Ogłoszenie z dnia 2024-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00331609/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wynajem samochodów osobowych typu BUS i typu FURGON na potrzeby Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 761 20 00, (58) 761 20 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl, rzp@zdiz.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/9288901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajem samochodów osobowych typu BUS i typu FURGON na potrzeby Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-646b7024-1426-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00460262
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032712/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Wynajem samochodów osobowych typu BUS i typu FURGON na potrzeby Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00331609
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.28.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 52890,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 – najem dwóch (2) samochodów osobowych dostawczych1. Przedmiotem zamówienia jest najem dwóch (2) samochodów osobowych dostawczych typu Furgon minivan na potrzeby Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni. Przedmiot zamówienia obejmuje długoterminowy najem fabrycznie nowych lub używanych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2022r. z przebiegiem nie większym niż 20000 km wraz z usługą zarządzania flotą (tzn. bieżącą obsługą serwisową) oraz ubezpieczeniem pojazdów. W przypadku braku możliwości dostarczenia samochodów osobowych w terminie do 01.07.2024r., Zamawiający dopuszcza najem samochodów przedkontraktowych na okres do 4 miesięcy, o parametrach wskazanych
w załączniku nr 1c do SWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu OFERTA, serwisu naprawy samochodów / autoryzowanej stacji obsługi pojazdów, zlokalizowanego w odległości do 20 km (w linii prostej) od siedziby Zamawiającego w Gdyni przy ul. 10 lutego 24. 3. Samochody w okresie obowiązywania umowy objęte będą ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej (OC), auto-casco (AC+NNW) oraz Assistance, finansowanym przez Wykonawcę: – Polisa AC obejmuje wszystkie przypadki, które mogą powodować obciążenie Zamawiającego z tytułu uszkodzenia pojazdu, 24 godzinne Assistance, zakres świadczeń obejmuje teren RP i kraje UE, – Polisy NNW z minimalną kwotą ubezpieczenia na każdy samochód w wysokości 10.000,00 zł, 4. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wszystkie samochody jednorazowo do siedziby przy ul. 10 lutego 24 w Gdyni. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 1 oraz warunki realizacji, stanowią: – Opis przedmiotu zamówienia (część 1) – zał. 1a, 1c, – Wzór umowy – zał. 6a.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50111000-6 - Zarządzanie flotą pojazdów; usługi konserwacyjne i naprawcze
4.5.5.) Wartość części: 34440,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest najem jednego (1) samochodu 7 -9 osobowego (liczonego łącznie z kierowcą). Przedmiot zamówienia obejmuje długoterminowy najem fabrycznie nowego lub używanego samochodu osobowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2022 r. z przebiegiem nie większym niż 30000 km wraz z usługą zarządzania flotą (tzn. bieżącą obsługą serwisową) oraz ubezpieczeniem pojazdu. W przypadku braku możliwości dostarczenia samochodu osobowego w terminie do 01.07.2024r., Zamawiający dopuszcza najem samochodu przedkontraktowego na okres do 4 miesięcy, o parametrach wskazanych w załączniku nr 1d do SWZ.2. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu OFERTA, serwisu naprawy samochodów / autoryzowanej stacji obsługi pojazdów, zlokalizowanego w odległości do 20 km (w linii prostej) od siedziby Zamawiającego w Gdyni przy ul. 10 lutego 24.
3. Samochód w okresie obowiązywania umowy objęty będzie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej (OC), auto-casco (AC+NNW) oraz Assistance, finansowanym przez Wykonawcę:
– Polisa AC obejmuje wszystkie przypadki, które mogą powodować obciążenie Zamawiającego z tytułu uszkodzenia pojazdu, 24 godzinne Assistance, zakres świadczeń obejmuje teren RP i kraje UE,
– Polisa NNW z minimalną kwotą ubezpieczenia w wysokości 10.000,00 zł,
4. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu samochód do siedziby przy ul. 10 lutego 24 w Gdyni.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla CZĘŚCI 2 oraz warunki realizacji, stanowią:
– Opis przedmiotu zamówienia (część 2) – zał. 1b, 1d,
– Wzór umowy – zał. 6b.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 18450,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221472,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221472,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BLUE WAVE SP Z O.O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862347336
7.3.3) Ulica: Śląska 47
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-310
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221472,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 6 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie CZĘŚCI 2 zamówienia.
Zamawiający uznał, że prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z art. 239 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dokonuje wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryteriów oceny ofert jakie zostały określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zamawiający odpowiada za dobór kryteriów, które mają prowadzić do dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej.
Zgodnie z ustawą Pzp, Zamawiający musi określić kryteria w sposób jednoznaczny i zrozumiały, umożliwiający dokonanie oceny ofert na podstawie informacji przekazanych przez Wykonawców. Na podstawie przyjętych wzorów i wartości wskazanych przez Wykonawcę w ofercie, ustalone kryteria oceny ofert muszą umożliwiać dokonanie oceny punktowej oferty. Zamawiający w Rozdziale 3 SWZ, zawarł opis przedmiotu zamówienia dla części 2, stanowiąc, w sekcji I pkt 1, że wymaga najmu samochodu o parametrach nie gorszych niż: (…) wyprodukowany nie wcześniej niż w 2022 r z przebiegiem nie większym niż 30 000 km., kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, zgodnie z niżej przedstawionymi wymaganiami (…)
Zamawiający, w prowadzonym postępowaniu w zakresie części 2, wskazał, że przy wyborze oferty dla Części 2 zamówienia, będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert
i ich wagami:
1) Cena oferty brutto (C) - 60 %
2) Rok produkcji samochodów osobowych w docelowej konfiguracji oraz wyposażeniu (R) – 15 %
3) Przebieg samochodów osobowych w docelowej konfiguracji oraz wyposażeniu (P)- 15 %
4) Termin dostawy (T) – 10%.
Zamawiający wskazał, że w kryterium pn. „Przebieg wszystkich samochodów w docelowej konfiguracji oraz wyposażeniu”, oceniany będzie przebieg samochodu osobowego w docelowej konfiguracji oraz wyposażeniu oferowany przez Wykonawcę dla części 2 zamówienia. Zamawiający przydzieli punkty Wykonawcy w przedmiotowym kryterium według poniższej tabeli:
)Na podstawie, jak powyżej, przyjętego przez Zamawiającego wzoru do obliczenia punktów w kryterium: przebieg samochodów osobowych w docelowej konfiguracji oraz wyposażeniu, wynika, że do obliczenia wartości punktowej może zostać przyjęta maksymalnie wartość przebiegu samochodu do 20 000 km, a nie wartość przebiegu do 30 000 km. Zatem, w opisanej sytuacji ma miejsce błędna konstrukcja kryterium oceny ofert. Założenia przyjęte do obliczenia wartości punktowej przewidują jedynie przyznanie punktów dla wartość przebiegu do 20 000 km, natomiast brak jest w tym kryterium odniesienia się do oceny ofert w przypadku zaoferowania przebiegu do 30 000 km. Brak uwzględnienia w kryterium oceny ofert przebiegu o wartości do 30 000 km, uniemożliwia dokonanie oceny ofert i przyznanie liczby punktów na podstawie ukształtowanego kryterium, jak wskazano powyżej. W postępowaniu dla części 2 oferty złożyło dwóch wykonawców, tj. JARCZAK s.c. oraz BLUE WAVE sp. z o.o. Należy wskazać, że spośród złożonych oferta Wykonawcy: JARCZAK s.c. podlega odrzuceniu z uwagi na fakt że Wykonawca nie wniósł wadium w wymaganym terminie składania ofert. .
Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie dotyczącym części nr 2 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania likwidacja pieców na opał stały
- Dostawa paliwa wraz z najmem zbiorników na potrzeby baz LiZUD.
- Dostosowanie jednostki r/v IMOR na potrzeby pracy z systemem holowanych pojazdów ROTV wraz z magnetometrami na podstawie dokumentacji wykonawczej - powtórne
- Dostawa aparatury medycznej na Oddział Hematologii Jednego w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni w ramach projektu "Rozbudowa Oddziału Hematologii i Transplantologii Szpiku ..."
- Wykonanie robót budowlanych pn: "Budowa oświetlenia ul. Miedzianej w Gdyni"
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy zadaszonego lodowiska na terenie położonym przy ul. Kazimierza Górskiego w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Prokuratury Okręgowej w Gliwicach i podległych jej jednostek
- Dostawa samochodów osobowych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Zakup używanego pojazdu osobowego.
- "Zakup samochodu osobowego w formie leasingu operacyjnego"
- Zakup samochodu osobowego
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.