Ogłoszenie z dnia 2025-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00402016/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZP-15/PP/2025 „Bieżąca całodobowa obsługa, konserwacja oraz pogotowie techniczne dla nieruchomości położonych w Poznaniu stanowiących zasób PTBS sp. z o.o.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630682977
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konfederacka 4
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-281
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ptbs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ptbs.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/ptbs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP-15/PP/2025 „Bieżąca całodobowa obsługa, konserwacja oraz pogotowie techniczne dla nieruchomości położonych w Poznaniu stanowiących zasób PTBS sp. z o.o.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-132d6754-3992-4859-aab1-a3480e39cb2f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00460129
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00402016
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-15/PP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 862820,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bieżąca całodobowa obsługa, konserwacja oraz pogotowie techniczne dla nieruchomości położonych w Poznaniu os. Murawa 33A, 33B, 35, 37 A, B, C, ul. Słowiańska 53 A, B, C, 55 A, B, C, ul. Hercena 1 A, B, C,4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
71314100-3 - Usługi elektryczne
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
98395000-8 - Usługi ślusarskie
71356000-8 - Usługi techniczne
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
50116100-2 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 143799,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bieżąca całodobowa obsługa, konserwacja oraz pogotowie techniczne dla nieruchomości położonych w Poznaniu os. Folwarczna 22 A, B, C, D, 23 A, B, C, D, 24, 25 A, B, C, D, E, F, 26 A, B, 29 A, B, C, D, E, 30 A, B, C, D, E, 31 A, B, C, 32 A, B, C, D, 33 A, B, C, D, 34, 35, 36, 37 A, B, C, 38 A, B, C, D, E.4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
71314100-3 - Usługi elektryczne
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
98395000-8 - Usługi ślusarskie
71356000-8 - Usługi techniczne
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
50116100-2 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 146216,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bieżąca całodobowa obsługa, konserwacja oraz pogotowie techniczne dla nieruchomości położonych w Poznaniu: os. Sikorskiego 12 A, B, 13, ul. Robocza 17 A, B, C, 19, 21 A, B.4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
71314100-3 - Usługi elektryczne
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
98395000-8 - Usługi ślusarskie
71356000-8 - Usługi techniczne
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
50116100-2 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 146216,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bieżąca całodobowa obsługa, konserwacja oraz pogotowie techniczne dla nieruchomości położonych w Poznaniu ul. Katowicka 9 A, B, C, 11 A, B, C, D, E, ul. Milczańska 54 A, B, C, D, E, F, G, 56 A, B, C, D, ul. Bobrzańska 2 A, B, C.4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
71314100-3 - Usługi elektryczne
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
98395000-8 - Usługi ślusarskie
71356000-8 - Usługi techniczne
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
50116100-2 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 177634,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bieżąca całodobowa obsługa, konserwacja oraz pogotowie techniczne dla nieruchomości położonych w Poznaniu ul. Kosynierska 7 A, B, C, D, E, F, 10 A, B, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26, ul. Górczyńska 8, 8 A, 10, 10 A, 12, 12 A, ul. Grabowa 22 A, B, C, ul. Konfederacka 4, ul. Palacza 3, 3 A, 5, 5 A.4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
71314100-3 - Usługi elektryczne
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
98395000-8 - Usługi ślusarskie
71356000-8 - Usługi techniczne
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
50116100-2 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 126882,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bieżąca całodobowa obsługa, konserwacja oraz pogotowie techniczne dla nieruchomości położonych w Poznaniu ul. Szyperska 10, 10A, 10B, 10C, 11 11A, ul. Piaskowa 6, 7, 8, ul. Palacza 134, 136, 138, 140, 140A, ul. Drewlańska 10, ul. Naramowicka 211A,B.4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
71314100-3 - Usługi elektryczne
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
98395000-8 - Usługi ślusarskie
71356000-8 - Usługi techniczne
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
50116100-2 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 153466,80 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bieżąca całodobowa obsługa, konserwacja oraz pogotowie techniczne dla nieruchomości położonych w Poznaniu Elżbiety Zawackiej 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26, 28, 30, 32, 34, 36, 38, 40, 42, 44, 46, 48, 50, 52, ul. Moniki Cegłowskiej 6, 6A, 8, 8A, 8B, ul. Cegłowskiej 1, 1A, 1B, 1C, 1D, 3, 3A, 3B, 3C, 3D, 3E, 5, 5A, 5B, 5C, 7, 7A, Jana Wiencka 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26, 28, 30, 32, 34.4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
71314100-3 - Usługi elektryczne
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
98395000-8 - Usługi ślusarskie
71356000-8 - Usługi techniczne
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
50116100-2 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 68878,80 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bieżąca całodobowa obsługa, konserwacja oraz pogotowie techniczne dla nieruchomości położonych w Poznaniu ul. Żołnierzy Wyklętych 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, ul. E. Zawackiej1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19, 21, 23, ul. Suwalska 173, 175, 179, 181, 183, 185, 187, 189, 191.4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
71314100-3 - Usługi elektryczne
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
98395000-8 - Usługi ślusarskie
71356000-8 - Usługi techniczne
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
50116100-2 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 20520,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143762,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143762,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143762,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPIEK Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822939942
7.3.3) Ulica: ul. Leśników 11
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-058
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143762,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142296,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142296,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142296,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFEX Firma Usługowo- Budowlana sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773432596
7.3.3) Ulica: ul. Polna 6
7.3.4) Miejscowość: Koziegłowy
7.3.5) Kod pocztowy: 62-028
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAFEX FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
RAFEX FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142296,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142296,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142296,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142296,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFEX Firma Usługowo- Budowlana sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773432596
7.3.3) Ulica: ul. Polna 6
7.3.4) Miejscowość: Koziegłowy
7.3.5) Kod pocztowy: 62-028
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAFEX FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
RAFEX FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142296,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172872,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172872,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172872,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFEX Firma Usługowo- Budowlana sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773432596
7.3.3) Ulica: ul. Polna 6
7.3.4) Miejscowość: Koziegłowy
7.3.5) Kod pocztowy: 62-028
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAFEX FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
RAFEX FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172872,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFEX Firma Usługowo- Budowlana sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773432596
7.3.3) Ulica: ul. Polna 6
7.3.4) Miejscowość: Koziegłowy
7.3.5) Kod pocztowy: 62-028
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAFEX FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
RAFEX FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149352,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149352,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149352,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFEX Firma Usługowo- Budowlana sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773432596
7.3.3) Ulica: ul. Polna 6
7.3.4) Miejscowość: Koziegłowy
7.3.5) Kod pocztowy: 62-028
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAFEX FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
RAFEX FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149352,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67459,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67459,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67459,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFEX Firma Usługowo- Budowlana sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773432596
7.3.3) Ulica: ul. Polna 6
7.3.4) Miejscowość: Koziegłowy
7.3.5) Kod pocztowy: 62-028
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAFEX FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
RAFEX FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67459,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20053,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20053,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20053,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFEX Firma Usługowo- Budowlana sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773432596
7.3.3) Ulica: ul. Polna 6
7.3.4) Miejscowość: Koziegłowy
7.3.5) Kod pocztowy: 62-028
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAFEX FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
RAFEX FIRMA USŁUGOWO-BUDOWLANA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20053,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa napędów ortopedycznych małej i dużej mocy
- Zakup pojazdu osobowego do ewakuacji wraz z adaptacją do przewozu osób na wózku inwalidzkim
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w roku 2026
- Dostawa narzędzi chirurgicznych
- Serwisowanie i konserwacja urządzeń i instalacji branży sanitarnej na obiekcie węzeł komunikacyjny Rondo Kaponiera w Poznaniu
- Dostawa produktów leczniczych MIGLUSTAT (RDTL)
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup agregatu prądotwórczego wraz z dostawą, montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu
- 314/Cir/25/KK_Wymiana wrót stalowych przy ul. Taborowej 33C, w Warszawie.
- Obsługa, konserwacja i naprawy awaryjne stacji wymienników ciepła (SWC) oraz urządzeń wspomagających pracę wymienników w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
- "Prowadzenie i utrzymanie placów targowych w Wadowicach: Plac Bohaterów Getta, Plac targowy "Mój Rynek".
- Modernizacja Szkoły Podst. w Niedomicach w ramach projektu pn. Rozwój infrastruktury szkół podstawowych w Gminie Żabno w zakresie zwiększenia ich dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami-post.2
- Obsługa ramp przeładunkowych, bram segmentowych przemysłowych, garażowych, wjazdowych oraz drzwi automatycznych.
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





