numer faksu: +48 24 3646310
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wszplock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.wszplock.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa angiografu w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-65d7ca1e-6cbe-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00460381
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00327335/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.10 Naprawa angiografu w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ wskazanych w pkt. 3), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia w BZP lub ID postêpowania miniPortalu. W postêpowaniu wskazane dokumenty przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Sposób sporz±dzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty w postaci katalogu
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ zawartymi w dziale XXIII. Informacje zwi±zane z RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.2910.13.(42/ZP/22).2022.EP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 190014,60 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa angiografu w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50421200-4 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji sprzêtu rentgenowskiego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kolejno¶ci
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone przez zamawiaj±cego.2. O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 112 ust 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych dotycz±ce:
2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Okre¶lenie warunku:
Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawcy prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania.
2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów/w ;
Okre¶lenie warunku:
Wykonawca musi posiadaæ licencjê uprawniaj±c± do korzystania z programów komputerowych serwisowych, niezbêdn± zgodnie z ustaw± z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz.U z 2021 poz.1062 ze zm.) do wykonania czynno¶ci serwisowych w angiografie Artis zee floor marki Siemens, bêd±cym w posiadaniu Zamawiaj±cego.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Okre¶lenie warunku:
Wykonawca musi byæ ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± wynosz±c± min. 200 000,00 z³
2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Okre¶lenie warunku:
Warunek nr 1
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li wykonawca sk³adaj±cy ofertê wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje minimum 2 us³ugi polegaj±ce na wykonaniu napraw angiografów o warto¶ci minimum: 200 000,00 z³ brutto ka¿da us³uga.
W przypadku us³ug okre¶lonych w innych walutach do przeliczenia warto¶ci bêdzie siê przyjmowa³o kurs NBP z dnia wys³ania og³oszenia o zamówieniu do publikacji, a je¶li w tym dniu nie og³asza siê kursu NBP to z dnia kolejnego, w którym dokonuje siê og³oszenia kursu.
Warunek nr 2
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li wykonawca dysponuje osobami, które bêd± skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnymi za ¶wiadczenie us³ug, w postaci minimum 1 osoby posiadaj±cej:
- min. 5 letnie do¶wiadczenie w naprawie angiografów,
- ukoñczone szkolenie specjalistyczne dotycz±ce naprawy angiografów typu Artis zee floor marki Siemens przeprowadzone przez producenta, autoryzowanego przez producenta przedstawiciela lub dystrybutora tych angiografów lub przez autoryzowany przez ww. podmioty o¶rodek szkoleniowy
3. Ocena warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o przekazane Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê o¶wiadczenia i dokumenty wymagane w SWZ w systemie „spe³nia/ nie spe³nia”.
4. Sposób spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu w sytuacji, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia ich spe³niania polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, musi wykazaæ, ¿e udostêpnione zasoby pozwalaj± mu na wykazanie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. Sposób spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
a) Warunek dotycz±cy zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym musi spe³niaæ ka¿dy wykonawca sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
b) Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
c) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
d) W przypadku, o którym mowa w lit. b i c, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
e) Warunek, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 2.3 i 2.4. bêdzie spe³niony, je¶li co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie spe³ni warunek lub wszyscy wykonawcy ³±cznie wyka¿± spe³nianie warunków
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. o¶wiadczenia lub dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia
dotycz±ce przes³anek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego:
a) informacja z wykazów okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014,
b) informacja z listy rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego,
c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykonawca prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± sk³ada dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, w celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
2) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca posiada licencjê uprawniaj±c± do korzystania z programów komputerowych serwisowych, niezbêdn± zgodnie z ustaw± z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz.U z 2021 poz.1062 ze zm.) do wykonania czynno¶ci serwisowych w angiografie Artis zee floor marki Siemens, bêd±cym w posiadaniu Zamawiaj±cego
3) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min. 200 000,00 z³.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ ww. dokumentu mo¿e z³o¿yæ inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, który w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku dotycz±cego sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
4) wykaz us³ug (spe³niaj±cych warunek udzia³u w postêpowaniu opisany w dziale V pkt. 2 ppkt 2.4 warunek nr 1 SWZ) wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Okres za który wykazane s± us³ugi liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz dotyczy us³ug w których wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
(przyk³adowy wzór – za³±cznik nr 6 do SWZ).
5) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – na potw. warunku z dzia³u V pkt. 2 ppkt 2.4 warunek nr 2 SWZ (wg za³. nr 7 do SWZ)
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
E. Dokumenty lub o¶wiadczenia wymagane w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcja, spó³ki cywilne).1. wymagane w za³±czeniu do oferty
1.1. potwierdzaj±ce spe³nianie przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia tych podmiotów
1.1.1. o¶wiadczenie wskazane w dziale X lit. A pkt. 2 i lit. B niniejszej SWZ (o¶w. na podst. art. 125 ust. 1 uPzp) sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie w zakresie wskazanym w dziale X lit. B pkt. 1 lit. b SWZ
1.1.2. o¶wiadczenie podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z postanowieniami dzia³u V pkt 5 lit. d SWZ
1.2. pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. potwierdzaj±ce spe³nianie przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia tych podmiotów - wymagane na wezwanie Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert,
2.1. dokumenty w zakresie wskazanym w dziale X lit. C pkt 1 SWZ (pkt 5.7 og³oszenia) odpowiednio, w zakresie, w którym okre¶lony wykonawca wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2.2. dokumenty w zakresie wymaganym od wykonawcy, wymienione w dziale X lit. C pkt. 2 (pkt 5.6 og³oszenia)
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-02 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-02 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-31
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy przewiduje wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracê w okoliczno¶ciach, o którychmowa w art. 95 i 438 ustawy Pzp
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Wykonywanie czynno¶ci weterynaryjnych w odniesieniu do kotów wolno ¿yj±cych (dzikich) i samic psów/kotów w³a¶cicielskich Gminy Miasto P³ock
- Dostawa akcesoriów i sprzêtu elektrycznego w ramach realizacji wojewódzkiego programu ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej na rok 2025.
- Dostawa wyposa¿enia do budynku dydaktyczno-administracyjnego Collegium Medicum w Akademii Mazowieckiej w P³ocku.
- Zakup sprzêtu in¿ynieryjno-saperskiego w ramach realizacji wojewódzkiego programu ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej na rok 2025
- Zakup zestawów fantomów wraz z defibrylatorami w ramach realizacji wojewódzkiego programu ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej na rok 2025
- Modernizacja bazy techniczno-dydaktycznej Szko³y poprzez rozbudowê i przebudowê istniej±cych budynków warsztatów szkolnych - zaprojektuj i wybuduj.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





